Naar welke stad moeten we toe?
maandag 14 mei 2007 om 13:56
woensdag 23 mei 2007 om 12:58
Lyon!! Het is geen stad waar je echt heel lang hoeft te blijven, maar ik heb er een jaar gewoond en het heeft een heel mooi oud centrum. In dit oude centrum (boven op de berg) kun je over de stad uitkijken en heb je heel veel knusse kleine steegjes en veel kleine restaurantjes.En in de stad beneden (onder de berg) heb je een hele lange winkelstraat met heel veel winkels.
Have Fun!!
Have Fun!!
zondag 27 mei 2007 om 20:54
quote:
Hihi Angelstar, over 3 weken kan ik je het vertellen want dat ga ik naar Riga en Tallinn! Qua kleding lopen ze voor op ons en of het nou zo goedkoop is... volgens mij niet.. Ill keep you posted :)
daar wil ik ook nog steeds een keer heen. Laat ff weten hoe het geweest is..
Ik ben een maand geleden in Lissabon geweest en vond het een leuke stad, maar 's avonds kakt het er een beetje in. Weet niet of je flink wil stappen, maar ik kreeg niet het idee dat het daar goed kan.
Ben je al in Barcelona geweest?
Hihi Angelstar, over 3 weken kan ik je het vertellen want dat ga ik naar Riga en Tallinn! Qua kleding lopen ze voor op ons en of het nou zo goedkoop is... volgens mij niet.. Ill keep you posted :)
daar wil ik ook nog steeds een keer heen. Laat ff weten hoe het geweest is..
Ik ben een maand geleden in Lissabon geweest en vond het een leuke stad, maar 's avonds kakt het er een beetje in. Weet niet of je flink wil stappen, maar ik kreeg niet het idee dat het daar goed kan.
Ben je al in Barcelona geweest?