Niet naar Turkije

19-03-2013 08:45 71 berichten
Alle reacties Link kopieren
Laten we met zijn allen dit jaar nou eens niet naar Turkije gaan.

Zo kunnen wij laten blijken dat Erdogan het hier niet voor het zeggen heeft.
Ik was al niet van plan om nog ooit naar Turkije te gaan, maar nu al helemaal niet meer...

Vind het sowieso moeilijk om een vakantie/reisbestemming te bedenken waar ik mij wel lekker voel, maar mijn vriendin wil toch erg graag nog wel ooit op vakantie, dus ik doe mijn best.
quote:NYC schreef op 19 maart 2013 @ 09:56:

Ik was al niet van plan om nog ooit naar Turkije te gaan, maar nu al helemaal niet meer...

Vind het sowieso moeilijk om een vakantie/reisbestemming te bedenken waar ik mij wel lekker voel, maar mijn vriendin wil toch erg graag nog wel ooit op vakantie, dus ik doe mijn best.

Westerse landen vind ik het aangenaamst, dus Australie, Nieuw Zeeland, USA en Canada. Het zijn echt de meest prachtige landen met schitterende natuur en super relaxte bevolking.

Ook zuidoost Azie is enorm prettig.

Ik hou niet van de mentaliteit in Noord Afrika en omstreken.
ik lees hier ergens dat turkije goedkoop is?Dat ligt toch echt per hotel verschillend hoor wij gaan altijd voor extra luxe en wij zijn voor 2 weken in het voorseizoen gewoon meer als 4000 euro kwijt dus zo goedkoop is het niet.

Ik vind turkije geweldig,zon zee strand en all in echt mijn ding!
quote:cosima schreef op 19 maart 2013 @ 09:50:

[...]

Dan zouden we ook heel wat Chineze producten (lees : zo ongeveer alle kleding, electronica, meubels, schoenen...) moeten boycotten !Je begrijpt dat ik enorm sarcastisch was toch?
quote:elninjoo schreef op 19 maart 2013 @ 10:04:

[...]

Westerse landen vind ik het aangenaamst, dus Australie, Nieuw Zeeland, USA en Canada. Het zijn echt de meest prachtige landen met schitterende natuur en super relaxte bevolking.

Ook zuidoost Azie is enorm prettig.

Ik hou niet van de mentaliteit in Noord Afrika en omstreken.Ik ook niet, daar zal ik dus ook niet meer komen denk ik. Geen moeite mee. De landen die je opnoemt staan allemaal op mijn lijstje. Jammer dat het zo ver vliegen is... Scandinavië trekt mij overigens ook wel, en stedentrips wil ik ook wel graag blijven maken. Daar heeft Europa er gelukkig ook een hoop mooie van. Maar een islamitisch land? No way. Turkije? Ook écht niet.
Ligt er maar net aan waar je heen gaat in Turkije.

Ik ben verliefd op Istanbul. Heerlijke stad.

We hopen volgend jaar met de auto te gaan, naar het vakantiehuis van mijn schoonouders.

Met all inclusive dingen heb ik niks.
Tamam , ik zal mijn schoonfamilie laten weten dat ik niet meer kom.
quote:NYC schreef op 19 maart 2013 @ 10:17:

[...]

Ik ook niet, daar zal ik dus ook niet meer komen denk ik. Geen moeite mee. De landen die je opnoemt staan allemaal op mijn lijstje. Jammer dat het zo ver vliegen is... Scandinavië trekt mij overigens ook wel, en stedentrips wil ik ook wel graag blijven maken. Daar heeft Europa er gelukkig ook een hoop mooie van. Maar een islamitisch land? No way. Turkije? Ook écht niet.Ach, wat is lang? Dat is relatief. Er zitten mensen een zelfde aantal uur in de auto voor slechts 'n bestemming binnen Europa. Ik ben net terug van Australie en dan ben je minstens 24 uur onderweg en ook dat is peanuts voor wat voor ontzettend gaafs je er voor terugkrijgt. Als iemand me 'n ticket (en zakgeld) geeft, stap ik morgen weer op 't vliegtuig!
quote:Kuzu schreef op 19 maart 2013 @ 10:30:

Ik ben verliefd op Istanbul. Heerlijke stad.

We hopen volgend jaar met de auto te gaan, naar het vakantiehuis van mijn schoonouders.

Kun je niet veel beter vliegen en daar 'n auto huren?
quote:elninjoo schreef op 19 maart 2013 @ 12:50:

[...]

Ach, wat is lang? Dat is relatief. Er zitten mensen een zelfde aantal uur in de auto voor slechts 'n bestemming binnen Europa. Ik ben net terug van Australie en dan ben je minstens 24 uur onderweg en ook dat is peanuts voor wat voor ontzettend gaafs je er voor terugkrijgt. Als iemand me 'n ticket (en zakgeld) geeft, stap ik morgen weer op 't vliegtuig! Ja daar heb je ook wel weer gelijk in.
Ik ga volgende maand toch écht met heel veel plezier naar Turkije, en ga volop genieten!

Het helpt toch niets als je druk maakt om alles wat in de wereld gebeurd.
@ EN:

Nee we vliegen normaal gesproken ook maar mijn man heeft erg goede herinneringen aan de reizen van vroeger met de auto, toen hij nog klein was.

Onderweg lekker overnachten, picknicken etc. De reis naartoe is juist deel van het plezier.
quote:Kuzu schreef op 19 maart 2013 @ 09:50:

[...]

Nou, niet eigenlijk.

Ik heb ook een Turk in huis. En een halve.

Dat beinvloed de sfeer in de kelder dan uiteindelijk toch een beetje he.

OMG, anderhalve Turk in huis

Hoe hou je het vol....
quote:missmicky schreef op 19 maart 2013 @ 17:36:

[...]

OMG, anderhalve Turk in huis

Hoe hou je het vol....Ach, het slapen in de schuur went vanzelf
Turkije is een prachtig land met vriendelijke mensen en een heerlijke keuken. Ik heb jaren een Turkse vriend gehad en zodoende dit prachtige land leren kennen.
Turkije sprak mij toch al niet aan wegens de martelingen/schendingen van de mensenrechten, en het feit dat het een ondemocratische antisemitische moslim staat is met een geheime politie etc etc.

Zat beschaafdere vakantie-landen die niet in de middeleeuwen zijn blijven zitten.
@ vloerkleed

Ik ben erg benieuwd / nieuwsgierig over welke hotels je het hebt?

Heb zelf al vele 5* ultra all inclusive en goedscorende hotels bezocht in Turkije, ook in het voor of naseizoen maar nog nooit zoveel als jij schrijft er voor betaald.
Ik ben nog nooit naar Turkije geweest. Ik ben meer van het vreselijk onverantwoord 'over de balk' gooien vakantietechnisch ipv voor een dubbeltje op de eerste rij te zitten en ga dus liever naar de Malediven/caraibisch gebied/Seychellen, business class e.d. Maar over twee maanden mag ik met mijn zusje en haar twee dochters mee naar Turkije, met een flut charter ter ere van hun eindexamen. Typisch all in (wel a la carte)... en ik heb er echt superveel zin in! Gaat echt hilarisch worden. De TO kan dus lekker mijn rug op.
Ik kom al sinds '93 in Turkije en ik geloof niet dat ik gehoor aan deze oproep ga geven. Het is en blijft mijn favoriete vakantiebestemming.

Maar ik ga tussendoor wel ook naar andere landen, binnenkort lekker naar Bonaire!!
quote:smilee schreef op 19 maart 2013 @ 23:23:

@ vloerkleed

Ik ben erg benieuwd / nieuwsgierig over welke hotels je het hebt?

Heb zelf al vele 5* ultra all inclusive en goedscorende hotels bezocht in Turkije, ook in het voor of naseizoen maar nog nooit zoveel als jij schrijft er voor betaald.Eens, de echt goede hotels ( ik noem de Stone groep keten, de Delphin hotels etc) Kosten dit net niet voor 2 weken hoogseizoen.
Wat een raar gezeur dit allemaal je hoeft niet naar turkije toch? Beetje negatief dit net of alle turken gelijk slecht zijn of wat ze hebben.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven