Malaga

18-10-2021 15:29 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij gaan volgende week 10 dagen naar Malaga. Hotel is nog niet geboekt.
We willen graag aan zee, maar ook niet al te ver van het leukste gedeelte van de stad. Een wandelboulevard zou fijn zijn.
Ben er nog nooit geweest.
Wie weet in welk gedeelte van de stad ik het best het hotel kan zoeken?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind El Palo een leuke wijk!
Alle reacties Link kopieren
Alleen naar Malaga? In 10 dagen kan je een hele leuke rondreis door Andalusië doen. Juist lekker een auto huren en rondreizen, zoveel moois te zien.
Alle reacties Link kopieren
Rondreizen met auto doen we ook, maar ook ronddwalen door de stad.
Alle reacties Link kopieren
Het leukste gedeelte van de stad is rondom het Alcazaba, daar zitten alle restaurants en leuke pleintjes en dergelijke. Als je bij Booking.com op de kaart kijkt zie je dat het daar ook stikt van de hotels. Vanaf het Alcazaba heb je ongeveer 5 minuten nodig om naar het strand te lopen. Ook gaan er regelmatig bussen verder langs het strand.
Alle reacties Link kopieren
Kaaaaaaaatje schreef:
18-10-2021 15:56
Het leukste gedeelte van de stad is rondom het Alcazaba, daar zitten alle restaurants en leuke pleintjes en dergelijke. Als je bij Booking.com op de kaart kijkt zie je dat het daar ook stikt van de hotels. Vanaf het Alcazaba heb je ongeveer 5 minuten nodig om naar het strand te lopen. Ook gaan er regelmatig bussen verder langs het strand.
Ja dit. En bij het grote busstation/treinstation wat ook op loopafstand zit, kun je naar heel veel mooie plaatsen in de buurt (tenminste, pre Corona).

Iemand noemde El Palo, prima wijk maar dan moet je wel met bus/auto naar het centrum want das behoorlijk ver van de stad
Alle reacties Link kopieren
Inmiddels hotel aan zee geboekt op loopafstand van Alcazaba en Picasso museum en de haven.
Leuk!
Alle reacties Link kopieren
Als je van wandelen in combinatie met tuinen houdt, vind ik jardin botanico wel een echte aanrader. En de verschillende plaatsen in de buurt zijn ook zeker het bezoeken waard.

Heel veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
Ga ik even opzoeken.
Dank je!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven