Online inchecken Transavia/sunweb?
zaterdag 6 juli 2013 om 11:16
zaterdag 6 juli 2013 om 11:18
zaterdag 6 juli 2013 om 11:53
zaterdag 6 juli 2013 om 12:07
Mijn boarding pas had ik op mijn mobiel, vorige week, bij AirBerlin. Ik kon kiezen tussen geprinte boardingpas of een digitale en ik heb de gok genomen op de laatste, omdat printen een beetje ingewikkeld was. Ging perfect! Had nergens een printje nodig.
Bij de douane, in de taxfreeshop, bij het boarden, hadden ze genoeg aan mijn mobiel.
Maar ik weet niet of Transavia die optie heeft.
Bij de douane, in de taxfreeshop, bij het boarden, hadden ze genoeg aan mijn mobiel.
Maar ik weet niet of Transavia die optie heeft.
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
zaterdag 6 juli 2013 om 12:36
quote:ikdus2010 schreef op 06 juli 2013 @ 11:40:
Volgens mij kan je bij Transavia niet voor de terugvlucht vooraf inchecken. Alleen vanaf vliegvelden in Nederland.
Dat is niet waar. Op de website staan alle vliegvelden waar online inchecken mogelijk bij is.
Vanaf 24 uur vantevoren tot 4 uur voor vertrek.
Staat allemaal heel duidelijk op de website. En daarvan weet je zeker dat het juist is
Volgens mij kan je bij Transavia niet voor de terugvlucht vooraf inchecken. Alleen vanaf vliegvelden in Nederland.
Dat is niet waar. Op de website staan alle vliegvelden waar online inchecken mogelijk bij is.
Vanaf 24 uur vantevoren tot 4 uur voor vertrek.
Staat allemaal heel duidelijk op de website. En daarvan weet je zeker dat het juist is
zaterdag 6 juli 2013 om 13:47
Bij Transavia kun je inchecken (ik meen vanaf 24 uur voorafgaand vertrek van Schiphol). Retourvluchten kun je alleen inchecken bij aangegeven locaties (wordt duidelijk aangegeven). Na inchecken boardingpas uitprinten. Bij mij is het weleens mis gegaan en ik ben toen zonder naar Schiphol gegaan. Was geen probleem; ze kunnen daar zien dat je bent ingecheckt (neem bijvoorbeeld wel een reserveringsbewijs mee).
zaterdag 6 juli 2013 om 15:05
quote:Heeeidi schreef op 06 juli 2013 @ 12:07:
Mijn boarding pas had ik op mijn mobiel, vorige week, bij AirBerlin. Ik kon kiezen tussen geprinte boardingpas of een digitale en ik heb de gok genomen op de laatste, omdat printen een beetje ingewikkeld was. Ging perfect! Had nergens een printje nodig.
Bij Iberia idem dito vorig jaar.
Bij Iberia idem dito vorig jaar.
zondag 7 juli 2013 om 18:40
Een voordeel heb ik er niet aan gemerkt. Ik moest nog steeds in de rij staan voor de bali, om mijn koffer een sticker te laten geven en daarna in de rij voor de x-ray.
Online inchecken is vooral handig als je geen ruimbagage mee hebt, alleen handbagage, of er ergens een depot is waar je je koffer af kunt geven en niet lang hoeft te wachten. Op Heraklion bestond dat niet, en de info-dames wisten amper wat online inchecken was..
Online inchecken is vooral handig als je geen ruimbagage mee hebt, alleen handbagage, of er ergens een depot is waar je je koffer af kunt geven en niet lang hoeft te wachten. Op Heraklion bestond dat niet, en de info-dames wisten amper wat online inchecken was..
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'