Overnachten met kinderen (richting Wassenaar)
dinsdag 26 oktober 2021 om 16:59
Hoi,
We willen binnenkort met schoonouders en twee kinderen maar Duinrell.
Het lijkt ons leuk om een kleinschalig hotel o.i.d. in de buurt te boeken.
Het mag ook een b&b zijn.
We willen graag ergens overnachten waar het leuk is voor kinderen en ergens waar je dicht bij kan parkeren.
Schoonmoeder is slecht ter been.
Heeft iemand tips?
We willen binnenkort met schoonouders en twee kinderen maar Duinrell.
Het lijkt ons leuk om een kleinschalig hotel o.i.d. in de buurt te boeken.
Het mag ook een b&b zijn.
We willen graag ergens overnachten waar het leuk is voor kinderen en ergens waar je dicht bij kan parkeren.
Schoonmoeder is slecht ter been.
Heeft iemand tips?
dinsdag 26 oktober 2021 om 17:09
Inderdaad, op Duinrell zelf zijn er heel veel overnachtingsmogelijkheden. Van heel erg luxe bij Duinrell zelf , of heel goedkoop bij Eurocamp.
Juist voor kinderen is dit heel erg leuk omdat ze zelfstandig het park in kunnen, ook buiten openingstijden.
Je kunt iets boeken pal naast de ingang van het attractiepark, ideaal voor iemand die slecht ter been is.
Juist voor kinderen is dit heel erg leuk omdat ze zelfstandig het park in kunnen, ook buiten openingstijden.
Je kunt iets boeken pal naast de ingang van het attractiepark, ideaal voor iemand die slecht ter been is.
jo12345 wijzigde dit bericht op 26-10-2021 17:11
17.57% gewijzigd
dinsdag 26 oktober 2021 om 17:36

dinsdag 26 oktober 2021 om 19:03
Is dat over de hele camping?
Den Haag vind ik persoonlijk heel erg leuk! Kijkduin heb je Roompot, alleen die zit wel vaak vol. Heb dit park zelf proberen te boeken
. Duinrell is dan ongeveer 45 minuten rijden. Maar je kan ook aan de kant van Scheveningen iets boeken, dan zit wat meer dichterbij. Is een erg leuke combi. Alleen qua wandelen met je moeder is even aankijken. Principe hetzelfde voor Kijkduin. Ook klein stukje lopen naar het strand.
Den Haag vind ik persoonlijk heel erg leuk! Kijkduin heb je Roompot, alleen die zit wel vaak vol. Heb dit park zelf proberen te boeken

dinsdag 26 oktober 2021 om 19:04
Is dat over de hele camping?
. Duinrell is dan ongeveer 45 minuten rijden. Maar je kan ook aan de kant van Scheveningen iets boeken, dan zit wat meer dichterbij. Is een erg leuke combi. Alleen qua wandelen met je moeder is even aankijken. Principe hetzelfde voor Kijkduin. Ook klein stukje lopen naar het strand.