Leuke kindercamping
zondag 12 december 2010 om 13:28
Ik heb vorig jaar na een tip hier een enorm leuke camping geboekt en ik kom er nu niet uit voor volgend jaar. Dus deze keer een eigen topic .
Ik zoek een camping met stacaravans/ huisjes, met een binnen en buitenzwembad, een leuke speeltuin, het liefst ook een binnenspeelgelegenheid en een leuk animatieteam.
De camping van vorig jaar was bijna perfect, alleen de huisjes waren erg slecht en stonden apart wat ik erg jammer vond. We misten zo een beetje het campinggevoel.
Onze kinderen zijn dan 3 en 6 jaar oud en we komen zelf uit de regio Eindhoven, dus liever niet in Brabant. Het mag ook in het buitenland zijn, maximaal 500 km. Geen Frankrijk, daar willen we niet naartoe.
Heeft iemand voor ons een goede tip, het liefst met eigen ervaring?
Ik zoek een camping met stacaravans/ huisjes, met een binnen en buitenzwembad, een leuke speeltuin, het liefst ook een binnenspeelgelegenheid en een leuk animatieteam.
De camping van vorig jaar was bijna perfect, alleen de huisjes waren erg slecht en stonden apart wat ik erg jammer vond. We misten zo een beetje het campinggevoel.
Onze kinderen zijn dan 3 en 6 jaar oud en we komen zelf uit de regio Eindhoven, dus liever niet in Brabant. Het mag ook in het buitenland zijn, maximaal 500 km. Geen Frankrijk, daar willen we niet naartoe.
Heeft iemand voor ons een goede tip, het liefst met eigen ervaring?
maandag 20 december 2010 om 12:28
Kuierpadtien in Wezuperbrug heeft op elk kampeerveldje een stacaravan. Als kampeerder vind ik het gene prettig uitzicht en kies daarom die camping niet, maar als je het campinggevoel wilt vasthouden kan ik voor jou wel eens ideaal zijn.
Heeft verder ook alle faciliteiten, mooie grote camping.
Heeft verder ook alle faciliteiten, mooie grote camping.
Ik krijg er een punthoofd van!