Natuur wandeling maken
maandag 1 november 2010 om 20:51
maandag 1 november 2010 om 21:01
maandag 1 november 2010 om 21:02
quote:Paul10 schreef op 01 november 2010 @ 20:55:
[...]
ga eens lekker wandelen in het bos of zo.
plant jij er een vlak bij mij.
Maar ik loop iedere ochtend en middag al hele enden, want daar is mijn hond dol op.
Vanmorgen was het bijna magisch, met de mist en de mooie kleur van de bomen. echt schitterend.
[...]
ga eens lekker wandelen in het bos of zo.
plant jij er een vlak bij mij.
Maar ik loop iedere ochtend en middag al hele enden, want daar is mijn hond dol op.
Vanmorgen was het bijna magisch, met de mist en de mooie kleur van de bomen. echt schitterend.
maandag 1 november 2010 om 21:54
wat grappig ik zie alleen rolling Pelikaan! Weet dus niet of je hard moest lachen of met je ogen rolde, anyway over de herfst gesproken, ik heb het vermoeden dat het fenomeen 'herfstseizoen' commercieel niet zo aantrekkelijk is. Diverse etalages gaan van zomerspul huppekee over op zwarte pieten en dat soort dingen.
Gemiste kans! Glanzende kastanjes, bladeren in tig tinten goudgeelbruin, noten, pompoenen, ik hou ervan! En vind dat de schoonheid van het herfstseizoen niet de waardering krijgt die het verdient. Maar ja, zwarte piet verkoopt vast beter ofzo...
Disclaimer: ja ja ik weet dat het koud en nat en guur kan zijn en dat dat irritant is maar juist deze week zien de vooruitzichten er perfect uit voor n boswandeling, prima temperatuur, zeker niet te koud voor de tijd vant jaar!
Gemiste kans! Glanzende kastanjes, bladeren in tig tinten goudgeelbruin, noten, pompoenen, ik hou ervan! En vind dat de schoonheid van het herfstseizoen niet de waardering krijgt die het verdient. Maar ja, zwarte piet verkoopt vast beter ofzo...
Disclaimer: ja ja ik weet dat het koud en nat en guur kan zijn en dat dat irritant is maar juist deze week zien de vooruitzichten er perfect uit voor n boswandeling, prima temperatuur, zeker niet te koud voor de tijd vant jaar!