Ondertussen op Tripadvisor: belachelijke recensies

dinsdag 13 augustus 2019 om 09:40
Ken je dat? Je zit in een heerlijk hotel of bezoekt een schitterende waterval/therme/bezienswaardigheid. En achteraf kijk je eens op Tripadvisor of andere mensen het net zo leuk vonden als jij. En dat vinden de meeste mensen. Maar soms lees je recensies die je amper serieus kunt nemen, zo onaardig/dom/onnozel.
Misschien is het alleen mijn afwijking, maar ik kan daar erg van genieten. Jullie wellicht ook?
Misschien is het alleen mijn afwijking, maar ik kan daar erg van genieten. Jullie wellicht ook?
maandag 19 augustus 2019 om 10:08
Of een vriendin die echt niet snapt dat 80% regenkans niet betekent, dat het 80% van de dag gaat regenen ( schooljuf)HelloFromTheOtherSide schreef: ↑19-08-2019 10:01Ik denk dat sommige mensen gewoon niet zo ontwikkeld zijn op bepaalde gebieden. Een vriendin vroeg me onlangs wat 10% van 400 was...
maandag 19 augustus 2019 om 10:24
Ik heb de recensies en reacties op die camping gelezen.
Wat een loeder, die campinghoudster. Ze kan écht niet tegen kritiek. Ook niet tegen opbouwende.
Het valt me op dat veel van de gunstige reviews in schrijfstijl op elkaar lijken. In opdracht van haar geschreven?
Wat is trouwens een "kampeerton" ?
Wat een loeder, die campinghoudster. Ze kan écht niet tegen kritiek. Ook niet tegen opbouwende.
Het valt me op dat veel van de gunstige reviews in schrijfstijl op elkaar lijken. In opdracht van haar geschreven?
maandag 19 augustus 2019 om 11:01
Haha ik vond die reacties echt smullen. En ik denk zeker dat ze de goede recensies zelf schrijft. Sterker nog op Google geeft ze een keer 5 sterren onder haar eigen naam. Daarnaast valt bij Google ook op dat de 5/5 stemmers bijna allemaal geen profiel foto hebben.... Hmmmamarna schreef: ↑19-08-2019 10:24Ik heb de recensies en reacties op die camping gelezen.

Ik vraag me wel af waarom deze vrouw door gaat met haar camping. Kan me maar moeilijk voorstellen dat ze hier gelukkig door wordt.
De kampeerton, een soort grote woonwagenachtige ton in een boom om in te overnachten?

maandag 19 augustus 2019 om 11:19
Als je dan toch valt over de grammatica, die zin klopte: iedere idioot kan zien waar ze zijn. Die "idioot"is onderdeel van een groep dus de groep is ergens of zij zijn ergens. Ik ben met een groep, en ik weet waar we zijn. Een ander zegt dan: "nlies weet waar ze zijn, die heeft de kaart"
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
maandag 19 augustus 2019 om 11:39

maandag 19 augustus 2019 om 11:53
Ik vraag het me ook af. In verschillende recensies las ik dat het zelfs in het hoogseizoen niet bepaald storm liep daar. Terwijl het me op zich best een aardige camping lijkt (mits de campingheks er niet is natuurlijk).hippygirl94 schreef: ↑19-08-2019 11:01Haha ik vond die reacties echt smullen. En ik denk zeker dat ze de goede recensies zelf schrijft. Sterker nog op Google geeft ze een keer 5 sterren onder haar eigen naam. Daarnaast valt bij Google ook op dat de 5/5 stemmers bijna allemaal geen profiel foto hebben.... Hmmm![]()
Ik vraag me wel af waarom deze vrouw door gaat met haar camping. Kan me maar moeilijk voorstellen dat ze hier gelukkig door wordt.
De kampeerton, een soort grote woonwagenachtige ton in een boom om in te overnachten?
![]()

maandag 19 augustus 2019 om 11:54
Waar ik dan telkens weer over struikel: wie neemt nou de zwemdiploma's van de kinderen mee op vakantie?REDHOTHEAD schreef: ↑19-08-2019 11:39Ik ben ook even in de reviews over de Simonshoek gedoken en las ergens dat iemand de link legde tussen geen toonbaar zwemdiploma en de zwemlessen die daar worden aangeboden.
Smullen hoor, zo’n eigenaar die zulke reacties schrijft. Goeie topic!
maandag 19 augustus 2019 om 11:56
Dat is bijzondere regelgeving.quattro-stagioni schreef: ↑19-08-2019 11:54Waar ik dan telkens weer over struikel: wie neemt nou de zwemdiploma's van de kinderen mee op vakantie?
Raar mens hoor, die eigenaresse.
maandag 19 augustus 2019 om 11:57
vroeger kreeg je toch zo'n dingetje wat je op je zwemkleding kon naaien? Is dat nog steeds zo?quattro-stagioni schreef: ↑19-08-2019 11:54Waar ik dan telkens weer over struikel: wie neemt nou de zwemdiploma's van de kinderen mee op vakantie?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
maandag 19 augustus 2019 om 11:58
maandag 19 augustus 2019 om 12:12
ik bedoel eigenlijk zo'n ding waarmee je laat zien dat je je A of B diploma hebt
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
maandag 19 augustus 2019 om 12:16
Ik ging ook eens op Facebook kijken en ik heb gewoon een gemeenschappelijke Facebook vriend met IrmaREDHOTHEAD schreef: ↑19-08-2019 11:39Ik ben ook even in de reviews over de Simonshoek gedoken en las ergens dat iemand de link legde tussen geen toonbaar zwemdiploma en de zwemlessen die daar worden aangeboden.
Smullen hoor, zo’n eigenaar die zulke reacties schrijft. Goeie topic!

maandag 19 augustus 2019 om 12:35
Het is ook best een mooie camping, netjes en redelijk goed onderhouden. Ik viel zelf wel enorm over de douches en warme kranen waar je heel ouderwets met muntjes moest betalen. Volgens ons aller Irma is dat "overal in Limburg zo" (spoiler: dat is niet overal in Limburg zo, dat is bijna nergens zo). En dat dat moet is één ding, maar het sanitair is al sinds de jaren '70 niet meer vernieuwd...quattro-stagioni schreef: ↑19-08-2019 11:53Ik vraag het me ook af. In verschillende recensies las ik dat het zelfs in het hoogseizoen niet bepaald storm liep daar. Terwijl het me op zich best een aardige camping lijkt (mits de campingheks er niet is natuurlijk).
Kijk uit malloot, een kokosnoot.

maandag 19 augustus 2019 om 13:12

maandag 19 augustus 2019 om 13:13
Zou Irma zich nou nooit eens afvragen waarom ze zo vaak ruzie heeft? Reflectie is haar onbekend. Ze lijkt me typisch iemand die zich op de snelweg afvraagt waar al die spookrijders steeds wegkomen.
Ik ga trouwens mee. Ik houd niet van kamperen, maar ik leen de grote hond van de buren.
En die hele positieve recensies zijn hartstikke nep.

Ik ga trouwens mee. Ik houd niet van kamperen, maar ik leen de grote hond van de buren.

maandag 19 augustus 2019 om 13:20
Geen idee, 15-20 jaar jaar geleden moest je die apart bijbestellen en daar had ik geen zin in. Soms moest ik doorgeven welk zwemdiploma mijn kinderen hadden en dan gaf ik dat gewoon door, zonder te hoeven zwaaien met diploma's of badges.
maandag 19 augustus 2019 om 13:22
Ik wil ook mee! Heb diploma A en B, maar ben ze kwijt....Blijenvrij schreef: ↑19-08-2019 13:13Zou Irma zich nou nooit eens afvragen waarom ze zo vaak ruzie heeft? Reflectie is haar onbekend. Ze lijkt me typisch iemand die zich op de snelweg afvraagt waar al die spookrijders steeds wegkomen.![]()
Ik ga trouwens mee. Ik houd niet van kamperen, maar ik leen de grote hond van de buren.![]()

maandag 19 augustus 2019 om 13:22
Bij dat soort mensen ligt het altijd aan een ander. Dat zie je ook wel terug in de reacties. Daarin wordt degene met de negatieve beoordeling opzettelijk met naam en toenaam genoemd (ook al stond die niet vermeld, die haalde ze dus even uit haar administratie) en vervolgens komt er een heel "ja maar jij..."-verhaal.Blijenvrij schreef: ↑19-08-2019 13:13Zou Irma zich nou nooit eens afvragen waarom ze zo vaak ruzie heeft? Reflectie is haar onbekend. Ze lijkt me typisch iemand die zich op de snelweg afvraagt waar al die spookrijders steeds wegkomen.![]()
Ik ga trouwens mee. Ik houd niet van kamperen, maar ik leen de grote hond van de buren.![]()

maandag 19 augustus 2019 om 13:24
Ik voorzie

Noteer mij maar met hond. Kinderen zijn al volwassen en de hond gedraagt zich zeer opgevoed, dus verwacht van mij niet al teveel misbaar, maar ik kan natuurlijk altijd een half uur te vroeg aankomen

maandag 19 augustus 2019 om 13:29
maandag 19 augustus 2019 om 13:35
Ondanks dat het niet klopt wat dat restaurant deed..)Wat een gekken heb je..madelief030 schreef: ↑16-08-2019 17:54Als je zo met klanten om gaat dan heb je geen bestaansrecht als restaurant. Het was een belangrijk etentje op een belangrijke avond en uiteindelijk zijn we bij een soort shoarmatent geeindigd omdat het al laat was en alles vol zat. Geen excuses en zelfs over de drankjes tijdens het wachten kregen we nog ruzie omdat we die moesten afrekenen.

Ben wel heel benieuwd hoe je met andere mensen en zaken omgaat die jou niet bevallen of benadelen. En hopelijk kom je eens je gelijke tegen.