massage in gambia

27-07-2018 15:29 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wij willen graag in november na Gambia gaan. Normaal gesproken gaan wij zelf altijd naar Thailand en zijn erg weg van de heerlijke massages. weet iemand hoe dit zit in Gambia ?

Eventueel tips voor Gembia zijn altijd welkom aangezien dit onze eerste keer gaat worden.
Ik vind de massages prima in Gambia, maar ik ben dan ook nog nooit in Thailand geweest. Denk dat het dan wel tegen kan vallen. Volgens mij zijn ze niet bepaald opgeleid als masseur.

Tips: het Makasutu nature forest
Lamin Lodge
Wide open walls tour oa in Kubuneh
http://www.accessgambia.com/tag/massage-parlours.html
@TO: Je weet dat daar negers wonen en geen Thai?

Gambia staat bekend om andere dingen dacht ik :O
Toen ik in Gambia was zag ik vooral oudere westerse vrouwen met een jonge locale vriend daar rond lopen. In elke hoek van de straat staat iemand drugs te verkopen en savonds zijn er veel militairen. De stranden vond ik ontzettend vies, het water was wel lekker warm.

Ik vond het niet veel en ga veel liever naar Thailand.
Hou rekening met hardnekkige en opdringerige mannen/verkopers en toeristen van het twijfelachtige soort...

Wat trekt je aan in Gambia?
Voor goede massages ga je liever naar Turkije bijvoorbeeld...
Live long and prosper
Afgelopen oktober naar Gambia geweest en ik vond het geweldig! Ja, je ziet er vrouwen met jonge Afrikaanse lovers lopen en omgekeerd, maar ook zat aardige, vriendelijke mensen die het geweldig vinden dat je naar Gambia bent gekomen. Tip, ga op tripjes buiten de toeristische plekken en je ontdekt een prachtig land met mooie natuur en aardige mensen. Gooi je waterflessen niet weg, maar geef ze aan kinderen of bijv. schoonmakers, nog nooit mensen zo blij zien kijken met een plastic waterfles.
Zelf geen massages gehad, maar van reisgenoten gehoord dat ze heerlijk waren!
oelala
Als je iets zoekt ben je het niet kwijt
https://www.google.nl/search?q=massages ... ent=safari

Op Zoover en Tripadviser kun je altijd reviews lezen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quattro35 schreef:
27-07-2018 18:15
@TO: Je weet dat daar negers wonen en geen Thai?

Gambia staat bekend om andere dingen dacht ik :O
Klopt, Gambia staat bekend om het land waar (oudere) westerse vrouwen op seksvakantie gaan.

Die masseurs zijn (vaak) niet opgeleid, maar als je (zoals ik) sowieso van massages houdt, dan is het prima. Kost ook 3 keer niks volgens mij.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven