Marmaris turkije

12-04-2018 18:31 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi

Ik ga in juni met een vriendin 10 daagjes naar Marmaris Turkije
Hebben jullie nog aanraders kwa leuke en lekkere restaurants. En gezellige tentjes om wat te drinken.

Liefs
Wat je in elk geval niet moet doen is eten bij de restaurants aan de haven zwaar over prijst .
Bono beach is een leuke strandtent .
Simitçi schreef:
12-04-2018 18:36
Wat je in elk geval niet moet doen is eten bij de restaurants aan de haven zwaar over prijst .
Bono beach is een leuke strandtent .
Is dat aan de boulevard? Ze hebben een leuke boulevard heb ik gehoord. Zal er zeker rekening mee houden ☺️
Dankje
Ja Bono aan de boulevard de restaurants die ik bedoelde echt bij de haven waar de boten liggen .
Simitçi schreef:
12-04-2018 18:42
Ja Bono aan de boulevard de restaurants die ik bedoelde echt bij de haven waar de boten liggen .
Top dankjewel voor de tip in ieder geval ☺️
Murathan heeft heerlijk eten, en zit aan dat pleintje met de grote fontein in het centrum, dus ook nog wat uitzicht ;)

Meryemana, zit in het centrum, niet heel veel toeristen komen daar volgens mij.

Kircicegi is ook echt een aanrader. Zit wederom in het centrum en wat kun je daar lekker eten zeg!
glamourgirl schreef:
12-04-2018 19:28
Murathan heeft heerlijk eten, en zit aan dat pleintje met de grote fontein in het centrum, dus ook nog wat uitzicht ;)

Meryemana, zit in het centrum, niet heel veel toeristen komen daar volgens mij.

Kircicegi is ook echt een aanrader. Zit wederom in het centrum en wat kun je daar lekker eten zeg!
Ahh dankje voor de tips ga ze zeker opschrijven ☺️
Ik heb daar mijn man ontmoet 8 jaar geleden, dus ik ben er vaak geweest :)

Google ze anders eens! Dan kan je aan foto's bekijken en zien of het je wat lijkt.. Ze zijn trouwens ook allemaal erg goedkoop! Veel plezier in Marmaris!
glamourgirl schreef:
13-04-2018 09:08
Ik heb daar mijn man ontmoet 8 jaar geleden, dus ik ben er vaak geweest :)

Google ze anders eens! Dan kan je aan foto's bekijken en zien of het je wat lijkt.. Ze zijn trouwens ook allemaal erg goedkoop! Veel plezier in Marmaris!
Ahhh wat leuk ben nog vrijgezel dus wie weet hahaha, dankje ga ik zeker doen 😁
De boulevard in Marmaris is idd lang, helemaal van de haven tot aan İçmeler (een aanrader om een keer te wandelen trouwens, 's ochtends als het nog niet zo warm is, erg mooi!). Behalve Bono Beach zijn ook Yalı Beach en Pukka Restaurant aanraders (beide aan de boulevard).
Fijne vakantie!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven