Outsiders
maandag 31 januari 2011 om 12:38
Vivagirl, goed dat je ontslag genomen hebt, en je laat er geen gras over groeien om een nieuwe baan te vinden dus dat moet goedkomen!
Philein, Heidel en Viev, wat een reisplannen, en wat leuk dat jullie straks elkaar in Macedonië kunnen treffen... Cool!!
Nichiran, wat een gedoe met dat visum. Alvast veel plezier in Amerika en Nederland!
Vanaf morgen heb ik weer school, ik ben er wel blij om want het is me toch een potje saai hier. Ik verheug me alweer om naar huis te gaan en natuurlijk helemaal om naar mijn vriend te gaan. Het is gelukkig niet meer zo lang, maar ik vind het echt moeilijk, dat lange afstand. Respect, Vivagirl.
Philein, Heidel en Viev, wat een reisplannen, en wat leuk dat jullie straks elkaar in Macedonië kunnen treffen... Cool!!
Nichiran, wat een gedoe met dat visum. Alvast veel plezier in Amerika en Nederland!
Vanaf morgen heb ik weer school, ik ben er wel blij om want het is me toch een potje saai hier. Ik verheug me alweer om naar huis te gaan en natuurlijk helemaal om naar mijn vriend te gaan. Het is gelukkig niet meer zo lang, maar ik vind het echt moeilijk, dat lange afstand. Respect, Vivagirl.
maandag 31 januari 2011 om 12:50
Ja, het is ook zeker niet makkelijk een lange afstands relatie. En als iemand aan mij zou vragen of hij/zij het zou moeten doen, dan zou ik het eigenlijk altijd afraden. Als je de keus heb, begin er niet aan! Maar als je al verliefd bent, dan heb je die keus dus niet meer. Zoals wij!
Maar ik heb er steeds minder moeite mee. Zo nu en dan heus een slechte dag, maar meestal gaat het goed.
We hebben ook elke dag meerdere keren contact en dat helpt.
Gisteren weinig contact gehad, omdat ik gewoon de hele dag op pad ben geweest, en hij sliep al toen ik thuis kwam, maar dan merk ik wel dat het gemis even weer sterker is.
Afspraak met advocaat is verplaatst naar morgen, dus ik ga zo de deur uit, om naar de jobagencies te gaan!
Maar ik heb er steeds minder moeite mee. Zo nu en dan heus een slechte dag, maar meestal gaat het goed.
We hebben ook elke dag meerdere keren contact en dat helpt.
Gisteren weinig contact gehad, omdat ik gewoon de hele dag op pad ben geweest, en hij sliep al toen ik thuis kwam, maar dan merk ik wel dat het gemis even weer sterker is.
Afspraak met advocaat is verplaatst naar morgen, dus ik ga zo de deur uit, om naar de jobagencies te gaan!
maandag 31 januari 2011 om 13:56
Iieee, kwam net op televisie. In Engeland kun je condomen kopen met Kate & William logo. Crown Jewels heten ze. Die Engelanders zijn toch maar maf hoor.
Hier schijnt lekker de zon, al is het berekoud.
Wat was de reactie van je nieuwe werkgever toen je je ontslag nam, Vivagirl?
Verveel je je, Looola? Heb je geen hobbies, zoals postzegels verzamelen..(geintje) of lezen, breien, haken, fitness(zoals nichiran).
pino kom je ook op de summer meet?
en, Looola of ben je dan al in Brasil
Hier schijnt lekker de zon, al is het berekoud.
Wat was de reactie van je nieuwe werkgever toen je je ontslag nam, Vivagirl?
Verveel je je, Looola? Heb je geen hobbies, zoals postzegels verzamelen..(geintje) of lezen, breien, haken, fitness(zoals nichiran).
pino kom je ook op de summer meet?
en, Looola of ben je dan al in Brasil
maandag 31 januari 2011 om 14:06
Nichi, fijn dat er schot in de zaak zit wat betreft je visumaanvraag, maare...1300 mislopen is toch wel minder ja..hopelijk kun je dat voorkomen!
Looola, afleiding werkt toch het beste hè? Heb met je te doen, je vriend missen is niet bepaald leuk. De mijne (oeps, mijn ex ) zit nu in Las Vegas met vrienden. Van dat idee word ik acuut misselijk, egoistisch hè. Hij mist me, maar ik ben 'm toch echt kwijt.
Heidel, ik hoorde al van die koninklijke condooms ja, heel raar inderdaad.
Looola, afleiding werkt toch het beste hè? Heb met je te doen, je vriend missen is niet bepaald leuk. De mijne (oeps, mijn ex ) zit nu in Las Vegas met vrienden. Van dat idee word ik acuut misselijk, egoistisch hè. Hij mist me, maar ik ben 'm toch echt kwijt.
Heidel, ik hoorde al van die koninklijke condooms ja, heel raar inderdaad.
maandag 31 januari 2011 om 17:52
Ik ga op zoek naar die condooms hier, lachen man!
Net bij meerdere uitzendburo's geweest en ik krijg er een positief gevoel van.
Er zijn best veel leuke banen te krijgen hier.
Ik denk dat ik wel de marketing richting op wil.
We zullen zien.
Hopelijk hoor ik snel of ik wat sollicitatie gesprekken heb.
Phil, al geboekt?
Net bij meerdere uitzendburo's geweest en ik krijg er een positief gevoel van.
Er zijn best veel leuke banen te krijgen hier.
Ik denk dat ik wel de marketing richting op wil.
We zullen zien.
Hopelijk hoor ik snel of ik wat sollicitatie gesprekken heb.
Phil, al geboekt?
maandag 31 januari 2011 om 18:30
Ja, ik ben het met je eens wat betreft de situatie in Egypte.
Heel erg. Zoveel doden.
En allemaal om politiek.
Het enige positieve hier aan (en je moet het echt willen zien), is dat de mensen nu weer meer Turkije gaan boeken. En dat hebben de Turken wel verdient. De nederlandse media heeft een paar jaar het land behoorlijk naar beneden gehaald, en daardoor het toerisme verpest, en nu trekt dat weer aan. Vind ik fijn voor Turkije.
Heel erg. Zoveel doden.
En allemaal om politiek.
Het enige positieve hier aan (en je moet het echt willen zien), is dat de mensen nu weer meer Turkije gaan boeken. En dat hebben de Turken wel verdient. De nederlandse media heeft een paar jaar het land behoorlijk naar beneden gehaald, en daardoor het toerisme verpest, en nu trekt dat weer aan. Vind ik fijn voor Turkije.
maandag 31 januari 2011 om 19:58
Ja, morgen heb ik een afspraak bij een job agency. Ik was er vandaag, maar ze hadden het te druk om me in te schrijven.
Ze hebben een leuke marketing functie, maar niet in het toerisme. Dus op zich is dit een mooie groei/switch mogelijkheid. Ze zijn al een tijdje op zoek, dus blijkbaar nog niemand kunnen vinden. En ze trainen je volledig.
En het is dicht bij!!!!!!!!!!!!! Salaris is ook goed.
Dus ik hoop dat ik op sollicitatie mag!
Ze hebben een leuke marketing functie, maar niet in het toerisme. Dus op zich is dit een mooie groei/switch mogelijkheid. Ze zijn al een tijdje op zoek, dus blijkbaar nog niemand kunnen vinden. En ze trainen je volledig.
En het is dicht bij!!!!!!!!!!!!! Salaris is ook goed.
Dus ik hoop dat ik op sollicitatie mag!
maandag 31 januari 2011 om 20:49
Ik heb niet gebeld, ik heb een email gestuurd...........
Heeeeeel fout, ik weet het.
Vriendin hier maakte me dat ook goed duidelijk.....
Maar ik kon het gewoon niet.
Dus ik heb de makkelijke/laffe weg genomen en een mailtje gestuurd.
Whatever! Ze waren niet eens een telefoontje waard.
Ik kreeg wel een telefoontje vlak erna van het uitzendburo die me dat werk had gegeven, maar eigenlijk zeiden ze er niks over. Wilden alleen weten of ik weer op zoek was naar werk en ze hadden nog een leuke functie voor me!
Heeeeeel fout, ik weet het.
Vriendin hier maakte me dat ook goed duidelijk.....
Maar ik kon het gewoon niet.
Dus ik heb de makkelijke/laffe weg genomen en een mailtje gestuurd.
Whatever! Ze waren niet eens een telefoontje waard.
Ik kreeg wel een telefoontje vlak erna van het uitzendburo die me dat werk had gegeven, maar eigenlijk zeiden ze er niks over. Wilden alleen weten of ik weer op zoek was naar werk en ze hadden nog een leuke functie voor me!
maandag 31 januari 2011 om 21:37
Het is niet helemaal mijn stijl zoals het de afgelopen week is gegaan. Normaal wacht ik tot ik een andere baan heb, en als ik ontslag neem, dan handel ik het wat netter af.
Maar ik weet niet wat het met deze baan was. Alles stond me zo tegen. Ik zat er echt door heen. Ik jankte echt om alles vorige week. Dus ik zag het echt niet zitten om vanochtend te bellen.
Ben zo blij dat ik er af ben.
En vind heus wel weer werk, daar maak ik me geen zorgen meer om.
Maar ik weet niet wat het met deze baan was. Alles stond me zo tegen. Ik zat er echt door heen. Ik jankte echt om alles vorige week. Dus ik zag het echt niet zitten om vanochtend te bellen.
Ben zo blij dat ik er af ben.
En vind heus wel weer werk, daar maak ik me geen zorgen meer om.
dinsdag 1 februari 2011 om 08:24
Vivagirl, als ik het goed begrijp had je dus ook het uitzendbureau kunnen bellen, dat de baan toch nix is. Dat was misschien makkelijker geweest. Achteraf natuurlijk makkelijk praten. Vandaag dus naar de advocaat, veel succes!
Egypte, Philein ik geloof dat het het begin is van een sneeuwballeffect. Eerst Tunesie, dan Egypte en dan komen er nog meer landen in opstand, denk aan Marokko (ook zoveel armoede). Die landen zijn in de greep van machtwellustelingen die het geld met emmers in hun eigen broekzak laten glijden.
De bevolking blijft arm.
Vandaag is er in Egypte een "miljoenenopstand". Mubarak heeft alle internetaansluitingen lam gelegd en treinen mogen ook niet rijden.
Egypte is niet the place to be!
Het is overal wel hetzelfde in principe. Italie met Berlusconi ( een lachnummer, maar wel stinkrijk = macht)
Beatrix zit ook op hopen kroonjuwelen.
Duitsland, politiek..ook niet om naar huis te schrijven. Hier krijg je een hoop geld als je werkeloos bent. ...Waarom werken dan..
Frankrijk met Sarkozy...ja je zou er depressief van kunnen worden.
MajMaj, ik wilde je vragen..heb je plannen om terug naar NL te komen..
Egypte, Philein ik geloof dat het het begin is van een sneeuwballeffect. Eerst Tunesie, dan Egypte en dan komen er nog meer landen in opstand, denk aan Marokko (ook zoveel armoede). Die landen zijn in de greep van machtwellustelingen die het geld met emmers in hun eigen broekzak laten glijden.
De bevolking blijft arm.
Vandaag is er in Egypte een "miljoenenopstand". Mubarak heeft alle internetaansluitingen lam gelegd en treinen mogen ook niet rijden.
Egypte is niet the place to be!
Het is overal wel hetzelfde in principe. Italie met Berlusconi ( een lachnummer, maar wel stinkrijk = macht)
Beatrix zit ook op hopen kroonjuwelen.
Duitsland, politiek..ook niet om naar huis te schrijven. Hier krijg je een hoop geld als je werkeloos bent. ...Waarom werken dan..
Frankrijk met Sarkozy...ja je zou er depressief van kunnen worden.
MajMaj, ik wilde je vragen..heb je plannen om terug naar NL te komen..