Kruidvat treinkaartjes

12-09-2010 10:04 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,

weet iemand of er dit jaar nog Kruidvat treinkaartjes in de aanbieding komen? Normaal zijn ze rond deze tijd van het jaar te koop maar heb ze helaas nog niet gezien. Alvast bedankt!
Ik zou het Kruidvat mailen. Wij zijn geen helderzienden wanneer zo'n aanbieding weer komt.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Dat is waar. Maar normaal komen de kaartjes 2 x per jaar in dezelfde week in de aanbieding, dat is al jaren zo. Behalve nu opeens niet meer...
Miss independent, wanneer heb je ze nodig. Ik heb nog een dagkaart van de Blokker, deze is nog geldig t/m 18 september. Ik had hem gekocht voor een dagtrip met een vriendinnetje, maar deze ging helaas niet door. Dus laat maar ff weten...
En bij AH hebben ze kaartjes voor 13,50.

treinkaartjes
Oh nee

Ik lees nu dat het niet meer is... Tenminste, ze worden volgens de site niet meer verkocht. Maar 'k heb ze nog zien hangen en ze zijn tot 8 oktober geldig.
Deze aktie was in februari/maart.....
@ Miss Spanje, dat is heel lief van je maar ik heb een treinkaartje nodig voor 25 september. Bedankt voor het aanbod!

@ Tuffers, ik had het al gezien haha, bedankt voor het meedenken!
quote:esmeey schreef op 12 september 2010 @ 10:24:

Deze aktie was in februari/maart.....Klopt, maar normaal komt er begin september ook altijd een actie....
De kaartjes vsn AH waren tot een bepaalde datum in augustus te koop.

Te gebruiken tot 8 oktober.
Dan zal het Kruidvat eersdaags wel weer met een actie komen.

Ze zijn tenslotte ook jarig.

35 geworden.
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
Dat is toch net geweest? Paar weken geleden?
quote:miss_independent schreef op 12 september 2010 @ 10:28:

[...]

Klopt, maar normaal komt er begin september ook altijd een actie.... In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Dat blijkt wel weer haha!
Ik ben trouwens wel benieuwd hoe dat dan gaat in de toekomst als de ov chipkaart verplicht is en er overal poortjes zijn. Bij mijn AH kun je die kaartjes of beter gezegd voucher/kassbon-voucher voor je e-ticket/dagkaart ook niet meer krijgen. Ben ook benieuwd wanneer de nieuwe actie start.

Trouwens raar dat deze link het nog doet of althans oude informatie geeft.
hoi Missspanje

Ik heb wel belangstelling in jou treinkaatjes geldig tot 18 september. Is die geldig voor 2 personen?

Graag je reactie.

Wendy
Probeer MP. Daar staan er genoeg op van Albert Heijn

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven