Legoland Denemarken (ANWB)
vrijdag 20 februari 2009 om 13:43
We zijn 2 jaar terug geweest. Hij was toen 42 en ik 32 en we vonden het beide leuk!
Voor de jongere kinderen is er een soort duplo land en voor de grotere kinderen is er een adventure achtbaan en andere dingen. Waarschijnlijk vinden ze het tot een jaar of 14 nog leuk. Dan slaat de puberverveling namelijk toe!
Voor de jongere kinderen is er een soort duplo land en voor de grotere kinderen is er een adventure achtbaan en andere dingen. Waarschijnlijk vinden ze het tot een jaar of 14 nog leuk. Dan slaat de puberverveling namelijk toe!
zaterdag 21 februari 2009 om 11:58
Ooooooooh ik wil dit ook doen! Maar ik kan niet geloven dat het echt maar 340+ toegangskaarten van 30 euro per persoon. Dan kom ik op 460. Is dat het echt? Het lijkt me enorm leuk. Hoelang rij je erover vanaf den Haag, 6 uur? Moet een overnachting genoeg zijn als je drie a vier uur op een dag wil rijden?
zaterdag 21 februari 2009 om 12:41
Onze rit vanaf Den Haag hebben we toch wel in tweeen gehakt maar echt nodig is het niet. Wij hebben voor ¤ 60,00 een geweldige overnachting gepland even voor Hamburg bij een boer in een eigen huis. Fantastisch! Den Haag - Hamburg was ongeveer 5.5 uur rijden ( wij zijn niet van die snelle vogels,...stoppen geregeld,..eten wat,..drinken wat,..spelen wat,..) Ze hadden alle varkens en biggen in een open veld. ( dit was in augustus,...) Lutenshof heette de boerderij geloof ik.
Niks geen geprop ik een ETAP maar echt gewoon een lekker huis met keuken, ruime badkamer en twee grote slaapkamers. De volgende morgen kwamen de kinderen van de boer het ontbijt brengen. Super goed voor ¤ 5,00 pp. Echt een aanrader!
De volgende dag gewoon weer rustig door,...ideaal met kinderen!
Niks geen geprop ik een ETAP maar echt gewoon een lekker huis met keuken, ruime badkamer en twee grote slaapkamers. De volgende morgen kwamen de kinderen van de boer het ontbijt brengen. Super goed voor ¤ 5,00 pp. Echt een aanrader!
De volgende dag gewoon weer rustig door,...ideaal met kinderen!
zaterdag 31 december 2011 om 09:49
quote:La.India schreef op 20 februari 2009 @ 20:03:
de tweede dag gratis op vertoon van je anwb pas. Moeten wel aansluitende dagen zijn. Dit al een vrij oud topic. Maar is dit nu nog steeds zo, dat je altijd je 2e kaart gratis krijgt en dat je dus 2 dagen kan gaan? Of moet je dan ook persé je reis bij de anwb boeken?
de tweede dag gratis op vertoon van je anwb pas. Moeten wel aansluitende dagen zijn. Dit al een vrij oud topic. Maar is dit nu nog steeds zo, dat je altijd je 2e kaart gratis krijgt en dat je dus 2 dagen kan gaan? Of moet je dan ook persé je reis bij de anwb boeken?