Leuke camping Cote 'd azur?
vrijdag 18 juli 2014 om 00:20
Hallo allemaal,
Mijn man en ik hebben een weekje vakantie geboekt op een camping onderin de Ardeche. Na deze week lijkt het ons lekker om door te reizen naar een plekje aan zee.
Aangezien de Cote 'd azur niet ver daar vandaan is en dat gebied er op internet prachtig uit ziet willen we daar graag naartoe.
Nu raden veel bekenden ons af om daar te kamperen, termen die we horen zijn:
-stampvolle campings met weinig ruimte voor je caravan/tent
-idem dito voor de stranden
-erg duur
-slechte staat sanitair
-chagrijnige Fransen
Wie heeft er ervaring met kamperen in deze streek of wie heeft een aanrader qua camping?
We zijn met z'n tweetjes zonder kinderen en hebben weinig eisen.
Wel graag wifi en goede hygiene.
Alvast bedankt!!
Groetjes Sunshine 🌞
Mijn man en ik hebben een weekje vakantie geboekt op een camping onderin de Ardeche. Na deze week lijkt het ons lekker om door te reizen naar een plekje aan zee.
Aangezien de Cote 'd azur niet ver daar vandaan is en dat gebied er op internet prachtig uit ziet willen we daar graag naartoe.
Nu raden veel bekenden ons af om daar te kamperen, termen die we horen zijn:
-stampvolle campings met weinig ruimte voor je caravan/tent
-idem dito voor de stranden
-erg duur
-slechte staat sanitair
-chagrijnige Fransen
Wie heeft er ervaring met kamperen in deze streek of wie heeft een aanrader qua camping?
We zijn met z'n tweetjes zonder kinderen en hebben weinig eisen.
Wel graag wifi en goede hygiene.
Alvast bedankt!!
Groetjes Sunshine 🌞
vrijdag 18 juli 2014 om 08:40
Wil je naar het strand of het achterland bezoeken? In augustus of september? Leuke camping is Les Pinedes in La Colle sur Loup, naast St Paul de Vence. Moet je wel alles met de auto doen, strand, steden enz. In Antibes zitten ook wel een paar leuke campings. Op loopafstand naar het kiezelstrand. Bijna geen zandstranden hier, behalve in Cannes, maar daar zijn dan weer geen campings. Je moet overal reserveren, zeker als je in augustus komt.
Als je steden wil bezoeken, zet je auto bij een station en neem de trein. Het verkeer is een ramp.
Als je steden wil bezoeken, zet je auto bij een station en neem de trein. Het verkeer is een ramp.
vrijdag 18 juli 2014 om 12:24
vrijdag 18 juli 2014 om 12:32
zaterdag 19 juli 2014 om 15:40
twee weken geleden in port grimaud geweest, camping domaine de naides. Was een heerlijke vakantie. Fijne grote camping, veel schaduw, mooie mobile home hadden we daar gehuurd met alles er op en eraan, ook de losse douche gebouwen waren prima, camping winkel, heerlijk zwembad met glijbanen (en peuterbad, heel fijn met baby en peuter). Vlakbij st tropez en andere leuke dorpjes (waar leuke marktjes zijn). zeker een aanrader deze camping.