Keulen welke winkels?

22-04-2012 13:43 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Mijn man moet binnenkort voor zaken 2 dagen naar Keulen. Ik ga met hem mee .

Nu ben ik nog nooit in Keulen geweest maar ik heb me laten vertellen dat je er leuk kunt winkelen.

Wie van jullie is bekend in Keulen? Welke winkels moet ik gezien hebben? Mijn man zal overdag niet mee kunnen maar 's avonds gaan we wel lekker samen uit eten. Wie kent er ook een adres voor een heerlijk diner?

Voor meer tips houd ik mij aanbevolen !

Alvast bedankt
Geen shoptips,

maar ik zou vooral ook naar het chocolademuseum gaan
bij de Dom zijn winkels genoeg, daar is ook een informatiekantoor en stadsplattegrond, in het Nederlands voor 20 cent.
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
@Germanwings, ja, daar had ik al over gelezen! Ik ben chocolade verslaafd dus daar ga ik zeker naartoe

@nlies, bedankt voor de tip!
Kaufhof ben ik altijd groot fan van. En de DM, soort Kruidvat maar dan véél goedkoper!
Inderdaad, Kaufhof (kruising V&D/Bijenkorf); daar kun je je wel even vermaken. Voor de rest gewoon door de straten dwalen; je komt genoeg leuks tegen! En als het mooi weer is lekker bij het water je lunch eten. En de Dom beklimmen; waanzinnig uitzicht.
Absoluut de Galeria Kaufhof!
ag ik vragen wat jullie zo fijn vinden aan galeria? ik vind er eerlijk gezegd niets bijzonders aan
Ok, Galeria Kaufhof. Volgens mij ben ik daar al eens binnengeweest maar dan in Aken.

Nog meer tips zijn welkom, ook om lekker te eten :-).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven