Parkeren dusseldorf

15-12-2016 22:15 20 berichten
Wij zijn een paar dagen in omgeving nijmegen.

We willen naar dusseldorf.

Iemand advies waar je het beste kan parkeren?

Er zijn nogal wat p+r.

Welke is handig vanuit nijmegen?
Alle reacties Link kopieren
Dat kan je toch op Google maps zien vanuit welke kant je de stad in komt?
Wat wil je daar doen? Als je naar Centro wilt, kun daar supermakkelijk heen rijden en daar parkeren. Dan zou ik niet moeilijk doen met een P+R.
Heb geen idee hoe groot het daar is, vandaar de vraag.

En ja naar het centrum.
Centro ligt niet in Düsseldorf, niet eens echt in de buurt (wel relatief dichtbij Nijmegen, dat dan weer wel).
Op elke hoek staan in het centrum parkeer garages, zou mij daar geen zorgen over maken.

Je kan er overal parkeren om de binnenstad in te gaan.
Girls compete with each other, women empower one another
Centro ligt in Oberhausen, parkeergarage is daar aan de overkant van het overdekte winkelcentrum
Girls compete with each other, women empower one another
Heb je een milieu sticker? Anders mag je het centrum niet in. Wij stonden op p+r haus meer en was gratis parkeren, paar euro voor de u bahn het centrum in. Uitstappen bij steinstrasse.
Oo centro is dus wat anders dan het centrum begrijp ik

Nee geen milieu sticker, en haus meer zag ik idd al.

Zeker een optie.
Als je naar de Altstadt gaat kan je het beste in Tiefgarage Altstadt Rheinufer parkeren. Trap op lopen en je staat midden in de Altstadt.
quote:pamelacourson schreef op 15 december 2016 @ 22:31:

Wat wil je daar doen? Als je naar Centro wilt, kun daar supermakkelijk heen rijden en daar parkeren. Dan zou ik niet moeilijk doen met een P+R.

Dat is Oberhausen

Wij zijn de laatste keer gewoon naar een garage in het centrum gereden. Maar toen was de milieu-zone er nog niet. Ik zou Google maps er even bij pakken en kijken welke P+R aan de westkant van de stad ligt. Dat lijkt me het snelst

Hier vind je meer info over de P+R's. http://www.centrumparkeren.nl/dusseldorf/pr

Hou er wel rekening mee dat het momenteel kerstmarkt is in Düsseldorf en dus stervensdruk. Zeker in de weekenden.
quote:viva1966 schreef op 15 december 2016 @ 23:26:

Als je naar de Altstadt gaat kan je het beste in Tiefgarage Altstadt Rheinufer parkeren. Trap op lopen en je staat midden in de Altstadt.Dat mag dus niet zonder milieusticker.
You can never have too many hats, gloves and shoes
quote:ree-ben schreef op 15 december 2016 @ 23:24:

Oo centro is dus wat anders dan het centrum begrijp ik

Nee geen milieu sticker, en haus meer zag ik idd al.

Zeker een optie.

Via tuv.nl kun je binnen twee werkdagen een milieusticker regelen. Even bellen of mailen (er is op hun website niks over te vinden).

Of via ANWB maar volgens mij is het daar ietsje duurder.

Eenmalig kosten (per auto). Dan ben je voorlopig klaar voor alle Duitse steden met milieuzones. Handig hoor.

Alleen zal het nu wel stervensdruk zijn met Nederlanders en Duitsers die naar de kerstmarkten in grote Duitse steden gaan. Dus zou ik niet proberen een centrum in te rijden.

Münster is trouwens ook een leuke stad.
You can never have too many hats, gloves and shoes
Rondom het vliegveld zitten ook 14 parkeergarages ofzo..heb je geen milieusticker nodig en vanaf daar kun je ook met OV verder.
liever een leuke hond in een restaurant dan zeurende kinderen
Zonder milieusticker kun je aan de Robert Lehr Ufer 1 parkeren. Dit is tevens een camperplaats, die bereikbaar is zonder dat je door de milieuzone komt.

Je staat dan vlakbij het centrum (Altstadt) aan de Rijn. Erg makkelijk terug te vinden ook.

Maar als je niet in een oude diesel rijdt, zou ik even zo'n sticker aanvragen, dan weet je zeker dat je overal mag komen.
Ik moet helemaal niks!
Sticker aan ragen heeft nu geen zin denk ik.

We zijn al op plek v bestemming.

Robert Lehr Ufer is zo'n kleine 10 min lopen naar het centrum geloof ik, te doen dus.

Ik kijk nog via google maps.

Thanx.
Sticker kan je volgens mij ook ergens aan de snelweg bij garages of zo kopen.
quote:nini28 schreef op 15 december 2016 @ 22:45:

Centro ligt in Oberhausen, parkeergarage is daar aan de overkant van het overdekte winkelcentrumOh sorry, ik was in de war Oberhausen bedoelde ik inderdaad
Wel het is gelukt.

Op naar p+r Haus Meer, we zaten goed fout, ergens heel ver voor dusseldorf.

Dus Tom weer aan en op naar Simon-Gatzweiler-Platz.

Auto neer gezet en de tram gepakt.

Was idd eitje.

Perfect dit.

Dus dames bedankt en slotje mag erop.
Robert Lehr Ufer 1

We hebben hier vorig weekend geparkeerd, ideaal.

We stonden er vanaf vrijdag ca. 13.00 uur t/m zondag 11.00 uur en waren 20,- Euro aan parkeerkosten kwijt.

Vanaf de parkeerplaats kan je ook makkelijk naar het centrum / kerstmarkt met het reuzenrad lopen.

Denk er wel aan, dat je de parkeerkosten contact moet betalen (briefgeld groter dan 20,- Euro wordt niet aangenomen).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven