New York
woensdag 17 augustus 2011 om 11:01
Bij de Empire en Top of the Rock ook en The Intrepid(het vliegdekschip wat nu museum is) waren helemaal veel Amerikanen en vooral veel ouderen.Het viel mij ook op dat daar(en nu bij het zoeken naar dingen van Hawaii) dat als je in het leger zit/zat je overal korting kreeg en op Hawaii is dat ook zo.
""Proud of our troops"" en dat soort dingen.
""Proud of our troops"" en dat soort dingen.

vrijdag 19 augustus 2011 om 21:49
Wat een heerlijke verhalen. Ik ga volgende week zondag voor week naar NY. Ben een aantal jaar geleden ook geweest, maar dat was een weekend en dus veel te kort. Heb er zin in. Die High line wandelingen zien er leuk uit. Denk dat ik die ga doen. Wil eigenlijk ook een sex and the city tour doen. Iemand daar ervaringen mee?

zaterdag 20 augustus 2011 om 20:46
Ja, ik wel. Hilarisch! Was met een hele lading Japanners die heel erg hard moesten giechelen toen we bij de sexshop stopten waar Charlotte haar rabbit vieb had gekocht.
Tja, voor Hollanders is dat dus een stuk minder spannend.
Het is het leukst om met een vriendin te doen, kan je flink ohs en ahs. Ik vond het leuk om het appartement van Carrie te zien, of de galerie waar Charlotte werkte.
Tja, voor Hollanders is dat dus een stuk minder spannend.
Het is het leukst om met een vriendin te doen, kan je flink ohs en ahs. Ik vond het leuk om het appartement van Carrie te zien, of de galerie waar Charlotte werkte.
zondag 21 augustus 2011 om 14:37
De Linda heb ik gekocht. Hij is echt leuk.
@ Zima: waar heb je de NY pass gekocht? En wat is dat precies?
@ Chocolata: waar heb jij de tour geboekt? Ik ga alleen naar NY, dus met een vriendin de tour doen, zit er niet in.
Ik ga al over een week. Heb er zo'n zin in. Als het goed is, zit ik rond dit tijdstip locale tijd al daar.
@ Zima: waar heb je de NY pass gekocht? En wat is dat precies?
@ Chocolata: waar heb jij de tour geboekt? Ik ga alleen naar NY, dus met een vriendin de tour doen, zit er niet in.
Ik ga al over een week. Heb er zo'n zin in. Als het goed is, zit ik rond dit tijdstip locale tijd al daar.

zondag 21 augustus 2011 om 21:08
NY pass is een pas waarmee je zo'n beetje alle entrees in NY afkoopt en je de rij kunt skippen. Wij hebben een lijstje gemaakt van dingen die we willen doen, hebben de entreeprijzen gegoogled. Dat was ongeveer gelijk aan de prijs van de NY pass. Maar voor dat geld hoeven we straks niet in conclaaf of we iets wel of niet doen vanwege de prijs. En het schijnt dat je de rijen kunt skippen. Alle grote attracties zijn inbegrepen, maar bijvoorbeeld ook de food on foot tour.

maandag 22 augustus 2011 om 16:00
Linda is net pas uit, zag de advertentie nog in een abri.
Granaatappeltje, ik heb het geboekt via het hotel, maar het kan ook op deze site: http://www.zerve.com/OnLocation/SATC
Ik ben jaloers op je! Genier van NY!
Granaatappeltje, ik heb het geboekt via het hotel, maar het kan ook op deze site: http://www.zerve.com/OnLocation/SATC
Ik ben jaloers op je! Genier van NY!
maandag 22 augustus 2011 om 21:02
Ja, esta heb ik gelijk aangevraagd nadat ik mijn reis had geboekt. Heb ook een koffer gekocht met TSA slot. Had geen koffer. Kreeg gisteren een email van de luchtvaartmaatschappij met een herinnering dat ik zaterdag al online kan inchecken en dat ik speciale maaltijden kon bestellen. Vond het wel attent van ze. Ik heb er echt veel zin in. Toen ik de eerste keer van NY terug kwam, had ik ontzettende heimwee naar NY. Echt raar was dat. Ik voelde me daar zo thuis.
Ik ga op internet kijken voor de new york pass en even op een rijtje zetten wat ik nou wil doen. Mijn plan is in ieder geval de High Line route te lopen. En ik wil graag naar the boat house in Central Park. Eigenlijk wil ik heel graag heel veel dingen doen. Een week is echt te kort. Zucht, dan moet ik maar misschien een keer terug
Ik ga nu Sister Wives kijken. Zie dat ze daar NY gaan bezoeken.
Ik ga op internet kijken voor de new york pass en even op een rijtje zetten wat ik nou wil doen. Mijn plan is in ieder geval de High Line route te lopen. En ik wil graag naar the boat house in Central Park. Eigenlijk wil ik heel graag heel veel dingen doen. Een week is echt te kort. Zucht, dan moet ik maar misschien een keer terug
Ik ga nu Sister Wives kijken. Zie dat ze daar NY gaan bezoeken.

woensdag 24 augustus 2011 om 13:07
TSA slot had ik ook gekocht, maar op het vleigveld zag ik dat niemand die dingen erom had!
Aangekomen in het hotel kreeg ik mijn (dure) samsonite tsa ook niet meer open. fijn!
Dus heeft de hotel meneer de kniptang moeten halen....
De citypass vonden wij erg handig!! Geen gedoe met betalen en rijen.
@Janna- snap wat je bedoeld
Aangekomen in het hotel kreeg ik mijn (dure) samsonite tsa ook niet meer open. fijn!
Dus heeft de hotel meneer de kniptang moeten halen....
De citypass vonden wij erg handig!! Geen gedoe met betalen en rijen.
@Janna- snap wat je bedoeld
vrijdag 26 augustus 2011 om 14:09
Ow ik baal nu echt. Storm Irene dreigt roet in het eten te gooien. Ik zou zondag naar NY gaan. Vlucht is nog niet geannuleerd, maar de luchtvaartmaatschappij biedt wel al aan om het te wijzigen als ik dat wil. Net met ze gebeld en het systeem ligt plat. Hij kan niets nakijken . Ik wil zo graag zondag naar NY, had me er zo op verheugd
vrijdag 26 augustus 2011 om 16:01
vrijdag 26 augustus 2011 om 16:03
quote:granaatappeltje schreef op 26 augustus 2011 @ 14:09:
Ow ik baal nu echt. Storm Irene dreigt roet in het eten te gooien. Ik zou zondag naar NY gaan. Vlucht is nog niet geannuleerd, maar de luchtvaartmaatschappij biedt wel al aan om het te wijzigen als ik dat wil. Net met ze gebeld en het systeem ligt plat. Hij kan niets nakijken . Ik wil zo graag zondag naar NY, had me er zo op verheugd
De orkaan trekt zondagochtend om 02.00 over de stad en is daarna direct op weg naar de noorden. Grote kans dat jullie wel gewoon nog kunnen vliegen! Hoe laat vlieg je? En waar heb je je hotel/B&B geboekt? Zie in de volgende post De weerwebsite van de VS, daarin kun je alles goed volgen
Keep the spirit up!
De orkaan trekt zondagochtend om 02.00 over de stad en is daarna direct op weg naar de noorden. Grote kans dat jullie wel gewoon nog kunnen vliegen! Hoe laat vlieg je? En waar heb je je hotel/B&B geboekt? Zie in de volgende post De weerwebsite van de VS, daarin kun je alles goed volgen
Keep the spirit up!
vrijdag 26 augustus 2011 om 16:04
Sorry, de website is dus: http://english.wundergrou ... al/tracking/at201109.html