New York

31-01-2011 17:56 1084 berichten
Alle reacties Link kopieren
Over 3 weken gaan wij naar New York.

Ik ken het niet, dus brand maar los smet de tips!!! Heb er zin in!
quote:Zima schreef op 14 september 2011 @ 21:28:

Kennen jullie trouwens een goede kookwinkel in NY? Ik ben gek op koken en taarten decoreren. Amerika zou het Mekka moeten zijn.

Ik zag bij Macy's in de kelder wel een kookafdeling. Maar heb er verder niet opgelet, want ik hou niet van koken. Wel van eten trouwens

Wat stoer trouwens dat je law & order hebt gezien granaat big appeltje

Ik was bij Macy's en er draaide een dj en er werden hapjes en champagne uitgedeeld. Ik vroeg wat er aan de hand was en toen zij de verkoopdame dat Karl Lagerfield net was geweest. Dit had ik dus gemist. En toen ik een avond in Soho liep en in een menigte terecht kwam, vroeg ik aan een agent wat er was. Hij vertelde dat Kim Kardasian net was geweest. Ook wel grappige momentjes .
Ik weet wel een kookwinkel... Maar eh... ik denk niet dat ik goed uit kan leggen waar die zit

Toch een poging, misschien weet iemand anders het dan:

Op 5th Avenue (dacht ik), vlakbij Columbus Circle, (bij Central Park is dat) ik geloof in de Trump Tower? 't is in ieder geval een gebouw met liften erin en met glas aan de voorkant en er zitten diverse winkels in.
Ik ben de 13de teruggekomen. Vond het een geweldige vakantie maar heb geen heimwee. Was wel weer toe aan de rust..

Ook wij hebben onzettend veel gezien!