Oke daar gaan we weer..

15-04-2012 20:52 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
De zooooveelte topic met dit eeuwige afvragende onderwerp. Gezocht: leuke vakantiebestemming. September. Graag zon. Beetje anders dan anders. Niet al-te-duur. En er gaat een kindspersoon mee. Tja, dat laatste maakt het altijd weer wat ingewikkelder. Trouwens zij hiernaast is wel een knappe dame. Gtst toch?
Een relatie zonder vertrouwen is als een telefoon zonder signaal, je speelt alleen maar spelletjes..
Budget? Hoeveel volwassenen?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Onbeantwoordbare vraag, je moet echt een beetje specifieker zijn.
Turkije als in de Turkse Riviera? Zijn we ook geweest met ons kind, dat beviel erg goed- goede temperatuur, vliegen+hotel betaalbaar en activiteiten net zo.
Ik snap echt niet dat iemand geen bestemming kan verzinnen,ik weet er wel duizenden....
quote:sunanda schreef op 15 april 2012 @ 20:52:

De zooooveelte topic met dit eeuwige afvragende onderwerp. Gezocht: leuke vakantiebestemming. Wat is jouw definitie van 'leuk'?

September. hoe lang?

Graag zon.

Beetje anders dan anders. waar ben je dan al geweest? wat heb je daar gedaan?

Niet al-te-duur. mijn 'duur' kan anders zijn dan die van jou.

En er gaat een kindspersoon mee. jottem Hoe oud?

Tja, dat laatste maakt het altijd weer wat ingewikkelder. dat maak je er toch zelf al dan niet van?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Eilat.
quote:dolfje schreef op 15 april 2012 @ 21:16:

Ik snap echt niet dat iemand geen bestemming kan verzinnen,ik weet er wel duizenden....Poeh, ik ook!
Hee bedankt allemaal! Het is weer maandag. Nieuwe week, nieuwe kansen. En niet verder chagerijnen he!
Een relatie zonder vertrouwen is als een telefoon zonder signaal, je speelt alleen maar spelletjes..
Zuid spanje, tarifa, kan kind mooi surfen, kitesurfen, suppen(weet niet hoe oud kind is?). Mooie steden steden (sevilla, ronda etc.), dagje marokko of gibraltar.
quote:sunanda schreef op 16 april 2012 @ 00:17:

Hee bedankt allemaal! Het is weer maandag. Nieuwe week, nieuwe kansen. En niet verder chagerijnen he!Wie is er hier aan het chagerijnen?Ik snap het gewoon echt niet dat iemand dat niet kan verzinnen that's all.
Sorry, ik begrijp het ook echt niet. Ik heb een lijst en die ben ik aan het afstrepen. En ook als die lijst niet hebt, dan heb je toch wel enigszins een ideetje waar je eventueel naar toe zou willen? Waar je interesses liggen, hoeveel geld je hebt?

En neuh, chagerijnig ben ik niet. Integendeel, ik vertrek over een paar dagen naar Berlijn. Helemaal zelf bedacht.
Fijn ook TO, dat we wel voir je moeten zoeken, maar je amper informatie geeft waarnaar.

Fijne vakantie. In de zon. In september. Ergens. Beetje anders dan anders. Met een kindspersoon.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Hang een kaart van europa / de wereld aan de muur en laat het kindspersoon pijltjes gooien.
Moldavie, schijnt erg zonnig te zijn in de zomer, het is het armste land van Europa, dus anders is het ook wel en waarschijnlijk ook nog goedkoop!
Mensen neem mijn schrijfwijze aub met een korreltje zout. Kindspersoon is gewoon lief bedoeld hoor. Bedankt voor de tips. Ondanks mijn zeer vage topic. I agree!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven