Outsiders

24-05-2010 13:40 3001 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kom hier gezellig kletsen over wonen in het buitenland.

Waar woon je?

Wat doe je er?

Wat mis je aan Nederland?

Wat niet?
Ik ben in Nederland, ik vlieg volgende week donderdag pas! Het is zo lekker om thuis te zijn

Philein, hoe was je weekendje Londen?

Heidel, succes bij de dermatoloog!

Viva, succes met je sollicitaties!

Pino, wanneer hoor je meer?
Hee Looola, is het gelukt met je prioriteiten? Is het dan niet moeilijker te studeren als je in NL bent..of neem je een time-out?.Nu hier de zon er door komt..was ik ook liever in de stad gebleven en had een terrasje gepakt. De verleiding was heel groot.

Bij de dermatoloog was alles okee, een of andere huidwoekering maar niet kwaadaardig. Als je ouder wordt krijg je van die dingen..

Proefpakketje contactlenzen voor nop gekregen, ga ik vanmiddag proberen of het een succes is..
Fijn te horen dat bij de dermatoloog alles goed was, Heidel.

Vandaag weer sollicitatie gehad.

Personel Assistent.

Met een moeilijke baas.

De baan klinkt goed, de baas is ook wel te handelen geloof ik.

Erg goed salaris, veel vakantie dagen, relaxte werkuren.

Allemaal veel doordeeltjes.

Maar het is dus niet in het toerisme. Ga ik dat missen?

NCL heeft vandaag ook gebeld........

De manager zelf!

Om mij te informeren dat ik het dinsdagmiddag of woensdagochtend te horen krijg..............

Pfffff.

Wel netjes dat hij me heeft gebeld.

Maar ik weet dus nog niks.

Looola, lekker genieten van je familie en vrienden in Nederland. En dan vlieg je straks naar je vriend.

Mijn vriend is vandaag jarig!!!!!!!!!

Ik ga zo naar Philein toe.

xxx
Spannend hoor, vivagirl...maar weer wachten pfffff...ik hoop dan toch dat je dinsdagmiddag meer weet. Wel goed dat de manager zelf belde. Had hij dan niet gelijk kunnen zeggen dat jij degene bent die ze willen!

Groetjes aan Philein.

Grappig, eerst Looola's vriend jarig en nu jouw vriend...wie is de volgende? Ik ben pas in mei aan de beurt.
Ja, wel fijn dat de manager zelf belde.

Netjes.

Dit was naar aanleiding van mijn telefoontje vrijdag.

Ja, waarom niet gelijk zeggen dat ik aangenomen ben?

Moet ik hier nu weer wat achter zoeken?

Mischien hebben ze nog een sollicitant vandaag.

Of mischien moet hij de beslissing nog maken.
Hallo! Merken jullie iets aan mij? Hmm, nee he... want echt zichtbaar is het namelijk ook niet....ik ben het: Philein! Op de laptop van Vg die lekker een dinertje in elkaar aan het zetten is, wat een luxe!

En daarna moet ik gaan rennen om mijn vlucht te halen. Tot later!
En...wat schaft de pot? Pizza? Spaghetti?
Lekkere zalm met groente.

En het heeft Philein goed gesmaakt.

Ze zit nu in de trein onderweg naar het vliegveld.

We hebben een hele gezellige middag gehad!
---
Zo, weer lekker in mijn eigen bedje. Toch ook wel erg fijn, hoor.

Inderdaad heerlijk gegeten bij VG en erg gezellig!

Maj, fijn dat je werk zo goed loopt, mag je trots op zijn. Je hebt volgens mij iets heel moois opgezet daar.

En jee, heftig, dan nu echte afstand met ex. Inderdaad moeilijk om ook zijn verdriet hierin te zien he? Sterkte hoor.

Heidel, fijn dat de dermatoloog weer achter de rug is..enne...lukte het je om de lenzen in te krijgen?!

Mijn weekend wa kort samengevat toch wel erg heftig. Heb er helaas niet zo heel erg van kunnen genieten, ben veel te gestressed. Morgen weer werken, daar baal ik enerzijds ook wel van, maar afleiding biedt het me wel weer.

Slaap lekker allemaal!
Ik ben ook moe en gespannen, maar dat komt juist door het werk! Collega was naar tandarts geweest en meteen maar een week vrij genomen daarna. En het was druk met toeristen! En vrijdag staat er weer een stel ouwe bekenden op de stoep, voor een dag of vier, echt waar!

Maar in jullie leven is er ook van alles aan de hand...Pino, ik zit helemaal met jou mee te leven hier

Heel veel sterkte woensdag!

Ik kan momenteel verder maar heel beperkt schrijven, ik sta in het standje forum-light zeg maar (alleen meelezen), want ik heb nu vooral rust en slaap nodig. Maar ik leef met jullie allemaal mee. In mei is het alweer laagseizoen hier, dan heb ik weer zeeen van tijd om te posten.
Meiden, het is maart. Halleluja, en de zon schijnt..Ik ben er gewoon erg vrolijk van.

daar is ook een liedje van...

http://www.youtube.com/watch?v=13gM4Lm2 ... re=related

Contactlenzen heb ik nog niet geprobeerd, doe ik vanmiddag. Ik heb al sinds mijn zevende een bril, en steeds weer kon ik niets lezen op het schoolbord. Ik zat in het begin van het schooljaar altijd achter in de klas en na een half jaar weer helemaal voor in de klas. Tijdens de pause, deed ik mijn bril vaak in mijn broekzak, oh ik had zo'n hekel aan dat ding. Ik moest dan ook ieder jaar naar de oogarts. Op mijn 15e kreeg ik contactlenzen, het was voor mij echt een openbaring, want ondertussen had ik echt jampotglaasjes voor mijn ogen. Dit ging 25 jaar lang goed, toen deden mijn ogen zo'n zeer, dat ik er gek van werd en moest ik weer aan de bril.. En ik voelde me weer dat meisje van vroeger ..alhoewel deze glazen niet zo dik zijn, omdat het speciaal glas is.

Nu ben ik er ook een beetje huiverig voor, (de contactlenzen) dat het niet wordt wat ik er van verwacht.

Hebben jullie ook een jeugdtrauma? Zo voelt het af en toe wel..iets wat een heel leven bij je blijft...

Philein, op tijd opgestaan? Was toch wel fijn er even tusen uit. Ook al denk je dan weer aan die goeie oude tijd.. Vivagirl heeft je verwend met haar kookkunsten!

Vivi, ja je kan trouwen hoor, als je zo goed kunt koken!!

Sahara_Desert, meid wat heb je het druk! Nog steeds niet gerookt? Ik hoop ook dat er hopen toeries komen!!

MajMaj, ach meis, jij hebt het ook niet makkelijk . Wel positief dat het zo goed loopt met je carriere!! Je bent goed bezig en dat geeft dan ook voldoening.

Pino, hoe laat moet je morgen in het zh zijn?
Maj ik kan me helemaal voorstellen hoe shit het is, dat je [ex] vriend nu niet meer je buurman is....wat een ellende kunnen die verbroken relaties toch zijn....Je weet dat je de juiste besliising hebt genomen,hee rationeel, maar emotioneel.....ZWAAR.

Phil en VG fijn dat jullie het gezellig hebben gehad van t weekend, ondanks jouw niet-zo-best-voel-modus Phil....

SD Heerlijk dat je t zo druk hebt! K zou willen dat ik even langs kon komen om het allemaal te zien! Ik heb zelf in 1994-1995 op Aruba gewoond, en ik vond t zaaaaalig daar, k ga zo terug!

Is het een beetje te vergelijken T&B, met de Antillen? Qua cultuur en zo?

Heidel hier nog een brillie.....! Al vanaf mijn veertiende..! Maar ik heb t nooit erg gevonden. Lenzen draag ik alleen in de sauna...anders ben ik net een mol....

K moet morgenvroeg om 0800 in het zh zijn.....Na de punctie moet je 2 uur blijven liggen,en als het goed is mag je dan naar huis. En nee, dit keer ga ik daarna NIET werken....
Come fly with me on a jetplane
SD, wat een drukte! Denk je ook een beetje aan jezelf? Af en toe komen schrijven als het lukt hè. Hoe is het met de paarden? Nog wilde verhalen?

Pien, jij ook veel sterkte morgen en dank je wel voor al je steun.

