morgen naar lloret
vrijdag 29 juni 2012 om 15:12
Dit wordt mijn eerste vakantie met vriendinnen en net nu ik morgen weg ga hebben mijn ouders ook per ongeluk dit weekend een weekend weg geboekt. Dat wordt dus inpakken zonder hulp van mama.
Ik ben al redelijk ver klaar denk ik maar ik vroeg me af of jullie nog wat dingen konden neerzetten wat ik echt niet moet vergeten of wat jullie zouden meenemen. Ga morgen voor 8 dagen weg met het vliegtuig en mag maar 20 kg meenemen. Alvast bedankt voor het helpen!
Ik ben al redelijk ver klaar denk ik maar ik vroeg me af of jullie nog wat dingen konden neerzetten wat ik echt niet moet vergeten of wat jullie zouden meenemen. Ga morgen voor 8 dagen weg met het vliegtuig en mag maar 20 kg meenemen. Alvast bedankt voor het helpen!
vrijdag 29 juni 2012 om 17:08
vrijdag 29 juni 2012 om 17:12
Oh... had trouwens wel voor 15 kilo aan tijdschriften bij (mijn schoonmoeder heeft de laatste map van de leesmap, waardoor ze die mag houden & wij dus ook goedkoop veel tijdschriften krijgen), die ik daar achter heb gelaten voor andere reizigers.
& 4 flessen zonnebrand, 2 flessen doucheschuim, pot pindakaas (in een handdoek gevouwen), 3 halve liters water (we kwamen s'nachts aan), wasmiddel in een flesje, afwasmiddel, ik had alles meegenomen wat maar kon
& bovenstaande dus ook weer daargelaten of doorgegeven.
& 4 flessen zonnebrand, 2 flessen doucheschuim, pot pindakaas (in een handdoek gevouwen), 3 halve liters water (we kwamen s'nachts aan), wasmiddel in een flesje, afwasmiddel, ik had alles meegenomen wat maar kon
vrijdag 29 juni 2012 om 17:18
quote:viennas schreef op 29 juni 2012 @ 17:15:
Eigenlijk zouden vrouwen meer kg mee moeten mogen nemen. Als je ziet wat ik alleen al aan shampoo, cremespoeling, bodylotion etc. mee sjouw, daar gaan de kilo's wel inzitten. En mijn vriend neemt alleen douchegel mee...Stop je toch jouw spullen in de koffer van vriend?
Eigenlijk zouden vrouwen meer kg mee moeten mogen nemen. Als je ziet wat ik alleen al aan shampoo, cremespoeling, bodylotion etc. mee sjouw, daar gaan de kilo's wel inzitten. En mijn vriend neemt alleen douchegel mee...Stop je toch jouw spullen in de koffer van vriend?
vrijdag 29 juni 2012 om 17:47
1 paar gympen/schoenen waar je lekker op loopt
1 paar slippers
1 paar hakken
Jurkje (of 2)
2 rokjes met topje
1 korte broek (combi met bovenstaande topjes)
Uitgaanskleding
Vestje/trui
Shirt lange mouwen
Bikini
Slaapshirt (vergeet ik altijd)
Boeken/tijdschriften/puzzelboekje
Telefoon/oplader
Muggenspul
Paracetamol, pil, condooms
Zonnebrand
Make up,
Reiniger
Dagcreme
Bodylotion
Douchespul
Shampoo
En verder alles in de toilettas gooien wat je dag ervoor gebruit hebt.
Je kan ook afspreken dat vriendin A de paracetamol meeneemt, vriendin B de zonnebrand en aftersun, vriendin C de doucheschuim en tandpasta etc. Dan sleep je niet van alles dubbel mee!
1 paar slippers
1 paar hakken
Jurkje (of 2)
2 rokjes met topje
1 korte broek (combi met bovenstaande topjes)
Uitgaanskleding
Vestje/trui
Shirt lange mouwen
Bikini
Slaapshirt (vergeet ik altijd)
Boeken/tijdschriften/puzzelboekje
Telefoon/oplader
Muggenspul
Paracetamol, pil, condooms
Zonnebrand
Make up,
Reiniger
Dagcreme
Bodylotion
Douchespul
Shampoo
En verder alles in de toilettas gooien wat je dag ervoor gebruit hebt.
Je kan ook afspreken dat vriendin A de paracetamol meeneemt, vriendin B de zonnebrand en aftersun, vriendin C de doucheschuim en tandpasta etc. Dan sleep je niet van alles dubbel mee!
vrijdag 29 juni 2012 om 17:54
quote:viennas schreef op 29 juni 2012 @ 17:15:
Eigenlijk zouden vrouwen meer kg mee moeten mogen nemen. Als je ziet wat ik alleen al aan shampoo, cremespoeling, bodylotion etc. mee sjouw, daar gaan de kilo's wel inzitten. En mijn vriend neemt alleen douchegel mee...Dat kan ook andersom, kan ik je verzekeren
Eigenlijk zouden vrouwen meer kg mee moeten mogen nemen. Als je ziet wat ik alleen al aan shampoo, cremespoeling, bodylotion etc. mee sjouw, daar gaan de kilo's wel inzitten. En mijn vriend neemt alleen douchegel mee...Dat kan ook andersom, kan ik je verzekeren