Luxe hotelkamer

06-01-2020 22:48 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ben op zoek naar een luxe hotelkamer om een weekend te relaxen met mijn partner. Heerlijke bedden, lekker ontbijt. Filmpje kijken, bubbelen, lezen. Zo’n weekend.

Zoiets als De Heide in Oeffelt .
https://reservations.cubilis.eu/be/gues ... uage=nl-NL

De prijs maakt niet uit (prijs/kwaliteit vind ik wel belangrijk) en ergens in Nederland bij voorkeur rond een straal van 2 uur rijden van Utrecht.

Grote wens is een tweepersoons (bubbel)bad en een open haard of vuurplaats buiten een dikke plus.

Wie o wie wil zijn pareltje delen?
Ook ik lees even mee.

MIjn man en ik hopen elke paar maanden een overnachting in een luxe hotel te gaan doen.

We hebben er twee gehad, maar niet met jacuzzi of haardvuur, wat geweldig klinkt.

Ik lees hier al een paar leuke voorbeelden dus leuk.

Ik heb verder geen tips, want wij zijn in Luxembourg en Keulen geweest, maar willen nu in Nederland blijven.

Of, mocht iemand een tip in Brussel hebben, dan hoor ik het graag.. :-D
Google eens op bruidsuites als de prijs er niet toe doet heb je binnen NL super gave suites te huur.
Conservatorium in Amsterdam.
Groot warnsborn bij Arnhem? Weet niet zeker of ze kamers hebben die helemaal voldoen aan alle eisen maar wij hebben het daar heerlijk gehad in een standaard/ basic kamer (was al luxe en mooi).
Op het randje van de reisafstand ligt Groningen. Daar heb ik ooit in Hotel Schimmelpenninck Huys een prachtige kamer gehad met een werkelijk enorm bubbelbad erin. Is geen poepchique hotek, maar wel luxe en sfeervol. En hartje centrum!
Mariejan schreef:
06-01-2020 23:10
@himalya: leuk is het daar he?!
Maar geen tips van jou? Ik dacht dat jij een liefhebber bent van bijzondere en luxe hotels?

Niet zozeer van luxe kamers (en ga in de sauna ook al nooit in het bubbelbad :) ), maar wel van bijzondere plekken.
Succes met zoeken!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven