Met caravan over de Grossglockner

08-06-2010 16:00 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Mijn man en ik hebben afgelopen week bedacht dat het ons wel leuk lijkt om nog eens terug te gaan naar Karinthie, waar we een jaar of 10 geleden eens geweest zijn. Hij wil net als toen over de Grossglockner-pas er naar toe. Alleen, toen hadden we een sportauto, nu een degelijke gezinsauto mét sleurhut. Ik kan me wel herinneren dat er ook auto's met caravan reden, maar het lijkt mij een hele onderneming. Heeft iemand hier wel eens met een caravan over die pas gereden?
..
Hoi Oostenrijk,

mijn man wil naar Heiligenblut, dat ligt zo'n beetje aan de voet van de GG. Rechtstreeks er overheen is dus wel het snelst, via de Tauerntunnel is een behoorlijk eind om. Vandaag nog ff aan mijn vader gevraagd, met wie wij er vroeger diverse malen met de caravan overheen zijn gereden. Hij vond het een eitje, vond de stijging van 12% ook niet vreselijk zwaar, zeker niet voor een auto als die van ons. Maar goed, ik moet er toch nog eens over nadenken of we het wel zien zitten. Ga zo nog even kijken naar die autotrein, bedankt voor de tip.
..
oh, Heiligenblut, daar heb ik stage gelopen! wat leuk.

ja, dan is over de pas inderdaad het snelst,maar ja, als de oostenrijkse wegendienst het al afraad zou ik het niet doen hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven