Op maat werk/ Individuele reizen - organisaties (ervaringen)

09-01-2009 13:28 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ja beetje lastig te omschrijven maar ik hoop dat de titel toch duidelijk is.

Ik ben op zoek naar ervaringen van mensen die wel eens een individuele reis (bouwstenenreis of iets wat er op lijkt) hebben geboekt en ik ben dan vooral benieuwd naar de ervaringen met de organisatie.

Er zijn er nl zoveel!! Ik ben van plan om 5 weken door zuid-amerika te gaan reizen dit jaar en we weten precies wat we willen. Dat zit helaas nergens in een groepsreis.

We hebben zelf al eens een groepreis met baobab gemaakt, beviel erg goed, maar afgelopen jaar ook een individuele reis met riksjaonline, dat was ook super!

Nu maakt het ons niet veel uit of we individueel of met groep reizen maar wat wij willen zien kan dus niet in een groepsreis.

Nou ja ik hoor het graag van jullie!
Tja... Gewoon zelf een ticket boeken en daar alles fixen?

Moet niet aan groepsreis oid denken... Brrr
Ikheb goede ervaringen met pangea travel in arnhem, en met tmreizen (travelmarker) in amsterdam.

Niet eens duurder dan een groepsreis, maar helemaal op maat, je reist met eigen auto met chauffeur en het programma en de route zijn helemaal zoals jij het wilt; ideaal!

Anderhalf jaar terug door Argentinie getrokken. Wij hebben onze (individuele) reis samengesteld via Passaat reizen. Geweldige vakantie gehad. Alles netjes geregeld en goed verzorgd.

Tnx alvast voor de tips, ga zeker ff kijken!

Zelf boeken en zo wil ik niet, ik spreek de taal niet en daar alles ter plekke regelen kost me te veel tijd. Kostbare tijd daar ook.

Ik laat het liever over aan mensen die er verstand van hebben en er zelf ook geweest zijn.
Kijk eens bij riksja online. Bieden per land aan, maar dat kan je ook combineren.
quote:soulie schreef op 09 januari 2009 @ 16:22:

Tnx alvast voor de tips, ga zeker ff kijken!

Zelf boeken en zo wil ik niet, ik spreek de taal niet en daar alles ter plekke regelen kost me te veel tijd. Kostbare tijd daar ook.

Ik laat het liever over aan mensen die er verstand van hebben en er zelf ook geweest zijn.Kan niet anders zeggen dan dat dit drogredenen zijn. Maar zoals je wilt.
Drogredenen of niet, tis geen antwoord op mijn vraag.

@Rianne, ik ben al met riksja geweest, is idd een erg goeie organisatie!
Wij zijn met SNP naar Laos en Cambodja geweest (individueel dus) en met Outsight naar Jordanie. Allebei erg goed bevallen! Durf je niet zo te zeggen of ze ook zuid Amerika doen maar dat is snel genoeg gecheckt lijkt me . Veel plezier met de voorbereidingen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven