Oke daar gaan we weer..
zondag 15 april 2012 om 20:52
De zooooveelte topic met dit eeuwige afvragende onderwerp. Gezocht: leuke vakantiebestemming. September. Graag zon. Beetje anders dan anders. Niet al-te-duur. En er gaat een kindspersoon mee. Tja, dat laatste maakt het altijd weer wat ingewikkelder. Trouwens zij hiernaast is wel een knappe dame. Gtst toch?
Een relatie zonder vertrouwen is als een telefoon zonder signaal, je speelt alleen maar spelletjes..
zondag 15 april 2012 om 21:35
quote:sunanda schreef op 15 april 2012 @ 20:52:
De zooooveelte topic met dit eeuwige afvragende onderwerp. Gezocht: leuke vakantiebestemming. Wat is jouw definitie van 'leuk'?
September. hoe lang?
Graag zon.
Beetje anders dan anders. waar ben je dan al geweest? wat heb je daar gedaan?
Niet al-te-duur. mijn 'duur' kan anders zijn dan die van jou.
En er gaat een kindspersoon mee. jottem Hoe oud?
Tja, dat laatste maakt het altijd weer wat ingewikkelder. dat maak je er toch zelf al dan niet van?
De zooooveelte topic met dit eeuwige afvragende onderwerp. Gezocht: leuke vakantiebestemming. Wat is jouw definitie van 'leuk'?
September. hoe lang?
Graag zon.
Beetje anders dan anders. waar ben je dan al geweest? wat heb je daar gedaan?
Niet al-te-duur. mijn 'duur' kan anders zijn dan die van jou.
En er gaat een kindspersoon mee. jottem Hoe oud?
Tja, dat laatste maakt het altijd weer wat ingewikkelder. dat maak je er toch zelf al dan niet van?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
maandag 16 april 2012 om 09:26
maandag 16 april 2012 om 09:29
Sorry, ik begrijp het ook echt niet. Ik heb een lijst en die ben ik aan het afstrepen. En ook als die lijst niet hebt, dan heb je toch wel enigszins een ideetje waar je eventueel naar toe zou willen? Waar je interesses liggen, hoeveel geld je hebt?
En neuh, chagerijnig ben ik niet. Integendeel, ik vertrek over een paar dagen naar Berlijn. Helemaal zelf bedacht.
En neuh, chagerijnig ben ik niet. Integendeel, ik vertrek over een paar dagen naar Berlijn. Helemaal zelf bedacht.
maandag 16 april 2012 om 21:00