Mee reizen met ov

01-11-2017 16:14 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee ik heb vorige week vrijdag een prijs gewonnen op vakantie veiling 1 overnachting voor 2 personnen in een hotel in groningen

Ik zelf woon in veenendaal en wil met de trein daarnaar toe reizen alleen ik heb een studente ov maar de gene die mee gaat niet kan die gene met korting mee reizen of is er 2 dagkaarten voor heen en volgende dag terug ik heb overal op internet gekeken en snap het niet zo goed haha
Doe eens gek en bel, mail, chat, twitter of Facebook eens met de NS klantenservice....
Je kunt bellen of via de chat op de NS-site je vraag stellen.
Dan weet je (bijna ;-D) zeker dat je een goed geïnformeerd antwoord krijgt.
nounou
owww okee thnx x
Ik begrijp nooit waarom mensen zeggen "Ik heb iets gewonnen op vakantieveiling"
https://www.ns.nl/producten/overige-abo ... eisproduct

Eerste resultaat Google..
Iemand kan met jou met 40% korting meereizen. Dit moet echter wel op een OV-kaart geladen worden. Kaartje in de automaat kopen kan niet met 40% korting.
ducktape schreef:
01-11-2017 16:44
Iemand kan met jou met 40% korting meereizen. Dit moet echter wel op een OV-kaart geladen worden. Kaartje in de automaat kopen kan niet met 40% korting.
Precies dit. Je moet dit bij een automaat doen op het station, staat ergens bij het keuzemenu. Je hebt dan je eigen ov nodig en de ov kaart van degene die met je meereist. Zo gepiept!
Nog maar een keertje naar VakantieVeilingen dan:

https://www.vakantieveilingen.nl/winstpakker.html
sanne1006 schreef:
01-11-2017 17:10
Precies dit. Je moet dit bij een automaat doen op het station, staat ergens bij het keuzemenu. Je hebt dan je eigen ov nodig en de ov kaart van degene die met je meereist. Zo gepiept!
Je eigen OV heb je alleen nodig voor het reizen, niet om de meereiskorting op de andere chipkaart te zetten. En TO denk erom dat het alleen in de daluren kan. En dat je voor de terugweg de korting er weer op moet zetten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven