Oud & nieuw Sevilla

04-10-2010 16:13 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Allemaal,

Ik ben een meelezer op het forum.

Nu heeft mijn man voor oud en nieuw een weekend Sevilla geboekt. Echt heel leukl. Maar nu ben ik nieuwsgierig naar de ervaringen van mensen die er rond deze tijd geweest zijn en of ze nog suggesties hebben voor oudjaarsdag/nacht.

Alvast bedankt allemaal.
Oehh, lijkt me erg leuk! Helaas geen verhalen. Maar veel plezier alvast Gaan jullie romantisch met zn tweeen?
Geen tips uit eigen ervaring, wel een site. Lijkt me reuze leuk daar, veel plezier!
Druiven eten oefenen :-). Spanjaarden eten om 12 uur middernacht 12 druiven bij elke klokslag 1.
Verwacht geen vuurwerk in Spaanse steden. Daar doen ze niet zo aan (erg fijn vind ik zelf). Wel aan die druiven inderdaad. Als het je lukt om die druiven goed weg te krijgen heb je het hele jaar geluk.

Het is er zo heerlijk sfeervol met al die gezellige tapasbarretjes.
Leuk naar Sevilla! Leuke gemoedelijke stad, nog echt spaans ook. Engels wordt er bijna niet gesproken. Bezoeker zeker het paleizen en de tuinen van Alcazar! Verder geen oud- en nieuw tips, ben er afgelopen mei geweest.
bedankt voor al jullie hulp. We gaan idd met zijn 2. Doen we elk jaar een andere stad, een soort van traditie. Alleen over sevilla is weinig te vinden over oudjaar. Maar bedankt voor de site, die had ik nog niet kunnen vinden.

Als iemand nog ervaringen heeft, ik hoor ze graag.
Hi Teigetje,

Leuk dat jullie voor Sevilla hebben gekozen. Een héérlijke stad; ik woon er! Oud en Nieuw is echter niet zo heel bijzonder, hoor. De Sevillanen dineren thuis en gaan pas ná middernacht de straat op (na het druivenverhaal ) Er is inderdaad ook geen vuurwerk, maar dat vind ik zelf ook wel fijn. Misschien is het wel leuk om uit eten te gaan (rond 23.00) en dan met z'n tweeën het glas te heffen en daarna gewoon wat barretjes in en uit te lopen? De sfeer in het centrum en net over de brug in de wijk Triana is echt wel heel gezellig.
he dalton lekker dat je daar woont.

Een goed idee van dat eten enzo. bedankt voor je tips.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven