Geen resultaten gevonden Probeer een andere zoekterm

Zoekfilters:

Malta

10-02-2019 17:51 5 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hallo allemaal!

Ik ga een tijdje in Malta wonen voor werk. Ik ben er vooral voor werk maar heb ook wel wat vrije tijd;) heeft iemand tips wat ik echt niet kan missen op Malta?
Leuke clubs, eettentjes, culturele tripjes.. noem het maar op!

Alle tips zijn welkom, alvast bedankt
Malta kent veel mooie plekjes. Valetta is een prachtige stad met typische architectuur, die een mengeling is van Europees en Noord-Afrikaans. Medina is ouder en daar zie je veel middeleeuwse stadsgezichten en straatjes terug. Wil je meer vertier, dan vind je dat onder meer in St, Julian en Bugibba. Qua natuur is het eiland vrij eentonig, niet veel bomen en vooral wat drogere, rotsachtige omgevingen.
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Ik lees mee voor tips, wij gaan er dit jaar op vakantie.
Malta is erg leuk het is dat we met vakantie niet gauw weer naar dezelfde bestemming gaan .
Valletta is erg mooi Mdina was vroeger ooit de hoofdstad van Malta word ook wel de stille stad genoemd. Zo schitterend om daar door heen te lopen.Je kunt er ook heerlijke taart eten bij de fontanella de chocolade taart is verrukkelijk staan ze om bekend,En je hebt daar vanaf het terras een heel mooi uitzicht.
Marasalokx een vissersplaatsje is ook de moeite waard om daar rond te struinen op zondag ochtend is daar een enorme grote markt. In Sliema zitten heel veel restaurantjes en ga je richting Julians vind je ook clubs. In Sliema zit ook een groot overdekt winkelcentrum. Konijn is de specialiteit van het eiland er is daar ee n restaurant in Sliema wat er om bekend staat Weet zo even niet meer hoe dat heette
Gozo vond ik toen leuk om naar toe te gaan om die blue window. Dat was de attractie van het eiland maar is er niet meer want is ingestort.. Dan heb je nog Rabat of maak een havencruise. Er is genoeg te doen en te beleven.
ik hou van Malta, Valetta is idd een aanrader, St Paul bay & St Julian ook. Sliema kan je goed shoppen en lekker naar het strand. let wel in zomermaanden is het bloedheet dus drink voldoende.

Medina ben ik ook geweest vond het er vooral rustig je kan ook een uitstapje maken naar de kleine zusjes van Malta : Gozo & Comino .
Relax we're all crazy, it's not a competition

Anonymous

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven