Kleine camping ardeche
zaterdag 14 januari 2012 om 14:10
Al dagen ben ik op zoek naar een leuke kindvriendelijke camping in de ardeche.
We gaan al 1 week naar camping les arches in een stacaravan. Daarvoor willen we graag nog een week in een stacaravan/ingerichte tent ergens in de buurt.
Heel veel site's bezocht. Zoover steeds bekeken, maar ik zie door de bomen het bos niet meer.
We zoeken dus een kleine camping waar ze ook stacaravans verhuren, met een zwembad geschikt voor jonge kids. Wie heeft een goeie tip?
alvast bedankt!
We gaan al 1 week naar camping les arches in een stacaravan. Daarvoor willen we graag nog een week in een stacaravan/ingerichte tent ergens in de buurt.
Heel veel site's bezocht. Zoover steeds bekeken, maar ik zie door de bomen het bos niet meer.
We zoeken dus een kleine camping waar ze ook stacaravans verhuren, met een zwembad geschikt voor jonge kids. Wie heeft een goeie tip?
alvast bedankt!
zaterdag 14 januari 2012 om 17:35
zaterdag 14 januari 2012 om 17:51
zaterdag 14 januari 2012 om 21:11
zaterdag 14 januari 2012 om 22:12
joeoeohoeoeoe het is gelukt! We hebben een 2e camping gevonden. Ik heb zojuist geboekt bij 'camping ardeche' ( haha hoe logisch) Als je gaat googlen op ardeche camping privas dan kom je op hun site. Zoover beoordeeld ze goed. Het blijft altijd een gok ( en daarom gaan we ook in twee weken naar twee campings) maar deze site voelde goed.
hehe, ik heb nu tijd over...ik hoef niet meer op zoek...
hehe, ik heb nu tijd over...ik hoef niet meer op zoek...