LA en San Francisco

07-08-2010 19:26 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Over een paar weken ga ik naar Amerika. Ik wil vanuit hier de overnachtingen in LA en SF vastleggen. Heeft iemand tips voor fijne, centraal gelegen hotels met parkeergelegenheid? In welke buurten moet ik vooral geen hotel boeken en in welke juist wel?
Fortis et liber
Hotel in La is geboekt voor drie nachten. Getty center wil ik zeker zien, de rest bekijken we daar wel.

Ik heb zeker wat aan jullie tips. Ga er weer mee verder! Dankjewel!
Fortis et liber
Wat is de beste wijk om te overnachten? Fishermans Wharff spreekt me aan, maar is het ook echt leuk?
Fortis et liber
Laat inderdaad LA links liggen, dat heb je in een ochtend gezien. Santa Monica is prachtig, Sante Barbara. Maar dump je huurauto bij het verhuurbedrijf want die heb je echt niet nodig. Probeer een hotel bij het park te vinden, prachtig daar die vintagestraatjes. Maar het OV is zo goed, het maakt niet uit waar je ligt.
quote:thaisweetchili schreef op 03 september 2010 @ 14:14:

Wat is de beste wijk om te overnachten? Fishermans Wharff spreekt me aan, maar is het ook echt leuk?k vond van wel, veel restaurantjes enzo (pier 39) echte toeristenbuurt
Wij hebben in een Motel 6 overnacht geloof ik. Niet in SF zelf, maar er een km of 20 buiten.

LA vond ik ook niet bijzonder. De pretparken vond ik leuk, maar de Walk of Fame vond ik een vreselijk desillusie.

We hebben een trip gemaakt waarbij we geëindigd zijn in LA. We hadden daar nog wat daagjes over. We waren echt heel blij dat we nog een pretpark bezoek hadden gepland, want LA zelf was maar saai. Was echt een kleine domper op de verder erg leuke vakantie (ik kreeg er echt zo'n "Is dit alles"-gevoel bij, terwijl ik me de rest van de vakantie ontzettend heb vermaakt).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven