Kleine camping ardeche

14-01-2012 14:10 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al dagen ben ik op zoek naar een leuke kindvriendelijke camping in de ardeche.

We gaan al 1 week naar camping les arches in een stacaravan. Daarvoor willen we graag nog een week in een stacaravan/ingerichte tent ergens in de buurt.

Heel veel site's bezocht. Zoover steeds bekeken, maar ik zie door de bomen het bos niet meer.

We zoeken dus een kleine camping waar ze ook stacaravans verhuren, met een zwembad geschikt voor jonge kids. Wie heeft een goeie tip?

alvast bedankt!
Zoek eens in de buurt van Joyeuse of tussen Joyeuse en Dompnac, daar is een vrij kleine camping, ik weet niet hoe hij heet.
verba volant, scripta manent.
RCN - La Bastide en ardeche

Hartstikke Nederlands... met nl animatie.

Ik weet niet hoeveel plaatsen hij heeft, maar wij hebben er gestaan en het is geen mega-camping.

Zwembad is een "gewoon" zwembad, dus geen glijbanen, stroomversnellingen enzo.
L'ardechois.

Kleine camping in de bergen. Nederlandse eigenaren, animatie, zelfs friet met frikandel te halen

Er zijn stacaravans & huisjes te huur. Even zoeken op Zoover dus!
anoniem_114125 wijzigde dit bericht op 14-01-2012 17:54
Reden: stomme iPhone
% gewijzigd
Of Le Merle Roux bedenk ik me net. Ook een leuke camping. Is denk ik iets geschikter voor jonge kinderen en ligt wat meer bij een aantal dorpjes.

Allebei maar gewoon even opzoeken!

Veel Ardeche-ervaring hier
hoihoi,

Bedankt voor de tips, ga gelijk kijken. leuk!
Leuk zo snel die tips ja, wij zoeken ook nog een kind vriendelijke camling, ik lees dus mee!
La bastide net bekeken. Zag er leuk uit. Maar ik schrok nogal van de prijs voor een weekje in een stacaravan: 1100 euro!!! Ging echt twijfelen of ik alles wel goed had ingevuld...maar helaas. Ga weer verder zoeken dus.

Alle tips zijn welkom!
Le merle roux heb ik al eerder gemaild. Via de camping verhuren ze alleen per 2 weken een stacaravan....helaas.
joeoeohoeoeoe het is gelukt! We hebben een 2e camping gevonden. Ik heb zojuist geboekt bij 'camping ardeche' ( haha hoe logisch) Als je gaat googlen op ardeche camping privas dan kom je op hun site. Zoover beoordeeld ze goed. Het blijft altijd een gok ( en daarom gaan we ook in twee weken naar twee campings) maar deze site voelde goed.

hehe, ik heb nu tijd over...ik hoef niet meer op zoek...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven