op zoek naar weekje weg

26-08-2016 13:50 32 berichten
Ik wil een weekje weg naar een rust oord om even helemaal zen te worden. In mij eentje hebben jullie tips?

Ik denk aan eind september budget 1.400 euro.
Alle reacties Link kopieren
Voor 1400 euro voor 1 persoon kun je toch juist zelf lekker gaan zoeken? Je weet zelf het beste of je natuur wilt of zon en zee, een retraite of ... of ...
Rustoord is voor bejaarden. Ben je te lui om zelf te zoeken..lekker vaag dit...
Ga naar Scandinavie. Dat is al een rustoord op zich
Was Israël niet zen genoeg?
Hangt er maar net vanaf wat je wil.

Gezien je ervaringen in Israel met de warmte denk ik dat je niet per se naar een zonnig oord hoeft?

Wil je hier in NL blijven, of naar het buitenland? Vliegen? Warmte? Wel of niet naar een Zika-gebied?
Kanaaleilanden en dan naar Sark, rust gegarandeerd.
Snjókorn falla, á allt og alla
Iets met yoga wat voor jou? Google eens op yogareizen, schijnt heel zen te zijn.
Ik zou het in Nederland zoeken, als je oververmoeid bent is ver reizen inclusief de prikkels, andere cultuur, gewoontes, taal soms to much.

Boek een weekje aan zee in Nederland. In een huisje tussen de duinen of bossen of voor meer luxe een hotel.

Je zou ook een weekend naar een spa kunnen gaan.

Ik weet niet of je zen word, hoop het natuurlijk wel voor jou!

Maar je gaat zelf mee en ook de vermoeiendheid en al je oververmoeidheidsklachten.

Eigenlijk moet je proberen in je eigen huis zen te leren zijn. Ga een ijsje halen, naar het zwembad, koop een leuk tijdschrift, maak van je huis, je vakantie zen tot rust komen huis.

Weekje weg is natuurlijk ook heerlijk, maar als je echt oververmoeid bent, ben je daar ook moe en mis je waarschijnlijk de steun van familie en vrienden. Maar doe wat goed voelt!
Texel.
Wat bedoel je met rustoord?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik heb geen ervaring met deze organisatie, maar wellicht zit er iets voor je tussen.

https://www.spadreams.nl/ (of is dit spam???)
Gezien je ervaringen in Israël zou ik kiezen voor een huisje op de Siberische vlakte.
En je zou ook eens naar yogareizen kunnen kijken. Een paar dagen helemaal richten op jezelf + de verzorging van eten en drinken. En omdat er iedere dag een programma is hoef je niet zelf te verzinnen wat je die dag gaat doen.
Of via Health Holidays, is ook relaxt. Word je zen in je hoofd.
Sardinie
Er zijn ook kloosters waar je kunt verblijven om tot rust te komen.
quote:snjokorn schreef op 26 augustus 2016 @ 14:13:

Kanaaleilanden en dan naar Sark, rust gegarandeerd.Sark weet ik niet, maar op Jersey zijn ze erg racistisch. Is mij verteld door een vriendin met een bruine partner. Het was zo erg dat ze er geen fijne vakantie hebben gehad.
.
Een spa-reis of een retraite.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik word vooral nieuwsgierig naar wat er allemaal is gebeurd in Israel en waarom TO niet zen zou zijn.

En meteen krijg ik ook allerlei advertenties voor Eilat in beeld, brrrrrr
You can never have too many hats, gloves and shoes
To was verbolgen dat het zo warm was. Smetplekken door overgewicht. Op de kamer liggen smiddags.
Ik herinner me dat topic. Was dat niet een andere "tas"?

In elk geval had ze een ander plaatje, iets uit een boek van Annie MG Schmidt als ik het goed heb.
wat vind je belangrijk?

Natuur, stilte, kou, begeleiding, bidden, meditatie, enz?

Dat zoekt makkelijker!
quote:impala schreef op 26 augustus 2016 @ 15:47:

[...]

Sark weet ik niet, maar op Jersey zijn ze erg racistisch. Is mij verteld door een vriendin met een bruine partner. Het was zo erg dat ze er geen fijne vakantie hebben gehad.Jersey had een heel andere sfeer dan Guernsey en Sark. De laatste 2 meer engels dan frans. Vond Jersey inderdaad het minst fijne eiland (ben alleen niet op Alderney geweest).
Snjókorn falla, á allt og alla
quote:Biepmiep68 schreef op 26 augustus 2016 @ 16:44:

Ik herinner me dat topic. Was dat niet een andere "tas"?

In elk geval had ze een ander plaatje, iets uit een boek van Annie MG Schmidt als ik het goed heb.Zelfde hoor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven