Maya route met Shoestring?

20-12-2013 16:48 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben aan het nadenken over het doen van de Maya route met Shoestring.

Dit is een reis door Mexico, Guatemala en Belize waarbij je veel Maya overblijfselen gaat bekijken.

Het lijkt mij een erg mooie en afwisselende reis.

Ik ben zelf eigenlijk niet echt een groepsreis type maar vanwege een recente ervaring met ziekenhuisopname in Afrika ben ik nu erg angstig om er alleen op uit te gaan. Nu leek het mij misschien een goed idee om dan van de angst af te komen door een veilige groepsreis te boeken.

Ik zat te denken aan de reis van 14 februari. Er zijn nu 3 mensen op geboekt (een stel en een alleen reizende vrouw) en als ik zou boeken dan is er in elk geval gegarandeerd vertrek.

Heeft iemand ervaring met deze Maya reis van Shoestring? Of anders met de organisatie Shoestring?
quote:Adeline schreef op 22 december 2013 @ 11:47:

@Nausicaa: Klop hoor dat het heel snel is. Heb zelf beetje het idee ik moet het snel doen anders doe ik het nooit meer of zo. Weet ook niet waar dat vandaan komt en zit waarschijnlijk eerder tussen mijn oren.

@Elninjoo: Ja misschien een beter plan. Al denken ze hier niet dat het aan het land heeft gelegen dat ik die opvlamming kreeg. Ik at heel normaal eten (Bij blank gastgezin) en de Hygiëne was ook goed. Maar een niet-westers land geeft hoe dan ook sneller problemen natuurlijk. Daarom valt bijv India meteen al af ook al wil ik daar heel graag eens heen, haha.

Alleen die westerse landen trekken mij totaal niet om als groepsreis te doen. Maar als ik het zo hoor hoef ik mij niet te veel voor te stellen van zo'n reisleider dus.Voordeel van dat soort moderne westerse landen is dat je ze prima alleen en per huurauto kunt doen. Wist je dat bijv in Nieuw Zeeland een Nederlandse community is? Een tante van mij werd ziek tijdens 'n georganiseerde NZ reis en moest achterblijven (samen met oom) terwijl de reis gewoon verder ging. Zij werden in het ziekenhuis echter bijgestaan door vrijwilligers van de NL community.
Goh, we hebben beiden hetzelfde verhaal. Heb je topic over je ziekenhuisopname in Zuid Afrika gevolgd, omdat wij(man en ik) een auto ongeluk hebben gehad in Zuid Afrika en ook in het ziekenhuis zijn beland. Lang geleden. 1999. Daarna vond ik zelfstandig reizen ook wat spannend en zijn we met Shoesring naar Mexico geweest. 16 dagen. Fantastisch. Hele enthousiaste reisleidster. Jonge groep en prachtig land. Kijk hier met heel veel plezier op terug. Portemonnee was ook nog gejat en dan is het erg fijn dat iemand weet hoe en wat je moet doen. Succes met overwegen met wat je gaat doen.
Wat leuk! Ik ga deze zelfde reis ook maken, maar dan met G Adventures. Dat is een internationale organisatie, kun je misschien ook eens naar kijken. http://www.gadventures.co ... sun-northbound/CGAC/2014/
Die reactie 'wat leuk' is een beetje ongepast na de afgelopen comments. Had nog niet alles gelezen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven