Naar de zon in mei

28-01-2023 18:35 39 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Komende meivakantie is het plan om naar de zon te vliegen.
Wie heeft er ervaring? Waar is het lekker warm (rond de 23/25 graden) begin mei?
Is Mallorca een optie? Of andere tips?
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik hoop dat ze op korte termijn vliegen serieus ontmoedigen. Vliegen voor vakantie is niet oké.
Geloof niet alles wat je denkt.
Alle reacties Link kopieren Quote
La-Gamine schreef:
28-01-2023 18:37
Ik hoop dat ze op korte termijn vliegen serieus ontmoedigen. Vliegen voor vakantie is niet oké.
Off topic. Hier is een ander topic voor.

reizen/vlieg-jij-nog/list_messages/495993
Alle reacties Link kopieren Quote
https://www.travelvalley.nl/zomer/waar- ... stemmingen
La-Gamine schreef:
28-01-2023 18:37
Ik hoop dat ze op korte termijn vliegen serieus ontmoedigen. Vliegen voor vakantie is niet oké.
Zo lang ik geen kinderen heb voel ik me hier niet schuldig over.

Ik ga in mei heerlijk naar curaçao
Alle reacties Link kopieren Quote
La-Gamine schreef:
28-01-2023 18:37
Ik hoop dat ze op korte termijn vliegen serieus ontmoedigen. Vliegen voor vakantie is niet oké.
Dat Schiphol onbeperkt mag uitbreiden is veel belachelijker. En dan de boeren najagen met stikstof regels >:-(

OT: ik denk dat in mei je niet zover hoeft te vliegen voor genoeg zon. Spanje ver genoeg.
Alle reacties Link kopieren Quote
La-Gamine schreef:
28-01-2023 18:37
Ik hoop dat ze op korte termijn vliegen serieus ontmoedigen. Vliegen voor vakantie is niet oké.
Voor het milieu is kinderen krijgen, die zich weer voortplanten en zich weer voortplanten en daarna weer voortplanten een stuk slechter… zullen we gewoon eens ophouden met dit ontzettende tenalady getrut hier! Of we gaan gewoon maandelijks ‘de gouden Tena Lady’ wisseltrofee uitreiken voor de meest tuttige opmerking die maand.
buzziebee wijzigde dit bericht op 28-01-2023 19:01
13.71% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
La-Gamine schreef:
28-01-2023 18:37
Ik hoop dat ze op korte termijn vliegen serieus ontmoedigen. Vliegen voor vakantie is niet oké.
Dat was niet de vraag....
Alle reacties Link kopieren Quote
Eeennnnnnnnn terug naar mijn vraag👏🏼
Alle reacties Link kopieren Quote
https://www.d-reizen.nl/zonvakantie/mei ... BkQAvD_BwE
Alle reacties Link kopieren Quote
Canarische Eilanden
Alle reacties Link kopieren Quote
https://www.travelvalley.nl/zomer/waar- ... stemmingen
Alle reacties Link kopieren Quote
Mexico- Cabo San Lucas
Alle reacties Link kopieren Quote
Griekenland,Turkije, Zuid Spanje en de Canarische eilanden. De laatsten zijn natuurlijk altijd zonzeker en niet enorm ver of met veel tijdverschil.
Alle reacties Link kopieren Quote
Malta, Sicilië, Canarische Eilanden.
Mallorca maximaal 21 graden in mei .
Alle reacties Link kopieren Quote
Je hoeft in mei niet ver weg om mooi weer te hebben. Hou er wel rekening mee dat de zee en zwembaden nog wel vreselijk koud zijn.
Alle reacties Link kopieren Quote
biekoe schreef:
28-01-2023 19:13
Griekenland,Turkije, Zuid Spanje en de Canarische eilanden. De laatsten zijn natuurlijk altijd zonzeker en niet enorm ver of met veel tijdverschil.
Ik was vorig jaar half mei in Zuid-Spanje en het was lekker weer, maar geen 23-25 graden. Geen strandweer dus. De meivakantie (als hij begint is het nog april) is wat dat betreft wel geluk hebben in Europa, behalve de Canarische Eilanden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wij gaan meestal ergens half mei naar Kreta voor een week of twee. De temperatuur varieert dan tussen de 22 en 32 graden. Zeewater is natuurlijk nog wel koud en de zwembaden ook, die worden doorgaans niet verwarmd.
Alle reacties Link kopieren Quote
Turkije, Canarische Eilanden of toch één van de ABC-eilanden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Kaapverdische Eilanden, net iets verder weg dan de Canarische Eilanden maar zonzeker..
Live long and prosper
Alle reacties Link kopieren Quote
En daar zijn alle vlieg wappies weer….
TO wij gaan altyd naar zuid Frankrijk in mei…met de auto.. misschien is dat iets?
Alle reacties Link kopieren Quote
Madeira. Heel mooi eiland met prachtige natuur.
Geen strand maar wel veel hotels met mooie zwembaden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Cyprus!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ga in de meivakantie regelmatig naar Spanje, rond Valencia, en ben ook wel eens op Mallorca geweest in mei. Het weer is dan nog erg wisselend. Wel mooi maar lang niet altijd heel warm. Meestal tussen de 20 en 23 graden. Soms wat warmere dagen, soms wat koudere dagen. Aan zee waait het vaak waardoor het met die temperaturen nog lang niet altijd echt warm aan voelt. En idd de zwembaden en het zeewater zijn nog koud. Wij vinden het heerlijk omdat je met die temperaturen vanalles kan doen maar voor een echte zon/strand vakantie is Spanje begin mei vaak niet warm genoeg.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wij hebben het in een meivakantie in Andalusië ook koud gehad. Hetzelfde geldt voor Mallorca. Wat betreft meer zekerheid op warmte raad ik Sicilië of Kroatië aan.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven