op zoek naar weekje weg

26-08-2016 13:50 32 berichten
Ik wil een weekje weg naar een rust oord om even helemaal zen te worden. In mij eentje hebben jullie tips?

Ik denk aan eind september budget 1.400 euro.
Alle reacties Link kopieren
Nou TO, genoeg suggesties maar jij lijkt al vertrokken... met de noorderzon.
Vlieland, zooo mooi Tas en zooo rustig.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Natuurhuisje.nl
quote:snjokorn schreef op 26 augustus 2016 @ 17:21:

[...]

Jersey had een heel andere sfeer dan Guernsey en Sark. De laatste 2 meer engels dan frans. Vond Jersey inderdaad het minst fijne eiland (ben alleen niet op Alderney geweest).Hangt er ook heel erg van af waar op het eiland je bent, vind ik, en waar je van houdt. Ik zat op Guernsey aan de zuikant. Kliffen, rust, prachtig wandelen. Op een dagtochtje naar de noordkant zag ik daar alleen maar toeristen, zandstranden en hotels, vond het vreselijk. Daarna zat ik op Jersey aan de drukke kant, in de stad. Hordes winkelende toeristen, lawaai, bah. Vreselijk balen, tot ik ontdekte dat ook daar de andere kant van het eiland mooier, groener en rustiger is.
Dankjewel voor jullie suggesties. Ik ben vanmiddag de duinen in geweest en het strand calantsoog ook heerlijk ontspannen. Ik denk idd natuur en rustige omgeving ik zal naar jullie voorkeuren kijken, nogmaal heel erg bedankt.
http://www.vitaliseportugal.nl/nl/home

Heerlijk.
Ik zou inderdaad ook zeggen een huisje in Nederland, dan heb je niet de drukte van het reizen en een andere taal. Je hebt op sommigen plekken van die huisjes zo'n beetje OP het strand, kun je heerlijk de zon zien opkomen en lange strandwandelingen maken. Is dat wat?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven