Parijs, last minute

05-07-2018 10:25 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga over 1 1/2 week met mijn zoon kort naar Parijs (zondag heen, woensdag terug).

Ik ga met mijn eigen auto en heb geen zin om een hotel te hebben in de stad zelf.

Iemand een tip voor een leuk hotel/verblijf met goede verbinding naar Parijs voor fatsoenlijke prijs ? Enige eis is dichtbij Metro/RER en eigen sanitair/geen slaapzaal.
Alle reacties Link kopieren
poldervrouw schreef:
05-07-2018 23:16
noooooit meer eurolines. flixbus zit vol op mijn datum en opstapplek. oulbus ken ik niet

https://fr.ouibus.com
Er is een halte in den haag, Amsterdam en Rotterdam en Utrecht richting Parijs
Alle reacties Link kopieren
Of de trein naar Lille pakken en vanaf Lille naar Parijs en terug Ben je goedkoper uit soms
Alle reacties Link kopieren
disney1 schreef:
05-07-2018 23:32
https://fr.ouibus.com
Er is een halte in den haag, Amsterdam en Rotterdam en Utrecht richting Parijs
ik woon in noorden. niet praktisch dus
Alle reacties Link kopieren
disney1 schreef:
05-07-2018 23:38
Of de trein naar Lille pakken en vanaf Lille naar Parijs en terug Ben je goedkoper uit soms
idem. niet praktisch. moet ik eerst naar Lille. waar laat ik auto ?
Alle reacties Link kopieren
Met de trein vanuit nl naar Lille zoals ik schreef ;)

Ik kom uit Brabant en woon in ile de france . Dus ik ken/ heb genoeg keus om heen en weer te reizen.

een andere optie. De internationale trein naar Brussel boeken en van Brussel naar Parijs via de site www.izy.com , daar heb je tickets tussen de 10€ en €29

De site http://fr.hotels.com , www.hotelaparis.com al genoemd
Alle reacties Link kopieren
disney1 schreef:
06-07-2018 13:26
Met de trein vanuit nl naar Lille zoals ik schreef ;)

Ik kom uit Brabant en woon in ile de france . Dus ik ken/ heb genoeg keus om heen en weer te reizen.

een andere optie. De internationale trein naar Brussel boeken en van Brussel naar Parijs via de site www.izy.com , daar heb je tickets tussen de 10€ en €29

De site http://fr.hotels.com , www.hotelaparis.com al genoemd

Ik ga het eens bekijken
Als je zoekt op 'Ibis la defense' dan vind je wel wat voor die prijs en la defense heeft een heel goede verbinding met de rest van Parijs.
poldervrouw schreef:
05-07-2018 23:19
Het is ook een last minute actie ;-). Mijn partner is voor werk daar en ik dacht.. gut.. leuk voor jongste om even paar dagen 1 op 1 met mij.. dus ja.. ik weet dat het laat is en dat het vakantie is.. ik leef niet onder een steen natuurlijk. En er is wel degelijk iets te vinden .. Zoals ik al ergens schreef.. ik heb iets gevonden (ibis budget) 47 euro. Buiten centrum , 10 minuten ofzo met metro.. helemaal prima. sfeerloos gebeuren..

Tent heb ik geen zin in.. teveel gedoe voor die paar dagen.
Waarom slapen jullie niet bij je partner?
Ik snap de rol van je partner niet zo goed in je verhaal. Je partner zit daar voor werk, maar je wilt 1 op 1 zijn met je kind. Die partner heeft dus geen rol in dit verhaal? Waarom ga je dan niet gewoon een andere keer wanneer het gunstiger is om te gaan?
Leuk, paar dagen Parijs. Ik wil ook terug, nog lang niet alles gezien daar.

Vanaf Val d’Europe sta je ook in een ongeveer half uur in hartje Parijs. Daar zitten ook een aantal hotels van het type dat je zoekt.
Alle reacties Link kopieren
sinnombre schreef:
08-07-2018 09:04
Waarom slapen jullie niet bij je partner?
Ik snap de rol van je partner niet zo goed in je verhaal. Je partner zit daar voor werk, maar je wilt 1 op 1 zijn met je kind. Die partner heeft dus geen rol in dit verhaal? Waarom ga je dan niet gewoon een andere keer wanneer het gunstiger is om te gaan?
Dit dus...en wat reageer je fel op veel goede tips die worden gegeven zeg......maar goed ik hoop dat je iets vindt en veel plezier zult hebben! Ibis budget is wel super basic hoor weet niet hoe oud je zoon is maar hele dagen stappen is vermoeiend en dan zit je daar s avonds op je kamer....
Alle reacties Link kopieren
sinnombre schreef:
08-07-2018 09:04
Waarom slapen jullie niet bij je partner?
Ik snap de rol van je partner niet zo goed in je verhaal. Je partner zit daar voor werk, maar je wilt 1 op 1 zijn met je kind. Die partner heeft dus geen rol in dit verhaal? Waarom ga je dan niet gewoon een andere keer wanneer het gunstiger is om te gaan?

Partner zit in hotel wat vol is.

En hadden het plan om bijv. Te lunchen of s avonds te eten. We zien elkaar niet zo gek veel ivm werk en zo dus twee vliegen in 1.

Ander moment is dan pas in 2019
Alle reacties Link kopieren
Hotel Mercure Paris 19 Philharmonie La Villete (heeft parkeermogelijkheden).

Hôtel Première Classe Roissy St Witz, Saint-Witz (gratis parkeren, vlakbij een goede treinverbinding met Parijs in een half uurtje).
“They slipped briskly into an intimacy from which they never recovered.” ― F. Scott Fitzgerald, This Side of Paradise
Alle reacties Link kopieren
poldervrouw schreef:
08-07-2018 18:25
Partner zit in hotel wat vol is.
Als hij een gewone kamer heeft kun je er dan niet gewoon bij? Jij in bed en zoon op een luchtbed ofzo? Soms kunnen er op verzoek ook bedden bijgeplaatst worden.
Alle reacties Link kopieren
Wintertime16 schreef:
09-07-2018 09:37
Als hij een gewone kamer heeft kun je er dan niet gewoon bij? Jij in bed en zoon op een luchtbed ofzo? Soms kunnen er op verzoek ook bedden bijgeplaatst worden.

Hadden we al
Gevraagd. Kon niet.

Heb uiteindelijk ibis budget geboekt. Auto kan in de straat geparkeerd worden.
poldervrouw schreef:
15-07-2018 14:11
Hadden we al
Gevraagd. Kon niet.

Heb uiteindelijk ibis budget geboekt. Auto kan in de straat geparkeerd worden.
Heb in Spanje eens in een Ibis Budget gezeten. Basic, maar prima.
Je bent toch op pad.

Veel plezier!
Alle reacties Link kopieren
eva-luna schreef:
15-07-2018 16:26
Heb in Spanje eens in een Ibis Budget gezeten. Basic, maar prima.
Je bent toch op pad.

Veel plezier!
dank je.. lk ken ze ook van tussenstop naar zuiden als we met caravan op vakantie gaan.. Is idd basic maar prima, iig eigen badkamer / toilet.. en zoonlief vind het hoge bed ook erg fijn ;-. 47 euro per nacht.. vond ik prima prijs voor Parijs in zomervakantie. Parkeren is gratis in de staat (mijn partner is even wezen kijken gister, ruimte zat).. dus.. helemaal prima.
Alle reacties Link kopieren
Heb je een milieu sticker voor je auto of is het een hotel net buiten Parijs ?
disney1 wijzigde dit bericht op 16-07-2018 09:51
2.56% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
disney1 schreef:
15-07-2018 19:57
Heb je een milieu sticker voor je auto of is het een hoger net buiten Parijs ?
Ik had al een sticker (no 2) voor mijn auto.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven