Openbare toiletten openbaar vervoer
zondag 27 augustus 2017 om 21:15
Hallo allemaal,
Ik ben een jongen die het prikkelbare darm syndroom heef. Dit houdt in dat ik vaker naar de wc moet (de stoelgang bedoel ik) dan de gemiddelde mens. Mijn vraag is of iemand weet of er openbare toiletten zijn op de metrostations? Ik reis meestal via metrolijn C richting de terp, en stap uit bij Kralingse Zoom. Weet iemand of er ergens toiletten zijn?
Alvast bedankt.
mvg,
T
Ik ben een jongen die het prikkelbare darm syndroom heef. Dit houdt in dat ik vaker naar de wc moet (de stoelgang bedoel ik) dan de gemiddelde mens. Mijn vraag is of iemand weet of er openbare toiletten zijn op de metrostations? Ik reis meestal via metrolijn C richting de terp, en stap uit bij Kralingse Zoom. Weet iemand of er ergens toiletten zijn?
Alvast bedankt.
mvg,
T
zondag 27 augustus 2017 om 21:19
https://www.ret.nl/home/reizen/stations ... eiten.html
Vul daar alle stations in waar via je reist, en je ziet alle faciliteiten (dus ook of ze toiletten hebben) per station.
Ik heb deze website voor je gezocht, jij gaat maar lekker zelf t per station uitpluizen.
Succes (en sterkte met je ziekte (of ik weet niet zo goed hoe ik het anders moet noemen)).
Vul daar alle stations in waar via je reist, en je ziet alle faciliteiten (dus ook of ze toiletten hebben) per station.
Ik heb deze website voor je gezocht, jij gaat maar lekker zelf t per station uitpluizen.
Succes (en sterkte met je ziekte (of ik weet niet zo goed hoe ik het anders moet noemen)).
zondag 27 augustus 2017 om 21:21
Hier kun je per station kijken wat de voorzieningen zijn: https://www.ret.nl/home/reizen/dienstre ... tro-c.html
zondag 27 augustus 2017 om 21:25
Metro's hebben helaas meestal geen wc's. De stations ook vaak niet, trein stations gelukkig vaak wel. Ze kosten alleen vaak wel €0,70 (belachelijk!) dus ik zou zorgen dat je altijd kleingeld bij je hebt. Je kan vooraf de stations googlen op naam + 'wc' of 'toiletten' er achteraan.
Is er geen app die openbare toiletten laat zien? Zoiets staat me bij.
Internagelaktisch
zondag 27 augustus 2017 om 21:26
Maaique schreef: ↑27-08-2017 21:25Metro's hebben helaas meestal geen wc's. De stations ook vaak niet, trein stations gelukkig vaak wel. Ze kosten alleen vaak wel €0,70 (belachelijk!) dus ik zou zorgen dat je altijd kleingeld bij je hebt. Je kan vooraf de stations googlen op naam + 'wc' of 'toiletten' er achteraan.
http://www.hogenood.nu/index.php
zondag 27 augustus 2017 om 21:28
Haha ik heb hem ook net gevonden in de app store idd!
Ik ga m sowieso ook even downloaden. Altijd handig.
Internagelaktisch
zondag 27 augustus 2017 om 21:53
zondag 27 augustus 2017 om 22:10
hulpzoeker schreef: ↑27-08-2017 21:53Bedankt allemaal voor de reacties! Inderdaad op de website staat dat er wc's zijn, zoals bij het Spijkenisse metrostation waar ik altijd opstap, echter is hier helemaal geen toilet, klopt dus helaas niets van. En over die app, ga ik zeker even downloaden! bedankt
, dit doet me goed
En heb je daarover al de RET gebeld? Misschien zit het toilet wel wat verstopt of is het een fout op de website.
zondag 27 augustus 2017 om 22:14
maandag 28 augustus 2017 om 00:01
Jeetje, duur zegMaaique schreef: ↑27-08-2017 21:25Metro's hebben helaas meestal geen wc's. De stations ook vaak niet, trein stations gelukkig vaak wel. Ze kosten alleen vaak wel €0,70 (belachelijk!) dus ik zou zorgen dat je altijd kleingeld bij je hebt. Je kan vooraf de stations googlen op naam + 'wc' of 'toiletten' er achteraan.