Luxe hotelkamer
maandag 6 januari 2020 om 22:48
Hallo,
Ik ben op zoek naar een luxe hotelkamer om een weekend te relaxen met mijn partner. Heerlijke bedden, lekker ontbijt. Filmpje kijken, bubbelen, lezen. Zo’n weekend.
Zoiets als De Heide in Oeffelt .
https://reservations.cubilis.eu/be/gues ... uage=nl-NL
De prijs maakt niet uit (prijs/kwaliteit vind ik wel belangrijk) en ergens in Nederland bij voorkeur rond een straal van 2 uur rijden van Utrecht.
Grote wens is een tweepersoons (bubbel)bad en een open haard of vuurplaats buiten een dikke plus.
Wie o wie wil zijn pareltje delen?
Ik ben op zoek naar een luxe hotelkamer om een weekend te relaxen met mijn partner. Heerlijke bedden, lekker ontbijt. Filmpje kijken, bubbelen, lezen. Zo’n weekend.
Zoiets als De Heide in Oeffelt .
https://reservations.cubilis.eu/be/gues ... uage=nl-NL
De prijs maakt niet uit (prijs/kwaliteit vind ik wel belangrijk) en ergens in Nederland bij voorkeur rond een straal van 2 uur rijden van Utrecht.
Grote wens is een tweepersoons (bubbel)bad en een open haard of vuurplaats buiten een dikke plus.
Wie o wie wil zijn pareltje delen?
maandag 6 januari 2020 om 23:01
The Dylan Amsterdam,
De L'europe Amsterdam
Sofitel Legend the Grand Amsterdam,
Pillow Grand Hotel Ter Borch
Landgoed Duin en Kruidberg
Okura Amsterdam
Waldorf Astoria Amsterdam
Intercontinental Amsterdam
Librije's Hotel
Mijn favorieten, met hotels meer in de natuur heb ik minder ervaring.
De L'europe Amsterdam
Sofitel Legend the Grand Amsterdam,
Pillow Grand Hotel Ter Borch
Landgoed Duin en Kruidberg
Okura Amsterdam
Waldorf Astoria Amsterdam
Intercontinental Amsterdam
Librije's Hotel
Mijn favorieten, met hotels meer in de natuur heb ik minder ervaring.
'It's better to be absolutely ridiculous, than absolutely boring'
maandag 6 januari 2020 om 23:24
Ik lezen even mee!
Tijdje terug in ‘t gouden hooft geweest in Den Haag, midden in de stad, lekker openhaardje erbij met een bubbelbad, was echt heerlijk!
Zelf zoek ik nog steeds zo’n super de luxe kamer met jacuzzi in je kamer, maar tot op heden niet echt gevonden. (Wij zoeken ong op max 1,5/2 u van Utrecht af, vandaar dat ik even mee lees!)
Tijdje terug in ‘t gouden hooft geweest in Den Haag, midden in de stad, lekker openhaardje erbij met een bubbelbad, was echt heerlijk!
Zelf zoek ik nog steeds zo’n super de luxe kamer met jacuzzi in je kamer, maar tot op heden niet echt gevonden. (Wij zoeken ong op max 1,5/2 u van Utrecht af, vandaar dat ik even mee lees!)
maandag 6 januari 2020 om 23:37
Intell Eindhoven heeft van die grote jacuzzis op de kamer en is volgens mij niet heel duur.chocoladerijstwafel schreef: ↑06-01-2020 23:24Ik lezen even mee!
Zelf zoek ik nog steeds zo’n super de luxe kamer met jacuzzi in je kamer, maar tot op heden niet echt gevonden. (Wij zoeken ong op max 1,5/2 u van Utrecht af, vandaar dat ik even mee lees!)![]()
maandag 6 januari 2020 om 23:51
Van der Valk Gilze Rijen heeft die ook, verder is een Van der Valk meer op zaken gericht maar die kamer was echt heerlijk!chocoladerijstwafel schreef: ↑06-01-2020 23:24Ik lezen even mee!
Zelf zoek ik nog steeds zo’n super de luxe kamer met jacuzzi in je kamer, maar tot op heden niet echt gevonden. (Wij zoeken ong op max 1,5/2 u van Utrecht af, vandaar dat ik even mee lees!)![]()
Is wel al zo'n 4 jaar geleden
dinsdag 7 januari 2020 om 00:18
Alan en Giselle zijn er mee gestopt dus of het eten nog lekker is.. En zo luxe als TO bedoelt is het volgens mij niet.
dinsdag 7 januari 2020 om 00:50
Torenkamer in het Efteling hotelchocoladerijstwafel schreef: ↑06-01-2020 23:24
dinsdag 7 januari 2020 om 06:27
Ik heb inderdaad al in best veel vd Valk suites gelogeerd. Goede prijs kwaliteit verhouding. En als je de kamer toch niet afkomt...
DTEEZ!
dinsdag 7 januari 2020 om 06:31
De meeste 5* hotels hebben wel wat je zoekt en wij vonden dit landgoed erg mooi: https://www.holtweijde.nl/nl/
dinsdag 7 januari 2020 om 06:32
Dat betalen wij wel eens voor een kamer of suite. Hebben het er voor sommige hotels echt voor over en kunnen het er voor uitgeven dus waarom niet?