moeder-dochter weekend
maandag 16 mei 2011 om 12:48
Omdat mijn middelste meisje (van 7 jaar) echt een beetje een sandwich-kind is tussen haar veeleisende (niet makkelijke) grote broer en kleine-dus nog veel zorg vragende- broertje, zou ik graag eens samen met haar een weekendje weg gaan.
Even ontspannen en alle aandacht alleen voor haar...
Maar de meeste dingen zijn zo duur!
Wie heeft een leuk én betaalbaar idee?
Even ontspannen en alle aandacht alleen voor haar...
Maar de meeste dingen zijn zo duur!
Wie heeft een leuk én betaalbaar idee?
maandag 16 mei 2011 om 13:13
http://www.prestonpalace. ... MiKkMmr7KgCFQGGDgodHBrQDQ
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maandag 16 mei 2011 om 13:33
mijn oudste 2 vinden het overigens al heel leuk als ik met een van hen gewoon ga zwemmen of naar de stad ga..even alleen/tijd voor mama..heerlijk vind ik dat zelf ook. kun je nog vaker doen ook dan een weekend weg.
Of een of 2 dagen in de maand een 'naam dochter' dag plannen. Zij mag kiezen wat te doen ,wel binnen de grenzen natuurlijk haha; en elkker met z´n tweetjes. Heeft zij dan veel vaker dan 1x en ze weet dat de dagen er tussenzitten mocht ze zich een beetje gesandwiched voelen zeg maar.
Of een of 2 dagen in de maand een 'naam dochter' dag plannen. Zij mag kiezen wat te doen ,wel binnen de grenzen natuurlijk haha; en elkker met z´n tweetjes. Heeft zij dan veel vaker dan 1x en ze weet dat de dagen er tussenzitten mocht ze zich een beetje gesandwiched voelen zeg maar.
Puck
maandag 16 mei 2011 om 13:35
Of een nivonhuis? (natuurvriendenhuis) Heel betaalbaar, ik vond het vroeger echt geweldig: http://www.nivon.nl/accommodaties/allehuizen.asp
maandag 16 mei 2011 om 13:54
Nivon-huis moet wel je ding zijn en ik vind het juist relatief duur voor wat je krijgt (kamer waar een blind paard geen schade kan doen met stapelbed). Voor een moeder-kind uitstapje zou ik al helemaal niet naar zo'n huis gaan, waar je waarschijnlijk tussen de grote groepen zal zitten.
Zoek een leuke B&B in een stad met een leuk museum of activiteit (NEMO, Omniversum, dierentuin, oid). Waarschijnlijk vindt ze het al geweldig om met je naar de film te gaan, het gaat om de 1 op 1 aandacht.
Ik vind het wel een heel leuk en lief idee, ga ik ook voor mezelf in gedachte houden.
Zoek een leuke B&B in een stad met een leuk museum of activiteit (NEMO, Omniversum, dierentuin, oid). Waarschijnlijk vindt ze het al geweldig om met je naar de film te gaan, het gaat om de 1 op 1 aandacht.
Ik vind het wel een heel leuk en lief idee, ga ik ook voor mezelf in gedachte houden.
maandag 16 mei 2011 om 14:01
maandag 16 mei 2011 om 14:12
Wat vind je dochter leuk? Is het een wildebras? Knutselaar? Welke regio? (reiskosten zijn ook kosten)
Een doe-museum is erg leuk. Nemo Amsterdam? Beeld en geluid in Hilversum? 3D film met brilletje? Madurodam Den Haag? Openlucht odeon Arnjem? Dierentuin?
Voor een knutselaar zou je een leuke workshop kunnen overwegen.
Musical of andere theatervoostelling?
Zwemmen bij CP?
Ik verzin maar wat. Volgens mij hoeft het allemaal niet zo moeilijk en duur.
Een doe-museum is erg leuk. Nemo Amsterdam? Beeld en geluid in Hilversum? 3D film met brilletje? Madurodam Den Haag? Openlucht odeon Arnjem? Dierentuin?
Voor een knutselaar zou je een leuke workshop kunnen overwegen.
Musical of andere theatervoostelling?
Zwemmen bij CP?
Ik verzin maar wat. Volgens mij hoeft het allemaal niet zo moeilijk en duur.
dinsdag 17 mei 2011 om 12:53