Luxe hotelkamer

06-01-2020 22:48 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ben op zoek naar een luxe hotelkamer om een weekend te relaxen met mijn partner. Heerlijke bedden, lekker ontbijt. Filmpje kijken, bubbelen, lezen. Zo’n weekend.

Zoiets als De Heide in Oeffelt .
https://reservations.cubilis.eu/be/gues ... uage=nl-NL

De prijs maakt niet uit (prijs/kwaliteit vind ik wel belangrijk) en ergens in Nederland bij voorkeur rond een straal van 2 uur rijden van Utrecht.

Grote wens is een tweepersoons (bubbel)bad en een open haard of vuurplaats buiten een dikke plus.

Wie o wie wil zijn pareltje delen?
Geen tips, maar grappig om onze glamping-tent van een tijdje geleden terug te zien op de foto’s van jouw link :P
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
The Dylan Amsterdam,
De L'europe Amsterdam
Sofitel Legend the Grand Amsterdam,
Pillow Grand Hotel Ter Borch
Landgoed Duin en Kruidberg
Okura Amsterdam
Waldorf Astoria Amsterdam
Intercontinental Amsterdam
Librije's Hotel

Mijn favorieten, met hotels meer in de natuur heb ik minder ervaring.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
@himalya: leuk is het daar he?!
Maar geen tips van jou? Ik dacht dat jij een liefhebber bent van bijzondere en luxe hotels?

@Bladora: bedankt. Daar ben ik wel even zoet mee (en hopelijk gaat het al wat beter met je gezondheid?)
De Koperen Hoogte in Zwolle.
Chateau St Gerlach
Texel Suites
Ik lezen even mee!

Tijdje terug in ‘t gouden hooft geweest in Den Haag, midden in de stad, lekker openhaardje erbij met een bubbelbad, was echt heerlijk!

Zelf zoek ik nog steeds zo’n super de luxe kamer met jacuzzi in je kamer, maar tot op heden niet echt gevonden. (Wij zoeken ong op max 1,5/2 u van Utrecht af, vandaar dat ik even mee lees!) :P
Waldorf Astoria is 500 euro per nacht o_o
chocolol schreef:
06-01-2020 23:32
Waldorf Astoria is 500 euro per nacht o_o
Daar kun je een weekend van naar Parijs met z’n tweëen!
Ik zou het niet over mijn hart kunnen verkrijgen om zo’n bedrag voor 1 nacht hotel uit te geven.
chocoladerijstwafel schreef:
06-01-2020 23:24
Ik lezen even mee!

Tijdje terug in ‘t gouden hooft geweest in Den Haag, midden in de stad, lekker openhaardje erbij met een bubbelbad, was echt heerlijk!

Zelf zoek ik nog steeds zo’n super de luxe kamer met jacuzzi in je kamer, maar tot op heden niet echt gevonden. (Wij zoeken ong op max 1,5/2 u van Utrecht af, vandaar dat ik even mee lees!) :P
Intell Eindhoven heeft van die grote jacuzzis op de kamer en is volgens mij niet heel duur.
Mainport Hotel in Rotterdam! Wij hadden een prachtige ruime kamer en een badkamer met eigen 2 persoons- jacuzzi en sauna. Geen open haard alleen. Maar alles klopte daar en het was niet eens zo duur ;-)
Ik lezen even mee!

Van der Valk Gilze Rijen heeft die ook, verder is een Van der Valk meer op zaken gericht maar die kamer was echt heerlijk!
Is wel al zo'n 4 jaar geleden
Hotel Oud London in Zeist heeft een heerlijke bruidssuite!
Ammiedammie schreef:
06-01-2020 23:13
De Koperen Hoogte in Zwolle.
Alan en Giselle zijn er mee gestopt dus of het eten nog lekker is.. En zo luxe als TO bedoelt is het volgens mij niet.
Oh en Des Indes in Den Haag is een topplekje natuurlijk!
https://www.iamsterdam.com/nl/op-bezoek ... -amsterdam

Torenkamer in het Efteling hotel
Blooming in Bergen aan Zee
Mainport Rotterdam

En alle 5 sterren hotels die hierboven genoemd werden.
Van der valk heeft luxe suites met jacuzzi in de kamer en sauna.
1 heeft ook een zwembad op de kamer(akersloot)
Vianen heeft ook mooie suites
Dank je wel allemaal. Ik ga alle tips uitpluizen.
mano28 schreef:
07-01-2020 05:53
Van der valk heeft luxe suites met jacuzzi in de kamer en sauna.
1 heeft ook een zwembad op de kamer(akersloot)
Vianen heeft ook mooie suites
Ik heb inderdaad al in best veel vd Valk suites gelogeerd. Goede prijs kwaliteit verhouding. En als je de kamer toch niet afkomt... 😃
DTEEZ!
De meeste 5* hotels hebben wel wat je zoekt en wij vonden dit landgoed erg mooi: https://www.holtweijde.nl/nl/
Taralina schreef:
06-01-2020 23:35
Daar kun je een weekend van naar Parijs met z’n tweëen!
Ik zou het niet over mijn hart kunnen verkrijgen om zo’n bedrag voor 1 nacht hotel uit te geven.

Dat betalen wij wel eens voor een kamer of suite. Hebben het er voor sommige hotels echt voor over en kunnen het er voor uitgeven dus waarom niet?
Het Bilderberg in Garderen is prachtig gelegen en heeft iig bubbelbad. Open haard weet ik niet.

Die in Oosterbeek ligt ook mooi.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven