Luxe hotelkamer
maandag 6 januari 2020 om 22:48
Hallo,
Ik ben op zoek naar een luxe hotelkamer om een weekend te relaxen met mijn partner. Heerlijke bedden, lekker ontbijt. Filmpje kijken, bubbelen, lezen. Zo’n weekend.
Zoiets als De Heide in Oeffelt .
https://reservations.cubilis.eu/be/gues ... uage=nl-NL
De prijs maakt niet uit (prijs/kwaliteit vind ik wel belangrijk) en ergens in Nederland bij voorkeur rond een straal van 2 uur rijden van Utrecht.
Grote wens is een tweepersoons (bubbel)bad en een open haard of vuurplaats buiten een dikke plus.
Wie o wie wil zijn pareltje delen?
Ik ben op zoek naar een luxe hotelkamer om een weekend te relaxen met mijn partner. Heerlijke bedden, lekker ontbijt. Filmpje kijken, bubbelen, lezen. Zo’n weekend.
Zoiets als De Heide in Oeffelt .
https://reservations.cubilis.eu/be/gues ... uage=nl-NL
De prijs maakt niet uit (prijs/kwaliteit vind ik wel belangrijk) en ergens in Nederland bij voorkeur rond een straal van 2 uur rijden van Utrecht.
Grote wens is een tweepersoons (bubbel)bad en een open haard of vuurplaats buiten een dikke plus.
Wie o wie wil zijn pareltje delen?
dinsdag 7 januari 2020 om 06:33
Ook ik lees even mee.
MIjn man en ik hopen elke paar maanden een overnachting in een luxe hotel te gaan doen.
We hebben er twee gehad, maar niet met jacuzzi of haardvuur, wat geweldig klinkt.
Ik lees hier al een paar leuke voorbeelden dus leuk.
Ik heb verder geen tips, want wij zijn in Luxembourg en Keulen geweest, maar willen nu in Nederland blijven.
Of, mocht iemand een tip in Brussel hebben, dan hoor ik het graag..
MIjn man en ik hopen elke paar maanden een overnachting in een luxe hotel te gaan doen.
We hebben er twee gehad, maar niet met jacuzzi of haardvuur, wat geweldig klinkt.
Ik lees hier al een paar leuke voorbeelden dus leuk.
Ik heb verder geen tips, want wij zijn in Luxembourg en Keulen geweest, maar willen nu in Nederland blijven.
Of, mocht iemand een tip in Brussel hebben, dan hoor ik het graag..
dinsdag 7 januari 2020 om 20:18
Niet zozeer van luxe kamers (en ga in de sauna ook al nooit in het bubbelbad
Succes met zoeken!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje