No-budget vakantie?
vrijdag 9 augustus 2013 om 19:35
vrijdag 9 augustus 2013 om 19:44
Hoi! Wij zijn daar in tegen een jong stel, wij hadden ook niet zoveel te besteden en wilden er ook even tussen uit! Wij zijn naar Luxemburg vertrokken en hebben daar een pod gehuurd voor 2 personen hier zit een koelkast en n 2 pits fornuisje in en kostte ons ¤269,- voor 5 dagen, weet niet hoe oud uw kinderen zijn maar de ruimte erom heen is groot zat om een tentje erbij te zetten! En je kunt dan vanaf hier wat boodschappen doen want he hebt toch een koelkast!! Veel plezier met inspiratie opdoen, ps wij reden in een audi 80 2.0 en hebben luxemburg gehaald met 1 volle tank ¤90 en de benzine in Luxemburg is ¤1,37
vrijdag 9 augustus 2013 om 19:47
Huizenruil ben ik aan het bekijken, kamperen was een optie, deden we voorheen altijd. Nu helaas geen tent meer, maar misschien kunnen we die lenen. Fietsvakantie is geen optie, kleintje is 2 (het lijkt of ik twee kinderen heb, excuus, maar de leeftijd is dus 2)
Oppassen bij vrienden, ga ik eens checken via Facebook. Wie weet! Thx voor de tips vast!
Oppassen bij vrienden, ga ik eens checken via Facebook. Wie weet! Thx voor de tips vast!
vrijdag 9 augustus 2013 om 19:49
Als je een tentje kunt lenen dan zou je hier gratis terecht kunnen:
http://www.rugzaktrips.nl/europa/campin ... mperen.htm
http://www.rugzaktrips.nl/europa/campin ... mperen.htm
vrijdag 9 augustus 2013 om 19:56
Wat geeft jullie het vakantiegevoel?
Is dat de hele dag lekker buiten aankeutelen? Is dat uitgebreid tafelen? Slapen in de buitenlucht? Zwemmen met de kleine? Weer eens ouderwets uitslapen? Allemaal wel te realiseren met geen/ klein budget, maar het is handig je te bedenken waar het gevoel hem in zit.
Is dat de hele dag lekker buiten aankeutelen? Is dat uitgebreid tafelen? Slapen in de buitenlucht? Zwemmen met de kleine? Weer eens ouderwets uitslapen? Allemaal wel te realiseren met geen/ klein budget, maar het is handig je te bedenken waar het gevoel hem in zit.
vrijdag 9 augustus 2013 om 19:59
Wandelen, fietsen, dagje strand, speeltuin, geocachen, kinderboerderij, er bestaan ook hele goedkope pretparkjes. En als je er echt tussenuit wil kun je via hotelaanbiedingen met zijn drieën voor vaak een honderd euro al drie dagen weg inclusief ontbijt. Maar goed dat is dus geen no buget.
Maar er zijn genoeg leuke dingen te doen die niets kosten en je hoeft vaak helemaal niet ver van huis om mooie plekjes te ontdekken waarvan je niet eens wist dat ze er waren.
Maar er zijn genoeg leuke dingen te doen die niets kosten en je hoeft vaak helemaal niet ver van huis om mooie plekjes te ontdekken waarvan je niet eens wist dat ze er waren.
vrijdag 9 augustus 2013 om 20:16
http://stay4free.com/
http://www.travelhomeexchange.com/
https://www.huizenruil.com/nl/
http://www.travelhomeexchange.com/
https://www.huizenruil.com/nl/
“Don’t look back – you’re not going that way.”
vrijdag 9 augustus 2013 om 20:38
quote:Mevrouwdekees schreef op 09 augustus 2013 @ 19:56:
Is dat de hele dag lekker buiten aankeutelen? Is dat uitgebreid tafelen? Slapen in de buitenlucht? Zwemmen met de kleine? Weer eens ouderwets uitslapen? Allemaal wel te realiseren met geen/ klein budget, maar het is handig je te bedenken waar het gevoel hem in zit. Inderdaad!
Is dat de hele dag lekker buiten aankeutelen? Is dat uitgebreid tafelen? Slapen in de buitenlucht? Zwemmen met de kleine? Weer eens ouderwets uitslapen? Allemaal wel te realiseren met geen/ klein budget, maar het is handig je te bedenken waar het gevoel hem in zit. Inderdaad!
vrijdag 9 augustus 2013 om 21:27
Via de site van staatsbosbeheer kun je allerlei leuke campings vinden, die niet zo heel duur zijn, ook niet in het hoogseizoen. Voor onder de twintig euro per nacht ben je klaar. En ben je het fietsvakantietype, er zijn ook gratis kampeerterreintjes. Middenin het bos bv. Het moet je liggen, als je het type all inclusive in de zon liggen bent, wordt het daar niks denk ik
vrijdag 9 augustus 2013 om 22:52
zaterdag 10 augustus 2013 om 08:17
Wauw! Wat veel reacties! Jullie hebben gelijk, vakantie zit grotendeels in je hoofd. Vakantie is voor ons geen luxe zes sterren hotels oid, maar vooral even thuis wegzijn. Thuis zijn we altijd druk met huishouden en klussen als we niet aan het werk zijn, gewoon even weg een paar dagen doorbreekt dat patroon even.
Vakantieveilingen en Actie van de dag houden we al even in de gaten, maar met alle kosten erbij komt het dikwijls alsnog op een behoorlijk kostenplaatje.
@zegmaarAns, ik heb geen idee wat ik moet zeggen! Wat een hartelijkheid en superlief aanbod van jou! Aan zee! Dat is waar we allemaal gek op zijn! Ik hoop voor jou dat de caravan verkocht wordt, maar mocht dat nu niet zo zijn dat zou het echt fantastisch zijn om daar een weekje te mogen zijn! Ik heb echt geen woorden voor je aanbod, super, superlief!
Vakantieveilingen en Actie van de dag houden we al even in de gaten, maar met alle kosten erbij komt het dikwijls alsnog op een behoorlijk kostenplaatje.
@zegmaarAns, ik heb geen idee wat ik moet zeggen! Wat een hartelijkheid en superlief aanbod van jou! Aan zee! Dat is waar we allemaal gek op zijn! Ik hoop voor jou dat de caravan verkocht wordt, maar mocht dat nu niet zo zijn dat zou het echt fantastisch zijn om daar een weekje te mogen zijn! Ik heb echt geen woorden voor je aanbod, super, superlief!
zaterdag 10 augustus 2013 om 08:51
Wij hadden dit jaar erg veel financiële onzekerheid, het is niet zeker of mijn man zijn baan kan behouden. Wij wilden dus ook low budget vakantie vieren. Uiteindelijk allerlei cheapie dagjes gehad. Fietsen met picknick, dagje zee, dagje naar camping bij vrienden, dagje naar een festival, dag naar een speeltuin (entree ¤1) enz. Nog nooit zo'n goedkope vakantie gehad maar wel enorm genoten! Had ik vooraf niet verwacht. We hebben twee jonge kinderen.
zaterdag 10 augustus 2013 om 22:46
ZegmaarAns, ik vond het wel een onwijs lief aanbod van je!
Cuckoo, ik weet niet waar je woont, maar in de zomer zijn er ook altijd heel veel gratis kinderactiviteiten. Althans hier in Amsterdam wel, allerlei speciale sportdagen en speeldagen. Ook voor kleintjes.
En als je in de buurt van strand woont, volgens mij vindt elk kind dat geweldig: gewoon met zand en water klooien. En misschien voor de grap je kind in een andere kamer laten slapen met een slaapzakje, als 'vakantie' in eigen huis. Of een nachtje kamperen in eigen tuin in een geleende tent. Met wat fantasie kun je het al spannender maken voor een kleine!
Cuckoo, ik weet niet waar je woont, maar in de zomer zijn er ook altijd heel veel gratis kinderactiviteiten. Althans hier in Amsterdam wel, allerlei speciale sportdagen en speeldagen. Ook voor kleintjes.
En als je in de buurt van strand woont, volgens mij vindt elk kind dat geweldig: gewoon met zand en water klooien. En misschien voor de grap je kind in een andere kamer laten slapen met een slaapzakje, als 'vakantie' in eigen huis. Of een nachtje kamperen in eigen tuin in een geleende tent. Met wat fantasie kun je het al spannender maken voor een kleine!
Wanneer heb je voor het laatst iets voor het eerst gedaan?