Ik zit hier weer volop in de gesprekken, mails en telefoontjes.

En oh ja, de Antillen..ik zit zwaar te overwegen er in mei heen te gaan. Ik wil gewoon iets tropisch ofzo.
Jeugdtrauma's?

Nee, eigenlijk niet.

Ik ben wel vaak gepest dat ik zo klein was, maar mijn mondje was behoorlijk groot, dus het hield snel op.

Bril heb ik nooit gehad, maar ik ga wel binnenkort naar de oogarts, want ik heb denk ik wel een bril nodig voor ver-zien.

Heidel, ooit aan de laser behandeling gedacht?

Philein, weer aan het werk? Kon je je bed uit komen?

Niet ziek geworden, van mijn kookkunsten?

Ik moet nog even aan mijn vriend door geven dat je het lekker vond. Mischien wordt de trouwdatum dan wat versneld, ha ha.

Pino, heel succes morgen. we denken allemaal aan je

Majmaj, jij ook sterkte.

Sd, drukte daar. Maar dat is toch juist lekker?

Even een paar maanden hard werken en hopelijk wat meer geld verdienen.

Ik ga maar weer bij de telefoon zitten wachten.
Heb ze net ingedaan, de contactlenzen...ik werd er een beetje duizelig van echt weer wennen zoveel te zien. Maar ze zitten goed. Heb alleen voor mijn gevoel een blotekontengezicht.

Een laserbehandeling, vivagirl, daar heb ik echt heel vaak aan gedacht. Alleen zijn de meeste er niet tevreden over. Bij mij is het vanwege de vele dioptrien vast onmogelijk een goed resultaat te krijgen. Bovendien niet goedkoop een laserbehandeling.

Werd je vaak gepest vroeger? Dat vind ik zo gemeen, pesten en treiteren.

pino, gelukkig ben je vroeg aan de beurt morgen. En heel goed dat je de dag vrij neemt. Jij hebt geen last van je bril? Ik kan er gewoon niet aan wennen. Dat mol-gevoel ken ik...

Philein, schijnt de zon in NL?

Al nieuws, vivagirl?
Ik heb ooit kleurlenzen gehad, vond ik cool. Maar dat zit natuurlijk helemaal niet lekker als je er niet aan gewend bent. Nu doe ik het tegenwoordig maar gewoon met mijn eigen blauwe ogen.

Laseren is toch nog niet helemaal veilig geloof ik he? Zou dat risico voorlopig niet echt nemen denk ik. En ach, een leuk brilletje hoeft zo stom nog niet te zijn.

Het is hier koud en zonloos. Saai he.

Ik heb besloten in mei 2 weken vakantie te nemen..VG had het gister over allerlei leuke cruises voor weinig geld..dusse...VG, denk je met me mee..misschien is het wel wat! (een cruise met veel mooie mannen aub, dat kan ik namelijk wel gebruiken onderhand).
Ik ben niet echt gepest hoor, ik had een ander woord moeten gebruiken.

Gewoon getreiter, 'ukkie, inimini, kleintje, ...." Altijd dat soort namen. Maar ik was daar niet van gediend en gaf altijd een grote mond terug en dan hield het snel op.

Pesten vind ik echt niet oke, mensen buitensluiten enzo, vals zijn, dat soort dingen.

Phil, in mei zijn er geen goedkope cruises, dat is juist een dure periode....
Was net lekker in de volkstuin, druiven gesnoeid. Het was zo heerlijk ... in het zonnetje.

geen nieuws nog vivagirl?

Philein, je kan Sahara_Desert eens opzoeken? Of MajMaj?

Rarara wat is dit??

Viev's lekkere zalmhapje!
Erreg gezond!!! En waar is de fles wijn??
Ik heb het hele weekend geen druppel gedronken Heidel. Oja wel, namelijk in de Franse bistro een glas wijn.
Oh, ik ben een alcoholist geloof ik. Wij drinken elke avond wijn...

meestal rode. Is goed voor hart en bloedvaten.

Heb je geen Baileys gedronken dan..
Nee niet eens baileys. Slecht eigenlijk he. Volgende keer weer..of ach, nu kan ook
Waarom niet, met ijsblokjes of gewoon uit de fles? (geintje)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven