overnachten net buitan melbourne

08-11-2010 12:43 5 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo!

volgende week ga ik met mijn vader en broer naar melbourne. nu ben ik voor de eerste twee nachten op zoek naar een relaxte plek om te overnachten. liefst niet in het centrum, want is zo druk, dacht mee aan iets leuks op bijv een uurtje van melbourne af... heeft iemand tips, hoeft niet luxe te zijn, en liefst niet te prijzig

alvast bedankt!!

maaike
Google op bed&breakfast Melbourne en je vindt vast wel wat leuks.

Of op couchsurfing, ik weet niet wat in jouw ogen 'niet te prijzig' is.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Wij gaan over twee weken naar een bruiloft in Daylesford.

Is een uur rijden ten noorden van Melbourne en is een soort van kuuroord (allerle badhuizen). Sommige hotels hebben een eigen badgelegenheid. Verder alles groen en rustig schijnbaar.

Misschien een idee?
Hallo Maaike,

Wij reserveerden begin dit jaar via een een of andere hotelreserveringssite vrij voordelig jaar een kamer in Sleep&Go en hadden het geluk een upgrade te krijgen naar een kamer in het Rydges hotel (ligt onder hetzelfde dak). Beide hotels maken gebruik van dezelfde faciliteiten.

Het hotel ligt gunstig tov het centrum (per trein en tram goed te bereiken), er is voldoende parkeerruimte en we hebben geen last gehad van drukte.

Als je meer vragen hebt hoor ik het wel.
Ik heb zelf in St Kilda gelogeerd. Dat is officieel wel Melbourne, maar een hele leuke wijk met een strandje. Ook goed te bereiken met een bus/tram/weet niet meer wat't was.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven