LA en San Francisco
zaterdag 7 augustus 2010 om 19:26
vrijdag 3 september 2010 om 14:18
Laat inderdaad LA links liggen, dat heb je in een ochtend gezien. Santa Monica is prachtig, Sante Barbara. Maar dump je huurauto bij het verhuurbedrijf want die heb je echt niet nodig. Probeer een hotel bij het park te vinden, prachtig daar die vintagestraatjes. Maar het OV is zo goed, het maakt niet uit waar je ligt.
vrijdag 3 september 2010 om 14:28
Wij hebben in een Motel 6 overnacht geloof ik. Niet in SF zelf, maar er een km of 20 buiten.
LA vond ik ook niet bijzonder. De pretparken vond ik leuk, maar de Walk of Fame vond ik een vreselijk desillusie.
We hebben een trip gemaakt waarbij we geëindigd zijn in LA. We hadden daar nog wat daagjes over. We waren echt heel blij dat we nog een pretpark bezoek hadden gepland, want LA zelf was maar saai. Was echt een kleine domper op de verder erg leuke vakantie (ik kreeg er echt zo'n "Is dit alles"-gevoel bij, terwijl ik me de rest van de vakantie ontzettend heb vermaakt).
LA vond ik ook niet bijzonder. De pretparken vond ik leuk, maar de Walk of Fame vond ik een vreselijk desillusie.
We hebben een trip gemaakt waarbij we geëindigd zijn in LA. We hadden daar nog wat daagjes over. We waren echt heel blij dat we nog een pretpark bezoek hadden gepland, want LA zelf was maar saai. Was echt een kleine domper op de verder erg leuke vakantie (ik kreeg er echt zo'n "Is dit alles"-gevoel bij, terwijl ik me de rest van de vakantie ontzettend heb vermaakt).