leuke camping?

22-03-2013 09:17 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo,

wie weet er een leuke camping waar je in een tent slaapt van de camping zelf?de bedoeling is om een week in de zomervakantie te gaan. de camping moet gericht zijn op kinderen onder de 10jr .dus leuke speeltuintjes , animatie , mogenlijkheid tot zwemmen enz. het mag in nederland en belgie zijn en tja niet een enorm dure camping.

wie heeft er leuke tips of ideeen?

groetjes
Google stuk ?

Vacansoleil

Tentsetters

Greencamp
nee hoor werkt prima. maar als je voor de eerste keer naar een camping wil gaan dan is het fijn leuke tips te krijgen waar het ook echt leuk is.
Sprookjescamping in Rheze! (vlakbij Hardenberg) Wij zijn er vorig jaar geweest met de kinderen en die hebben het er super mega gezellig gevonden. Wat mij betreft een aanrader. Is alleen wel een heel populaire camping dus geen idee of er nog wat vrij is. Ze hebben er eigen caravans, tenten en stacaravans te huur. Moeite waard om even te checken.
Rheeze ipv Rheze
Die bedoel ik
thanx ringelding! snel even bekeken en wat ik ervan zie tot nu toe ziet er super uit!
sprookjescamping is super, maar ook megaduur!
Vlakbij de sprookjescamping in Rheeze is ook de Zandstuve, erg mooie camping met veel vermaak voor jonge kinderen.
Hengelhoef in belgie
De Paal in Bergeijk
Westerbergen, maar die zal al wel vol zitten.

Vijfsterrencamping voor een habbekrats. Onlangs geweest en is super bevallen!
Ik krijg er een punthoofd van!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven