Melbourne,Australië..tips,advies..etc

23-06-2015 07:21 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Daar ben ik weer! Na navolging van mijn andere 2 topics ziet het er naar uit dat het toch echt gaat gebeuren.. Ik ga naar Australië.. Ik plan om ong. 3 weken te gaan naar Melbourne (ook vanwege de Australian Open).. Dus hebben jullie nog tips? Wat te doen in Melbourne? Wat moet je gedaan hebben in Melbourne? Weten jullie hoe je kaartjes moet krijgen voor de Australian Open zonder credit card?
🌻🌻 Finding My Own Way 🌻🌻"Ever tried. Ever failed,No matter,Try again.Fail again,Fail Better.”
Je hebt toch al heel veel tips gehad over de creditkaart?
Correct! Maar dit gaat ook niet over de credit card.. Dit gaat over tips voor Melbourne
🌻🌻 Finding My Own Way 🌻🌻"Ever tried. Ever failed,No matter,Try again.Fail again,Fail Better.”
St. Kilda vond ik erg leuk, daar zat ook ons hotel. En wij zijn ook naar Philip island geweest, ook heel leuk!

Melbourne is echt mijn favoriete stad in Australië, niet echt hele specifieke dingen die ik kan benoemen, maar de sfeer etc.
quote:missesjn schreef op 23 juni 2015 @ 07:54:

St. Kilda vond ik erg leuk, daar zat ook ons hotel. En wij zijn ook naar Philip island geweest, ook heel leuk!

Melbourne is echt mijn favoriete stad in Australië, niet echt hele specifieke dingen die ik kan benoemen, maar de sfeer etc.

Weet je ook hoe je daar het beste kan komen? Ik zal in het CBD zitten!

Maar je vermaakt je wel in melbourne?
In Melbourne is echt meer dan genoeg te doen! Zoals eerder genoemd: St. Kilda is leuk om naartoe te gaan. Je hebt bijvoorbeeld Federation Square, gezellig om hier rond te hangen en gewoon mensen te kijken. Daarnaast zou ik je aanraden om een auto te huren en de Great Ocean Road te rijden.. Heel mooi!
Hee, hartstikke leuk dat je naar Melbourne gaat.

Een aantal tips voor de stad: the Queen Victoria markets. Erg leuk.

En een middag rondkuieren door de binnenstad met de winkels. Vergeet vooral Flinders Lane niet. Erg gezellig klein straatje vol eetcafeetjes en hele leuke sfeer.

In Melbourne wonen erg veel nationaliteiten. In verschillende wijken zul je dat merken.

Lygon street is italiaans. Ga daar heen voor een pizza.

Verder zijn er leuke, iets alternatieve wijken zoals Brunswick Street (vergeet niet te eten bij de Vegie Bar) en Chapel Street. Southbank is ook een aanrader.

Wat betreft je kaarten voor de Melbourne open, kijk even of je kunt betalen met bijv Paypal.

Paypal is gekoppeld aan je bankrekening en dan wordt zo het bedrag afgeschreven.

Je moet er wel een Paypal account voor aanmaken. Succes!
Ik zou zeker de Great Ocean Road rijden, dat is erg mooi. Philip Island is leuk. Lekker struinen door de stad. In het plaatsje Warrnambool, langs de Great Ocean Road kan je walvissen kijken. Ik zag daar ooit een moeder met jong, echt heel gaaf! En sowieso een leuk, gezellig plaatsje. Ben jaloers .......
Ik ben ook jaloers... Al ben ik net terug uit Australië (niet Melbourne dit keer helaas).

Naar st. Kilda met het ov, volgens mij bus!

Oh en als ik volgende keer ga, ga ik zeker gebakjes eten bij adriano zumbo! Hij heeft volgens mij nu ook een winkel/zaakje in Melbourne!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven