Legoland Denemarken (ANWB)

20-02-2009 13:24 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kreeg net het blad Kampioen van de ANWB en daar staat een 5 daagse autoreis in met toegang tot 2 dagen Legoland.Wie van jullie is daar al eens naar toegeweest?Hoe is het bevallen?
Ik, het is superleuk!!
Ik ben vorig zomer geweest. We reden er langs op weg naar een kennis. En toen kregen we op vertoon van de ANWB-pas 2 dagen toegang voor de prijs van 1 dag. Was ontzettend leuk!
Toen ik er op m'n 14e was, vond ik er geen ruk aan.

Maar dat is ook al weer 14 jaar geleden. Misschien is het nu geweldig leuk.
In welk vakantiepark zaten jullie?
Tot welke leeftijd is Legoland leuk?
We zijn 2 jaar terug geweest. Hij was toen 42 en ik 32 en we vonden het beide leuk!

Voor de jongere kinderen is er een soort duplo land en voor de grotere kinderen is er een adventure achtbaan en andere dingen. Waarschijnlijk vinden ze het tot een jaar of 14 nog leuk. Dan slaat de puberverveling namelijk toe!
Legoland blijft altijd leuk voor jong en oud.

Zelfs die pubermeiden van mij vonden het leuk. Vooral die 'robot'dingen waar je in je kop in kon gaan hangen.

Maar het is belachelijk duur.
Ik ben er begin jaren 90 geweest. Ik vond het super. Ik was toen 8 of 9 geloof ik. Je kunt er echt heel veel doen. Denk er nog steeds nostalgisch aan terug.

We zaten in een camping in de buurt. Die was helemaal bevolkt door Nederlanders, dat wel.
Wij zijn al weer een aantal jaren geleden geweest. We waren toen rond de 30 en vonden het geweldig. Maar of het iets is voor 2 dagen? Met kinderen misschien wel.

Wij zaten op een camping, ongeveer 15 kilometer ten zuiden van het park.
Ik ben er wel eens geweest, als je op een camping in de buurt zit; de laatste 2/3 uur dat ze open zijn is er gratis toegang, kun je niet alles doen maar wel leuk als je het eens gezien wilt hebben.
Wij zijn er twee jaar geleden geweest met kinderen van 2 en 4. Ik vond het erg leuk en inderdaad de tweede dag gratis op vertoon van je anwb pas. Moeten wel aansluitende dagen zijn. Wij hadden een huis gehuurd bij het meer Kvie So.
Ooooooooh ik wil dit ook doen! Maar ik kan niet geloven dat het echt maar 340+ toegangskaarten van 30 euro per persoon. Dan kom ik op 460. Is dat het echt? Het lijkt me enorm leuk. Hoelang rij je erover vanaf den Haag, 6 uur? Moet een overnachting genoeg zijn als je drie a vier uur op een dag wil rijden?
Onze rit vanaf Den Haag hebben we toch wel in tweeen gehakt maar echt nodig is het niet. Wij hebben voor ¤ 60,00 een geweldige overnachting gepland even voor Hamburg bij een boer in een eigen huis. Fantastisch! Den Haag - Hamburg was ongeveer 5.5 uur rijden ( wij zijn niet van die snelle vogels,...stoppen geregeld,..eten wat,..drinken wat,..spelen wat,..) Ze hadden alle varkens en biggen in een open veld. ( dit was in augustus,...) Lutenshof heette de boerderij geloof ik.

Niks geen geprop ik een ETAP maar echt gewoon een lekker huis met keuken, ruime badkamer en twee grote slaapkamers. De volgende morgen kwamen de kinderen van de boer het ontbijt brengen. Super goed voor ¤ 5,00 pp. Echt een aanrader!

De volgende dag gewoon weer rustig door,...ideaal met kinderen!
quote:Dahlia74 schreef op 20 februari 2009 @ 14:16:

Wij zaten op een camping, ongeveer 15 kilometer ten zuiden van het park.En waren er ook huisjes te huur op die camping? Ik ben niet zo'n kampeerder en ga voor een huisje.
quote:La.India schreef op 20 februari 2009 @ 20:03:

de tweede dag gratis op vertoon van je anwb pas. Moeten wel aansluitende dagen zijn. Dit al een vrij oud topic. Maar is dit nu nog steeds zo, dat je altijd je 2e kaart gratis krijgt en dat je dus 2 dagen kan gaan? Of moet je dan ook persé je reis bij de anwb boeken?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven