Parkeren maastricht
donderdag 26 juni 2014 om 09:19
Ik heb gezocht of hier al meerdere topics over waren, maar kon zo alleen over Maastricht airport lezen.
Ik ga komende week paar dagen naar Maastricht maar had bedacht mijn auto te parkeren bij P&R Noord Maastricht. Weet iemand of je hier meerdere dagen kunt parkeren? En of je auto hier relatief veilig staat. ( In de zin van is de buurt netjes, gebeurd er vaak iets?) Of eventuele andere tips.
Tevens om opmerkingen te voorkomen..Ik snap dat wanneer ik mijn auto veilig wil hebben ik beter voor betaald parkeren kan kiezen.
Ik ga komende week paar dagen naar Maastricht maar had bedacht mijn auto te parkeren bij P&R Noord Maastricht. Weet iemand of je hier meerdere dagen kunt parkeren? En of je auto hier relatief veilig staat. ( In de zin van is de buurt netjes, gebeurd er vaak iets?) Of eventuele andere tips.
Tevens om opmerkingen te voorkomen..Ik snap dat wanneer ik mijn auto veilig wil hebben ik beter voor betaald parkeren kan kiezen.
donderdag 26 juni 2014 om 09:30
De mogelijkheid om met trein verder te reizen is er inderdaad. Daarom had ik zoals in dat andere topic wordt geopperd Maastricht noord al bekeken. Vanaf huis reizen met de trein naar Maastricht is geen optie.
Ik vraag mij alleen af of je hier redelijk veilig kunt parkeren en of dit voor meerdere dagen kan. Ik kan dit namelijk nergens terugvinden.
Ik vraag mij alleen af of je hier redelijk veilig kunt parkeren en of dit voor meerdere dagen kan. Ik kan dit namelijk nergens terugvinden.
donderdag 26 juni 2014 om 09:41
Je kunt ook eens kijken in de buitenwijken van Maastricht, waar geen betaald parkeren meer geldt. Op de website van de gemeente Maastricht kun je zien waar betaald parkeren geldt. Als je je auto net iets buiten dat gebied parkeert, kun je met de bus het centrum in.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
donderdag 26 juni 2014 om 17:49