Luxe bed and breakfast
dinsdag 7 februari 2012 om 18:03
Wil mijn vriend graag verrassen met een weekend weg deze maand (als hij vrij kan krijgen op vrijdag). Nu hebben we een goede ervaring gehad met een B&B, heerlijk luxe, erg gastvrij.
Ben nu dus opzoek naar een B&B. Heb zelf al gegoogled en ben wel wat tegengekomen maar ben benieuwd of jullie ook ervaringen hebben met een mooie B&B. "Eisen": bad en aparte douche, max 1u rijden, zat zelf te denken aan de veluwe (we wonen in zuid-holland). Ook iets van koffie/thee zetters, en het liefst in de buurt van goede restaurants. Het budget is max ¤125,- per nacht.
Ben nu dus opzoek naar een B&B. Heb zelf al gegoogled en ben wel wat tegengekomen maar ben benieuwd of jullie ook ervaringen hebben met een mooie B&B. "Eisen": bad en aparte douche, max 1u rijden, zat zelf te denken aan de veluwe (we wonen in zuid-holland). Ook iets van koffie/thee zetters, en het liefst in de buurt van goede restaurants. Het budget is max ¤125,- per nacht.
dinsdag 7 februari 2012 om 18:13
dinsdag 7 februari 2012 om 18:21
dinsdag 7 februari 2012 om 20:02
Casa Romantico in Brugge! Vorig jaar mijn lief verrast met een overnachting hier..en het was echt super! Leuke mensen, superwarme en gezellige uitstraling, prachtige kamers en middenin het centrum van Brugge. Romantischer kon niet! Ze zijn alleen wel wat duurder dan je max budget. Ik betaalde voor 1 nacht 165¤
Maar is een kijkje waard:
Casa Romantico
Maar is een kijkje waard:
Casa Romantico
dinsdag 7 februari 2012 om 22:38
www.seinpoststelling.nl vonden wij helemaal geweldig.