Last minute naar Turkije, waarheen en waar boeken?

18-07-2008 10:57 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi,

Wil half augustus een last minute doen naar Turkije met 3 personen.

Wat raden jullie aan? We hoeven niet in het drukken Marmaris te zitten en in Side en Alanya ben ik weleens geweest.

En weten jullie een site op internet waar ik een beetje een goedkope reis kan boeken?

Alvast bedankt!
In ieder geval bij een ANVR aangesloten bedrijf, want je ziet wat er gisteren bij Sun-Travel is gebeurd..........
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Omgeving van Dalyan is leuk, en heeft ook de mooiste stranden.

Bodrum is ook erg gezellig!

Als je gewoon bij google turkije intoetst, krijg je een rits met reisorganisaties.....
Hoi, onlangs was er op tv te zien dat veel mensen niet zo tevreden zijn over hun Turkije trip. Vooral all-inclusive's zijn berucht. Kijk dus goed op zoover.nl voor je iets boekt! Volgens mij worden er op dat soort sites ook wel 'valse cijfers' gegeven, dus daar moet je wel even doorheen prikken!! Als de cijfers van verschillende personen heeeel erg uiteenlopen weet je genoeg! Veel vakantieplezier!

Ps, ik ben eens in Bodrum geweest, erg leuk!
Ik boek altijd bij d-reizen
Wij hebben gisteren een last minute geboekt, maar het viel toch best tegen hoor. Nu hebben wij 2 kleine kids en wilden daardoor toch een familie-kamer met een aparte slaapkamer voor hun.

Bij d-reizen hadden ze 1 reis (met 1 grote kamer en terugkomst als de oudste al naar school moet). Uiteindelijk hebben wij toch bij globe geboekt.

Over d-reizen. Het rare was dat ik 's avonds onze reis niet meer bij d-reizen online kon vinden. Wel zelfde hotel, maar wat mij opviel is dat 8 dagen net zo duur was als 11 dagen bij het reisburo. Heel raar.

Advies is wel om naar een reisburo te gaan. Zij hebben gewoon veel beter overzicht of er plek is in het vliegtuig.

Succes
Hoe vond je Side?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven