Lang weekend Europa

30-09-2013 12:13 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ook hier wat zoekhulp maar vooral ervaring gevraagd!

Wij willen in het voorjaar met de familie een lang weekend (4 daagjes) weg. Dit zijn 6 volwassenen (dus 3x2). Omdat we wel allemaal overdag een beetje ons eigen gang willen gaan zoeken we eigenlijk een huisje of eventueel appartement zodat we 's avonds lekker met zn allen kunnen koken en eten.

Ik ben een beetje in dubio of een stedentrip dan wel handig is, want dan moet je net dat gezellige appartement vinden. Maar als iemand ervaring heeft met zoiets, dan hoor ik het graag.

Verder zat ik al aan een Grieks eiland ofzo te denken, maar misschien hebben jullie wel een leuk idee!
Vrienden van mij boeken altijd appartementen via airbnb,kijk daar maar eens staan echt leuke en mooie op.

Berlijn is een leuke stad maar Barcelona ook daar heb je ook strand dus dat kan je combineren en is niet zo lang vliegen. Of Rome ook geweldig.
Barcelona heb ik gewoond, heel leuk maar ken ik ook wel weer ;)

En Rome, Parijs, Londen etc. kent iedereen ook wel (verwende mensen, ik weet het)

Dus eigenlijk juist op zoek naar iets anders...

Bedankt voor de Airbnb tip, ik ga gauw kijken!
Malaga, Madrid, Salzburg, Wenen, Praag, Milaan, Reykjavik, Skopje, Budapest, Bratislava, Minsk, Helsinki, Tallinn, Kopenhagen.

Armenië schijnt ook heel tof te zijn
http://www.elizawashere.nl/

Hier hebben ze allemaal geweldige appartementen voor meerdere personen.

Iedereen heeft er een lange en dure reis voor over, voor die paar dagen?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
http://www.elizawashere.nl/collectie/zoeken.htm?N=85

Corfu
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 30 september 2013 @ 13:02:

Iedereen heeft er een lange en dure reis voor over, voor die paar dagen?

Ik zou inderdaad ook niet naar Griekenland oid vliegen voor een paar dagen.

Ik weet niet waar je woont TO maar is de Ardennen niet leuk of de Moezel.Leuke dorpjes en stadjes en natuur. En je rijdt er in een paar uur naar toe. Of Normandie al is dat wat langer rijden.

Ik vond Kopenhagen ook wel de moeite waard.
quote:dolfje schreef op 30 september 2013 @ 13:13:

[...]

Ik zou inderdaad ook niet naar Griekenland oid vliegen voor een paar dagen.

Ik weet niet waar je woont TO maar is de Ardennen niet leuk of de Moezel.Leuke dorpjes en stadjes en natuur. En je rijdt er in een paar uur naar toe. Of Normandie al is dat wat langer rijden.

Ik vond Kopenhagen ook wel de moeite waard.

Tis een kadootje van mn ouders voor mn broer en mij plus aanhang. Zij willen graag met het vliegtuig weg en wij mogen iets zoeken ;)

@bianca, Eliza ken ik inderdaad maar daar heb je volgens mij geen kort verblijf.

Ik ben nu al even op Airbnb aan het kijken, wat een topsite!
Ja leuke site hè ik heb ook al zulke leuke dingen gezien dat ik wel elk weekend op pad wil:)
Malta, Zuid Engeland
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven