Last minute naar Turkije, waarheen en waar boeken?
vrijdag 18 juli 2008 om 10:57
vrijdag 18 juli 2008 om 12:09
Hoi, onlangs was er op tv te zien dat veel mensen niet zo tevreden zijn over hun Turkije trip. Vooral all-inclusive's zijn berucht. Kijk dus goed op zoover.nl voor je iets boekt! Volgens mij worden er op dat soort sites ook wel 'valse cijfers' gegeven, dus daar moet je wel even doorheen prikken!! Als de cijfers van verschillende personen heeeel erg uiteenlopen weet je genoeg! Veel vakantieplezier!
Ps, ik ben eens in Bodrum geweest, erg leuk!
Ps, ik ben eens in Bodrum geweest, erg leuk!
vrijdag 18 juli 2008 om 12:50
Wij hebben gisteren een last minute geboekt, maar het viel toch best tegen hoor. Nu hebben wij 2 kleine kids en wilden daardoor toch een familie-kamer met een aparte slaapkamer voor hun.
Bij d-reizen hadden ze 1 reis (met 1 grote kamer en terugkomst als de oudste al naar school moet). Uiteindelijk hebben wij toch bij globe geboekt.
Over d-reizen. Het rare was dat ik 's avonds onze reis niet meer bij d-reizen online kon vinden. Wel zelfde hotel, maar wat mij opviel is dat 8 dagen net zo duur was als 11 dagen bij het reisburo. Heel raar.
Advies is wel om naar een reisburo te gaan. Zij hebben gewoon veel beter overzicht of er plek is in het vliegtuig.
Succes
Bij d-reizen hadden ze 1 reis (met 1 grote kamer en terugkomst als de oudste al naar school moet). Uiteindelijk hebben wij toch bij globe geboekt.
Over d-reizen. Het rare was dat ik 's avonds onze reis niet meer bij d-reizen online kon vinden. Wel zelfde hotel, maar wat mij opviel is dat 8 dagen net zo duur was als 11 dagen bij het reisburo. Heel raar.
Advies is wel om naar een reisburo te gaan. Zij hebben gewoon veel beter overzicht of er plek is in het vliegtuig.
Succes