Japan

06-08-2011 10:26 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het lijkt toch een beetje vreemd volk daar

sorry , plaatjes plakken lukt niet
Dat heb ik dus altijd al gevonden! Blij dat jij er een topic over start.
Dus.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!

Nieuw record?
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Hee dit is nieuw: eerst reacties, dan een OP. En nou moet ik mezelf weer corrigeren door te zeggen dat ik het helemaal geen vreemd volk vind.
Ik vind het een heel fijn volk. Zo rustig, respectvol, bescheiden. Ja.... ik hou van Japanners.
Ik vind Japanners niet vreemd hoor. ja, ze hebben van die aparte uitvindingen en veel creativiteit.
Ja ik vind ze ook vreemd, omdat ze zo ontzettend gedrild worden ontstaan er excessen, waarbij mensen zichzelf dood werken, zelfmoord uit eergevoel plegen, gewelddadig of sexueel pervers worden of op een enge manier gaan genieten van andermans pijn. Met wat meer individuele vrijheid zou dat een stuk minder zijn.

Verder vind ik het ook kuddendieren zoals ze op vakantie braaf achter de gids aanlopen met hun suffe visersshoedjes op en overal dezelfde foto's van maken.
quote:emaille schreef op 06 augustus 2011 @ 11:10:

Hee dit is nieuw: eerst reacties, dan een OP. En nou moet ik mezelf weer corrigeren door te zeggen dat ik het helemaal geen vreemd volk vind.

Ik vond die OP van vanochtend veel leuker dan de huidige!
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Ik word nieuwsgierig. Hoe was die eerst dan?
Japan is een fantastisch land, ik kan het iedereen aanraden om er eens naar toe te gaan!
Ik verbaas me altijd een beetje over dit

soort dingen.

Dus een beetje raar vind ik ze soms wel.
quote:iris1969 schreef op 06 augustus 2011 @ 14:19:

Ik word nieuwsgierig. Hoe was die eerst dan?*
quote:bankje schreef op 06 augustus 2011 @ 14:57:

[...]

*Ja, dat is inderdaad een stuk inventiever .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven