Londen kenners hier?

10-01-2013 21:17 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Binnenkort vertrek ik naar Engeland, en ga voor het eerst in 20 jaar weer met de bus die aankomt/ vertrekt op het Victoria coach station. Ik verblijf in een andere plaats en op de dag van vertrek ('s avonds in Londen) wil ik overdag nog een paar uurtjes winkelen in Londen. Nu vraag ik mij af of er kluisjes zijn op dit station?
kijk eens aan!!!
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Your selected question

Do you have left luggage facilities or lockers at your stations?

Left luggage facilities and/or lockers are only available at the following National Express stops:

London Victoria Coach Station

Glasgow Buchanan Bus Station

Edinburgh Bus Station

Sheffield Interchange
Oh BGB je bent een ster!
http://www.tripadvisor.co ... ation-London_England.html
http://www.travellerspoint.com/forum.cfm?thread=15409
Zie dat je al wat tips hebt gekregen, links niet allemaal meegelezen, maar bij The National Gallery (Trafalgar Square) en Tate Modern kun je ook heel goed bagage kwijt gratis (paar uur of hele dag..), bedoeld natuurlijk voor museumbezoekers, maar daar kun je heel makkelijk omheen (merkt niemand, maar even kijken in 't museum is natuurlijk ook leuk).. beide op loopafstand volgens mij van je station (voor Londense begrippen, daar wandel ik nl. sneller een langere afstand dan normaal met fiets bij de hand..) Heel veel plezier alvast!
anoniem_154639 wijzigde dit bericht op 10-01-2013 21:37
Reden: Aanvulling
% gewijzigd
Het leven is te kort om er niet van te genieten.
Als je met de metro reist, kun je ook alles kwijt op Kings Cross/St. Pancras
Yes ;)

Have fun!
Bedankt dames!
quote:dr0pje schreef op 10 januari 2013 @ 21:34:

Zie dat je al wat tips hebt gekregen, links niet allemaal meegelezen, maar bij The National Gallery (Trafalgar Square) en Tate Modern kun je ook heel goed bagage kwijt gratis (paar uur of hele dag..), bedoeld natuurlijk voor museumbezoekers, maar daar kun je heel makkelijk omheen (merkt niemand, maar even kijken in 't museum is natuurlijk ook leuk).. beide op loopafstand volgens mij van je station (voor Londense begrippen, daar wandel ik nl. sneller een langere afstand dan normaal met fiets bij de hand..) Heel veel plezier alvast!

Maar als je bij Victoria coach station uitstapt, is The National Gallery niet de meest handige plek om je baggage te droppen... Dan kan je makkelijker naar Charring Cross, dat station is inderdaad op loop afstand van Trafalgar Square.

(Verwar overigens Victoria COACH station en Victoria TRAIN station met elkaar. Het zijn twee aparte gebouwen, en niet naast elkaar)
Het kost je overigens 8,5 pond voor de eerste 24 uur op Victoria station. Hou rekening met lange rijen voor het afgeven van je bagage, kostte mij 2 weken geleden ruim een uur.
Wat Thomaaas zegt: de beide gebouwen liggen op een behoorlijke afstand van elkaar.
quote:Lucifer1983 schreef op 11 januari 2013 @ 08:01:

Wat Thomaaas zegt: de beide gebouwen liggen op een behoorlijke afstand van elkaar.Valt best mee, het busstation ligt ongeveer 5 min lopen van Victoria Train Station.
Bedankt dames, @Kris, goed dat je dat zegt van die wachtrijen, dit betekent dat ik ervoor moet zorgen dat ik zo vroeg mogelijk in Londen ben die dag.

Weet iemand tot hoe laat de winkels open blijven? Ik bedoel, niet alleen de grote winkels maar alle winkels? (ik heb vroeger in Engeland gewoond maar ben geloof ik alles vergeten, ik weet nog wel dat we op zondag wel eens naar Londen gingen omdat alles open was)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven