Plek gezocht om 2 dagen tot rust te komen, met dieren

29-12-2025 14:54 79 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
De afgelopen maanden zijn er dingen gebeurd die best wel wat impact hebben gehad. Ook staat er voor volgend jaar nog wat te gebeuren. Thuis kan ik geen rust vinden. Veel geluiden van buiten en van de buren en mijn partner is aan het herstellen, dus nog niet aan het werk.

Ik zoek daarom een leuke, kleinschalige plek in Nederland, waar ik even 2 dagen (dus 1 overnachting) tot rust kan komen. Omdat ik veel rust en troost uit dieren kan halen, zoek ik een plek waar veel dieren zijn, die je ook kan aaien en/of knuffelen. Soort dieren maakt niet zo heel veel uit, ben alleen bang van paarden, dus die liever niet.

Ik heb eigen vervoer, dus de plek maakt niet zo heel veel uit. Beetje tussen Leiden - Zutphen en Goes - Venray. Maar als het me echt heel leuk lijkt, vind ik nog een stukje verder rijden geen probleem.
Ja dat klopt wel. Het komt allemaal wel weer goed, alleen vervelend dat alles tegelijk komt. Even rust zal me zeker goed doen.
Mijn god, wat een bizarre wending neemt dit topic....... Wat een aannames en beschuldigingen... Wow.
Zarah schreef:
29-12-2025 15:40
Oeh, ik snap wat je bedoelt denk ik! Eigenlijk een soort kattencafé maar dan met overnachtingsmogelijkheid? Lijkt me geweldig!

Ik heb even zitten googlen, maar kom dan voornamelijk uit op overnachten bíj wilde dieren (Beekse Bergen, Pairi Daiza), en die knuffelen niet zo best.... Overnachten op een plek waar echt huisdieren zijn heb ik ook niet kunnen vinden. Is overnachten bij een boer/kinderboerderij iets?

Zoiets https://www.deroek.nl/ misschien?
Geboekt bij De Roek, voor 2 nachten. Ik zie mezelf al helemaal zitten. Een goed boek, lekker eten. Af en toe even een wandeling maken en naar de kinderboerderij, Ik verheug me er nu al op. Even weg van alles en iedereen.

Superbedankt Zarah voor deze tip.
Daantje1970 schreef:
01-01-2026 12:33
Geboekt bij De Roek, voor 2 nachten. Ik zie mezelf al helemaal zitten. Een goed boek, lekker eten. Af en toe even een wandeling maken en naar de kinderboerderij, Ik verheug me er nu al op. Even weg van alles en iedereen.

Superbedankt Zarah voor deze tip.
Graag gedaan, veel plezier!

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven