Legoland Duitsland

07-03-2017 20:49 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kan mij helpen ik ben opzoek naar een leuke camping voor kids in de buurt van legoland Duitsland het liefst een chalet stacaravan.

De bedoeling is dat we daar wat langer blijven maar dat we toch een dag of 2 legoland kunnen bezoeken. Dus geen week op de lego camping ????
Ik weet niet hoe oud je kinderen zijn, maar tot een jaar of 8 is Playmobil land eigenlijk leuker en helemaal niet duur. En ligt redelijk in de buurt
Wij zijn met zoon naar Legoland geweest toen hij 4 was en hij vond het geweldig. Voor hem zou Playmobilland zeker niet leuker zijn geweest want hij kende heel Playmobil niet.

OT: geen tips voor een camping, sorry.
Beter spijt van wat je hebt gedaan, dan van wat je niet hebt gedaan
Wij zijn twee keer naar Legoland Duitsland geweest met de kinderen van 3 en 4 en daarna van 5 en 6. Zij vonden het helemaal geweldig en hebben het er nog steeds over.

Wij hebben hier overnacht (geen camping). Super fijn hotel:

http://www.kloster-roggen ... stergasthof-mit-hotel.php
Een arrangement van camping+entree is veel goedkoper dan alleen de entree. Misschien is het de moeite waard om twee nachten op de legoland camping te staan en de rest van de week naar een andere camping.
Mijn kinderen hebben overigens thuis ook geen playmobil

Maar ik vond Legoland wat tegenvallen. Het is meer een pretpark. Er is bijna niets te bouwen/spelen met Lego. Ik vond dat wel wat jammer. (En wij zijn echte Lego fans!)
quote:chocs schreef op 07 maart 2017 @ 21:22:

Mijn kinderen hebben overigens thuis ook geen playmobil

Maar ik vond Legoland wat tegenvallen. Het is meer een pretpark. Er is bijna niets te bouwen/spelen met Lego. Ik vond dat wel wat jammer. (En wij zijn echte Lego fans!)Dan heb je denk ik echt een verkeerde voorstelling gehad van hoe het zou zijn! Ik ben als kind zelf in Legoland in Billund geweest (bijna 40 jaar geleden ) en dat was toen ook al een pretpark. Kijken naar een soort Madurodam van Lego en verder treintjes/autootjes/vliegtuigjes en zo om in te zitten. Zusje en ik vonden het geweldig, net als zoon een stuk korter geleden in Duitsland. Zelf bouwen doen we thuis wel.
Beter spijt van wat je hebt gedaan, dan van wat je niet hebt gedaan
Legoland was hier wel echt een hit toen de kinderen nog jonger waren, bedoel je Legoland in Oberhausen ? Daar paar Keer geweest met mijn enorme Lego fans.

Heel geslaagd . Met campings geen ervaring.
Girls compete with each other, women empower one another

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven