Parkeren maastricht

26-06-2014 09:19 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gezocht of hier al meerdere topics over waren, maar kon zo alleen over Maastricht airport lezen.

Ik ga komende week paar dagen naar Maastricht maar had bedacht mijn auto te parkeren bij P&R Noord Maastricht. Weet iemand of je hier meerdere dagen kunt parkeren? En of je auto hier relatief veilig staat. ( In de zin van is de buurt netjes, gebeurd er vaak iets?) Of eventuele andere tips.

Tevens om opmerkingen te voorkomen..Ik snap dat wanneer ik mijn auto veilig wil hebben ik beter voor betaald parkeren kan kiezen.
Trein? Kijk anders hier eens.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
De mogelijkheid om met trein verder te reizen is er inderdaad. Daarom had ik zoals in dat andere topic wordt geopperd Maastricht noord al bekeken. Vanaf huis reizen met de trein naar Maastricht is geen optie.

Ik vraag mij alleen af of je hier redelijk veilig kunt parkeren en of dit voor meerdere dagen kan. Ik kan dit namelijk nergens terugvinden.
of je auto er meerdere dagen mag staan weet ik eigenlijk niet. het parkeer terrein ligt naast een bedrijventerrein, geen hele slechte buurt maar ook niet heel veel verkeer 's nachts.

Kun je hem niet bij je hotel parkeren?
bel anders eens met veolia
Je kunt ook eens kijken in de buitenwijken van Maastricht, waar geen betaald parkeren meer geldt. Op de website van de gemeente Maastricht kun je zien waar betaald parkeren geldt. Als je je auto net iets buiten dat gebied parkeert, kun je met de bus het centrum in.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Wij parkeren altijd tegen het station aan, dat was volgens mij niet zo prijzig!
Erger je niet, verwonder je slechts.
@Lisbeth Bellen met veolia is handig, ga ik zeker even doen!

Buitenwijken heb ik ook idd aan gedacht, maar dacht P&R is makkelijk te vinden natuurlijk ;)
Ik zou de wijk bij de Brusselseweg eens proberen. Daar staat de auto goed en gratis. En makkelijk te vinden en zo in de stad (lopend max. 10 min).

Even gezocht: Ik zou gaan voor de Ravelijnstraat / Fort Willemweg. In het weekend is er ook veel plek aan de voorkant van de Hogeschool (Brusselseweg).
P&R Noord is idd voor max 24 uur las ik net.

Ik zal eens kijken bij de brusselseweg en omgeving.

Dankjewel voor de tips! :D
We hebben uiteindelijk bij de Presantstraat geparkeerd. Daar om de hoek was een bushalte met twee stadslijnen ( 1 en 2). En hierdoor dicht bij de stad

Edit: Ik zie net dat het idd naast de brusselseweg is! ;)
Als je het station uikomt een stukje naar rechts is een parkeerplaats die niet zo duur is.
Wees jezelf, er zijn al anderen genoeg
Parkeren cabergerweg de q park maximaal dag tarief 8 euro en je auto staat er veilig .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven