leuk appartement scheveningen

09-05-2011 12:46 4 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben voor oma op zoek naar een vakantie appartementje in scheveningen voor ongeveer een week.

Ze wil in augustus of september een weekje naar scheveningen.

Wat wil ze?

1. er moet ergens gerookt kunnen worden (of een balkon/tuin zijn waar dat kan)

2. leuk uitzicht (binnehaven/ boulevard o.i.d.)

3. traplopen is geen probleem

Heeft iemand een aanrader? Ik snap dat er véél volgeboekt zit, maar oma wil anders ook wel volgend jaar (bij leven en welzijn) gaan. Het is zal ik maar zeggen een beetje een wens van haar om in scheveningen te gaan wonen, maar dat durft ze niet aan. Daarom wil ze het zo gaan proberen (even een weekje proefdraaien zal ik maar zeggen).
Ik zou eens op zoek gaan naar een site waar mensen een vakantieoppas voor hun huis zoeken. Er zijn vast wel mensen in de buurt van scheveningen die zelf in die periode op vakantie gaan en het prettig vinden dat er iemand in hun huis is.

Heeft oma er bezwaar tegen om voor huisdieren te zorgen?
Je zet er geen prijs bij, maar misschien is een B&B iets? Zit vaak op leuke lokaties en misschien heeft je oma dan ook nog aanspraak met andere gasten?

Je kunt altijd vragen of er een voordeliger tarief geldt als ze het voor een weekje huurt:

http://www.bedandbreakfast.nl/plaats/Scheveningen
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Goed idee, vakantieoppas. Oma heeft haar hele leven honden gehad. Is ook meteen goed voor haar, dan 'moet' ze wel alleen op pad (nou ja met hond dan).

Een b&B is minder geschikt denk ik. Oma kan wat knorrig zijn. Is een lief mens maar heeft een hekel aan 'gemaaktheid'. Aardig doen omdat het moet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven